Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Nagrywanie rozmów przez callcenter.

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2010-11-23 16:12 Nagrywanie rozmów przez callcenter. MW
Zapewne wszyscy z nas mieli doświadczenia z callcenter i ich słynna
formułka dotycząca nagrywania rozmów "bla bla jeżeli nie wyrażają
państwo zgody proszę się rozłączyć"

Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
chciałbym również nagrać rozmowę.
Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
Jakie przepisy to regulują?
p,M
2010-11-23 16:52 Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter. Liwiusz
W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:
> Zapewne wszyscy z nas mieli doświadczenia z callcenter i ich słynna
> formułka dotycząca nagrywania rozmów "bla bla jeżeli nie wyrażają
> państwo zgody proszę się rozłączyć"
>
> Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
> istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
> chciałbym również nagrać rozmowę.
> Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
> Jakie przepisy to regulują?


Nie masz obowiązku informowania.

--
Liwiusz
2010-11-24 01:52 Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter. Tomasz Pyra
W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:

> Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
> istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
> chciałbym również nagrać rozmowę.
> Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?

Odtwórz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza swoje ;)
2010-11-24 10:14 Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter. Massai
Tomasz Pyra wrote:

> W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:
>
> > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie
> > że akurat istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z
> > "powodów technicznych" chciałbym również nagrać rozmowę.
> > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
>
> Odtwórz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza
> swoje ;)

Albo po nagraniu powiedz tylko "Ja też". ;-)

--
Pozdro
Massai
2010-11-24 13:27 Re: Nagrywanie rozmów przez call niusy.pl

UĹźytkownik "Massai"

>> > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie
>> > Ĺźe akurat istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z
>> > "powodów technicznych" chciałbym również nagrać rozmowę.
>> > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
>>
>> OdtwĂłrz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza
>> swoje ;)
>
> Albo po nagraniu powiedz tylko "Ja teĹź". ;-)

Można jeszcze co jakiś czas gwizdnąć i wypowiedzieć słowa "rozmowa
nagrywana" i znowu gwizdnąć :-)
2010-11-24 20:31 Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter. Andrzej Lawa
W dniu 23.11.2010 16:12, MW pisze:

> Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
> istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
> chciałbym również nagrać rozmowę.

To nagrywaj.

> Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?

Nie.

> Jakie przepisy to regulują?

Konstytucja: żebyś nie mógł czegoś robić lub musiał coś zrobić potrzebna
jest podstawa w formie ustawy.
nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

nagrywanie rozmów a prawo autorskie

Patryk 2006-01-21 22:04

mobbing- nagrywanie rozmów

Marek 2006-02-27 14:58

Nagrywanie lekcji

Krzysiek G. 2006-03-09 21:33

Nagrywanie

Yarroll 2007-10-03 22:54

Nagrywanie rozmowy

Maciej Zagozda 2007-10-17 09:20

Nagrywanie w urzędzie

Jerzy 2008-02-24 23:58

Nagrywanie z TV na plyty?

Jacek23 2008-03-18 16:41

nagrywanie rozmów

Maurycy Menke 2009-02-14 19:29

Nagrywanie rozmów audycja Janusza Weissa

Krzysztof 'kw1618' z Wars 2009-09-21 21:55

nagrywanie wykładów

Tans 2010-07-25 08:04