poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-09-24 23:19 | uszkodzona przesyłka | admin |
Witam wszystkich grupowiczów Zakupiłem dysk twardy na firmę (FV) poprzez allegro. Przesyłka dostarczona przez pocztę polską , niestety dysk uszkodzony , widoczne jest lekkie wgniecenie na dysku. Firma sprzedająca nie chce uznać reklamacji, twierdzą, że wysłali dobry dysk i mam reklamować przesyłkę na poczcie. Byłem na poczcie , poczta twierdzi, że przesyłkę odebrałem i podpisałem odbiór nieuszkodzonej paczki.Reklamacji nie chcą uznać. W trakcie odbioru nie było szans na stwierdzenie, że zawartość została uszkodzona. W jaki sposób mam załatwić tą sprawę , może znacie jakieś przepisy prawne na podstawie których mam prawo do zwrotu pieniędzy lub wymiane dysku na nowy. Kto jest odpowiedzialny za zaistniałą sytuację ? Pozdrawiam Artur |
2007-09-25 00:37 | Re: uszkodzona przesyłka | zbyszek |
>Zakupiłem dysk twardy na firmę (FV) poprzez allegro. >Przesyłka dostarczona przez pocztę polską , niestety dysk uszkodzony , >widoczne jest lekkie wgniecenie na dysku. Dysków nie kupuje się z Allegro i nie przesyła pocztą !!! Nawet upuszczenie paczki na ziemię - nie mówię tu o rzucaniu co jest normą - może uszkodzić dysk. Może nawet działać na początku ale po krótkim czasie może paść. zbyszek |
||
2007-09-25 08:32 | Re: uszkodzona przesyłka | Grześ |
Użytkownik news:1190668765.886606.45630@w3g2000hsg.googlegroups.com... Witam wszystkich grupowiczów Zakupiłem dysk twardy na firmę (FV) poprzez allegro. Przesyłka dostarczona przez pocztę polską , niestety dysk uszkodzony , widoczne jest lekkie wgniecenie na dysku. Firma sprzedająca nie chce uznać reklamacji, twierdzą, że wysłali dobry dysk i mam reklamować przesyłkę na poczcie. Byłem na poczcie , poczta twierdzi, że przesyłkę odebrałem i podpisałem odbiór nieuszkodzonej paczki.Reklamacji nie chcą uznać. W trakcie odbioru nie było szans na stwierdzenie, że zawartość została uszkodzona. W jaki sposób mam załatwić tą sprawę , może znacie jakieś przepisy prawne na podstawie których mam prawo do zwrotu pieniędzy lub wymiane dysku na nowy. Kto jest odpowiedzialny za zaistniałą sytuację ? --------------------- jeśli przesyłka nie była wysłana na warunkach szczególnych to ci poczta nie uzna żadnej reklamacji. |
||
2007-09-25 09:19 | Re: uszkodzona przesyłka | Gotfryd Smolik news |
On Tue, 25 Sep 2007, zbyszek wrote: [...komus...] >> Zakupiłem dysk twardy na firmę (FV) poprzez allegro. > > Dysków nie kupuje się z Allegro ...bo? Możesz to jakoś uzasadnić? Właśnie tak kupiłem :P > i nie przesyła pocztą !!! A to zupełnie oddzielna sprawa. Odbiór osobisty :O pzdr, Gotfryd |
||
2007-09-25 09:44 | Re: uszkodzona przesyłka | Budzik |
Osobnik posiadający mail admin@skylan.net.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: > Kto jest odpowiedzialny za zaistniałą sytuację ? niestety wyglada na to, ze zgodnie z prawem ty... :( -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś. Nikt nie zauważy różnicy." H. Jackson Brown, Jr. |
||
2007-09-25 10:56 | Re: uszkodzona przesyłka | PlaMa |
Grześ pisze: > jeśli przesyłka nie była wysłana na warunkach szczególnych to ci poczta nie > uzna żadnej reklamacji. Znaczy się rozumiem, że poczta zakłada domyślnie, że jeśli nie dopłacisz to mają święte prawo rzucać przesyłkami? W sumie pasowałoby do wizerunku poczty jaki w sobie noszę pozdrawiam. PlaMa |
||
2007-09-25 11:12 | Re: uszkodzona przesyłka | Grześ |
Użytkownik "PlaMa" news:fdaifu$q0d$2@inews.gazeta.pl... > Grześ pisze: > >> jeśli przesyłka nie była wysłana na warunkach szczególnych to ci poczta >> nie uzna żadnej reklamacji. > > Znaczy się rozumiem, że poczta zakłada domyślnie, że jeśli nie dopłacisz > to mają święte prawo rzucać przesyłkami? W sumie pasowałoby do wizerunku > poczty jaki w sobie noszę niestety dokładnie tak jest :( to to jest info z poczty .... |
||
2007-09-25 17:06 | Re: uszkodzona przesyłka | HaNkA ReDhUnTeR |
Użytkownik "zbyszek" news:46f83654$0$4964$f69f905@mamut2.aster.pl... > Może nawet działać na > początku ale po krótkim czasie może paść. Sprecyzuj 'krótki czas". Kupilam na allegro w sumie juz 4 dyski i zaden nie padł. Ba, 750, ktora ma juz ponad 10lat nadal chodzi:). Dla równowagi dysk, ktory kupilam w sklepie posypal sie po roku:). HaNkA |
||
2007-09-25 22:03 | Re: uszkodzona przesyłka | zbyszek |
> [...komus...] >>> Zakupiłem dysk twardy na firmę (FV) poprzez allegro. >> >> Dysków nie kupuje się z Allegro > > ...bo? > Możesz to jakoś uzasadnić? > Właśnie tak kupiłem :P > >> i nie przesyła pocztą !!! > > A to zupełnie oddzielna sprawa. Odbiór osobisty :O Dyski są bardzo wrażliwe na uszkodzenie mechaniczne, upadek paczki, a jeszcze gorzej nawet lekkie uderzenie pracującego dysku może spowodować początek poważnych problemów. W pierwszej fazie pracy -pierwszych uszkodzonych sektorów - nawet możesz nie zauważyć bo dyski w przypadku błędów zapisu zapisują w zapasowych sektorach pobieranych ze specjalnej puli zapasowych sektorów. Ta pula nie jest nieskończona, a dodatkowo praktyka pokazuje,że po pierwszych uszkodzeniach następne występują znacznie szybciej. W zastosowaniach profesjonalnych pojawienie się pierwszych uszkodzonych sektorów lub wzrost temperatury pracującego dysku jest dzwonkiem alarmowym do jego natychmiastowej wymiany. Należy więc być na 100% pewnym, że kupujesz nówki - nigdy nie używane i "bezwypadkowe" dyski, taką pewność możesz mieć kupując w sklepach - owszem także wystawiających się na allegro - mających duży obrót dyskami. Wtedy nikt nie bawi się w lipę bo się to nie opłaca, a dodatkowo kanał reklamacji maja opanowany i nie muszą wciskać lipy. Przy zakupie na Allegro i wysyłce, za transport odpowiada kupujący!!! a nie sprzedawca, i tu jest pewien problem....... zbyszek |
||
2007-09-25 23:20 | Re: uszkodzona przesyłka | Gotfryd Smolik news |
On Tue, 25 Sep 2007, PlaMa wrote: > Znaczy się rozumiem, że poczta zakłada domyślnie, że jeśli nie dopłacisz to > mają święte prawo rzucać przesyłkami? Czytam sobie czasami pl.rec.foto.cyfrowa Z opisów wynika że przy zajmujących się bagażem pasażerskim w liniach lotniczych poczta to wzór ostrożności w obchodzeniu się z ładunkiem :> Nie narzekaj :) pzdr, Gotfryd |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Niezamówiona przesyłka za pobraniem |
Arkady | 2005-12-24 14:10 |
Uszkodzona karta graficzna - gwarancja czy niezgod |
Herbi | 2006-01-19 12:12 |
zgubiona przesyłka |
Peter | 2006-01-20 15:00 |
Poczta polska - zaginiona przesyłka |
Daniel | 2006-02-03 15:45 |
uszkodzona przesyłka kurierska |
Jacek | 2006-11-28 21:35 |
Przesyłka pocztowa polecona -reklamacja |
Krzysztof 'kw1618' z Wars | 2007-01-22 18:13 |
DHL zaginęła przesyłka |
piotrblaze | 2007-01-30 12:42 |
Uszkodzona sofa |
dex | 2007-05-18 18:30 |
Przesyłka ubezpieczona |
Adramelech | 2007-08-09 14:51 |
reklamacja - uszkodzona przesylka - odpowiedz |
Ania | 2007-08-29 22:05 |