poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-01-03 18:02 | upowaznienie w jednoosobowej firmie | |
witam... mam taka sprawe, w jednoosobowej firmie dzialajacej na zasadzie wpisu do ewidencji dzialalnosci gospodarczej musimy czesc kompetencji papierkowych oddac pracownikowi.. w jaki sposob to zrobic? chodzi o to, zeby pracownik mogl podpisywac protokoly z negocjacji, dokumenty przekazania etc. czy wystarczy zwykle upowaznienie napisane przez wlasciciela firmy? czy musi byc notarialne? czy musi byc to pelnomocnictwo? veil |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Upowaznienie, podpisane przez notariusza. |
Walu? | 2005-10-13 10:10 |
upowaznienie osoby do dokonania transakcji - pytanko |
r-e-m-i-k | 2005-11-11 17:47 |
Pytanie o upowaznienie przy naprawie bezgotowkowej |
Lech Wiktor Piotrowski | 2005-12-22 23:16 |
[wroclaw] upowaznienie notarialne ile i gdzie? |
kolin82 | 2006-01-17 17:07 |
Upowaznienie - problem czy bzdura? |
Maciej T | 2006-06-20 20:15 |
jaki i gdzie polecacie faktoring dla jednoosobowej działalności ? |
Rafał | 2006-07-26 08:14 |
Upowaznienie notarialne - nowa umowa w orange |
Albert | 2006-10-16 15:13 |
upowaznienie dla meza w firmie |
siliana | 2006-10-24 20:54 |
Tymczasowe zawieszenie jednoosobowej działalności gosp. - pilna |
pawel | 2007-01-30 18:31 |
Jak napisac upowaznienie? |
m.gawrychowski | 2007-02-18 22:29 |