poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2010-11-23 16:12 | Nagrywanie rozmów przez callcenter. | MW |
Zapewne wszyscy z nas mieli doświadczenia z callcenter i ich słynna formułka dotycząca nagrywania rozmów "bla bla jeżeli nie wyrażają państwo zgody proszę się rozłączyć" Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych" chciałbym również nagrać rozmowę. Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania? Jakie przepisy to regulują? p,M |
2010-11-23 16:52 | Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter. | Liwiusz |
W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze: > Zapewne wszyscy z nas mieli doświadczenia z callcenter i ich słynna > formułka dotycząca nagrywania rozmów "bla bla jeżeli nie wyrażają > państwo zgody proszę się rozłączyć" > > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat > istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych" > chciałbym również nagrać rozmowę. > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania? > Jakie przepisy to regulują? Nie masz obowiązku informowania. -- Liwiusz |
||
2010-11-24 01:52 | Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter. | Tomasz Pyra |
W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze: > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat > istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych" > chciałbym również nagrać rozmowę. > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania? Odtwórz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza swoje ;) |
||
2010-11-24 10:14 | Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter. | Massai |
Tomasz Pyra wrote: > W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze: > > > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie > > że akurat istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z > > "powodów technicznych" chciałbym również nagrać rozmowę. > > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania? > > Odtwórz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza > swoje ;) Albo po nagraniu powiedz tylko "Ja też". ;-) -- Pozdro Massai |
||
2010-11-24 13:27 | Re: Nagrywanie rozmów przez call | niusy.pl |
UĹźytkownik "Massai" >> > ZaĹóşmy Ĺźe jestem wyjÄ tkowo nieufnym klientem i obawiajÄ c sie >> > Ĺźe akurat istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z >> > "powodĂłw technicznych" chciaĹbym rĂłwnieĹź nagraÄ rozmowÄ. >> > Czy mam obowiÄ zek informowaÄ konsultanta o fakcie nagrywania? >> >> OdtwĂłrz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza >> swoje ;) > > Albo po nagraniu powiedz tylko "Ja teĹź". ;-) MoĹźna jeszcze co jakiĹ czas gwizdnÄ Ä i wypowiedzieÄ sĹowa "rozmowa nagrywana" i znowu gwizdnÄ Ä :-) |
||
2010-11-24 20:31 | Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter. | Andrzej Lawa |
W dniu 23.11.2010 16:12, MW pisze: > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat > istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych" > chciałbym również nagrać rozmowę. To nagrywaj. > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania? Nie. > Jakie przepisy to regulują? Konstytucja: żebyś nie mógł czegoś robić lub musiał coś zrobić potrzebna jest podstawa w formie ustawy. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
nagrywanie rozmów a prawo autorskie |
Patryk | 2006-01-21 22:04 |
mobbing- nagrywanie rozmów |
Marek | 2006-02-27 14:58 |
Nagrywanie lekcji |
Krzysiek G. | 2006-03-09 21:33 |
Nagrywanie |
Yarroll | 2007-10-03 22:54 |
Nagrywanie rozmowy |
Maciej Zagozda | 2007-10-17 09:20 |
Nagrywanie w urzędzie |
Jerzy | 2008-02-24 23:58 |
Nagrywanie z TV na plyty? |
Jacek23 | 2008-03-18 16:41 |
nagrywanie rozmów |
Maurycy Menke | 2009-02-14 19:29 |
Nagrywanie rozmów audycja Janusza Weissa |
Krzysztof 'kw1618' z Wars | 2009-09-21 21:55 |
nagrywanie wykładów |
Tans | 2010-07-25 08:04 |