Na skróty
Money.pl Firma List motywacyjny

Przykłady listu motywacyjnego

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Agencje doradztwa personalnego
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Dział techniczny
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Informatyka/Telekomunikacja
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony
Superoferty
  • Junior Traffic Manager
    BusinessClick.com (Grupa Money.pl), Warszawa
  • Technik Turbin Wiatrowych - Elektryk
    Global Wind Service Poland Sp. z o.o., uzależnione od lokalizacji projektu
  • Specjalista ds. Zarządzania Przepływami Pieniężnymi
    Sanockie Zakłady Przemysłu Gumowego, Sanok
  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
    Neuca S.A., Łódź
2008-06-05 15:05
Przykłady listu motywacyjnego

Przykłady listu motywacyjnego

 

Warszawa 11.11.07


Jan Kowalski
ul. Polska 1/11a
00-111 Warszawa
tel. Kom. 0600 111 333

AS S.A.
Szanowny Pan
Andrzej Nowak
Dyrektor d/s personalnych
ul. Polna 1
00-005 Warszawa


Szanowny Panie,

Dowiedziałem się z portalu Kariera.pl, że poszukujecie Państwo pracownika na stanowisko kierownika sprzedaży. Od wielu lat obserwuję działalność Państwa firmy i chciałbym wyrazić swoje zainteresowanie podjęciem pracy w firmie dającej tak duże możliwości rozwoju.



Trzy ostatnie lata pracowałem w firmie przewozowej JHL. W ciągu pierwszego roku awansowałem ze stanowiska przedstawiciela handlowego na stanowisko kierownika koordynacji sprzedaży produktu. Do moich podstawowych obowiązków należało zarządzanie pięcioosobową grupą przedstawicieli handlowych, organizacja reklamowych oraz dobór i szkolenie kadry pracowniczej.

W ciągu ostatnich lat z powodzeniem pełniłem funkcje kierownicze. Cechuje mnie łatwo nawiązywanie kontaktów z ludźmi, jest to bardzo ważny aspekt mojej pracy.
Lubię podejmować trudne wyzwania, jestem elastyczny w swoich działaniach i szybko się uczę nowych rzeczy.
Obecnie szukam pracy, która da mi satysfakcję, stabilizację oraz pozwoli na rozwój zawodowy.
W moim przekonaniu Państwa firma spełnia te warunki, dlatego będę wdzięczny za umożliwienie mi przedstawienia swojej kandydatury w trakcie bezpośredniej rozmowy o pracę.
Z chęcią przedstawię referencję od poprzednich pracodawców.

Z poważaniem

Jan Kowalski




Andrzej Nowak Warszawa 30.06.2002
ul. Kowala 1
00-101 Warszawa
tel. 111-88-88

Szanowni Państwo!

Podczas Targów Pracy zorganizowanych przez Młodzieżowe Biuro Pracy OHP dowiedziałem się o planowanej przez Państwa rekrutacji w dziale finansowym. Doceniając Państwa pozycję na rynku zdecydowałem się na przedstawienie swojej kandydatury na stanowisko asystent menedżera.

Jestem studentem piątego roku Wyższej Szkoły Ekonomicznej na Wydziale Finanse i Bankowość. Uzyskałem już absolutorium, w październiku będę bronił pracy magisterskiej (temat: "Zarządzanie rynkiem kapitałowym w Polsce").

Jak Państwo możecie przeczytać w załączonym CV w ciągu ostatnich lat spędziłem wakacje na dwu zagranicznych stażach (we Francji i Wielkiej Brytanii), dzięki nim pogłębiłem swoją znajomość języków obcych: angielskiego i francuskiego oraz poznałem zasady funkcjonowania nowoczesnego przedsiębiorstwa.

W chwilach wolnych pracuję jako wolontariusz w Programie wsparcia UE dla małych i średnich przedsiębiorstw. Pełniąc tą rolę rozwinąłem umiejętność kontaktów z ludźmi a także pogłębiłem swoją wiedzę dotyczącą funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw w Unii Europejskiej.

Jestem młodym i ambitnym człowiekiem, posiadam takie cechy jak odpowiedzialność i skuteczność w działaniu a także umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole. Mam nadzieję, że pozwolą mi one w pełni sprostać Państwa oczekiwaniom.

Będę wdzięczny za umożliwienie mi przedstawienia swojej kandydatury w trakcie osobistego spotkania

Z wyrazami szacunku

Andrzej Nowak

 

 



List motywacyjny

Tagi:pracownik, stanowisko, list motywacyjny, przykłady, kierownik sprzedaży

Re: Przykłady listu motywacyjnego

iwon309 / 213.92.228.* / 2014-10-06 17:37
jak napisac list motywacyjny na kurs ochrona osob i mienia 2 stopnia

Re: Przykłady listu motywacyjnego

mszymer578 / 89.67.145.* / 2014-03-20 17:59
ok

Re: Przykłady listu motywacyjnego

MP580 / 87.205.3.* / 2014-02-13 09:12
Witam
kandyduje na stanowisko ds opracowywania decyzji i korespondencji w Zuisie, czy ktoś moze znalazł przykład LM na to stanowisko?
Bardzo proszę o poć. Dziękuję:)

Re: Przykłady listu motywacyjnego

żżżżżżżżżż / 31.63.17.* / 2013-04-08 17:55
bardzo pomocne te listy przykładowe :P

Re: Przykłady listu motywacyjnego

polia / 80.239.243.* / 2012-03-27 20:35
no a gdzie data miejscowość ?

Re: Przykłady listu motywacyjnego

toomy / 94.42.113.* / 2011-09-11 21:01
staram się o pracę żołnierza zawodowego i muszę napisać list motywacyjny. czy ktoś ma jakieś pomysły i może mi pomóc?

Re: Przykłady listu motywacyjnego

Luka7 / 89.78.40.* / 2011-09-03 21:02
Polecam wzór listu motywacyjnego dla pracownika produkcyjnego: http://www.list-motywacyjny.com.pl/list-motywacyjny-przyklady/list-motywacyjny-wzor-pracownik-produkcji

Re: Przykłady listu motywacyjnego

Mgła / 79.163.154.* / 2011-05-14 21:29
Ważne są podstawowe , krótko i na temat treści..Reszta wychodzi w praktyce, po co ubarwiać się na papierze, jak można pokazać szefowi w pracy- i wtedy można kogoś ocenić, co umie)****
Pavloo88 / 195.211.0.* / 2012-02-07 15:15
Z jednej strony masz racje z drugiej nie do końca. Podając treści krótkie i na temat bez ubarwiania nasza aplikacja może nie zostać w ogóle rozpatrzona bo... jesteśmy zwykli i nie mamy czym się pochwalić. Wg mnie ubarwiać trzeba, podkreślić swoje osiągnięcia, pochwalić się nimi, ale nie zmyślać.

Re: Przykłady listu motywacyjnego

eed / 83.15.59.* / 2011-01-28 02:15
List motywacyjny to strata czasu. Każdy myślący pracodawca wie, że można tam naściemniać i napisać co się tylko żywnie podoba. Wystarczy CV i rozmowa kwalifikacyjna, gdzie nie jest już tak łatwo ściemniać no i widzi się aparycję. A tak naprawdę to człowieka można ocenić dopiero po paru miesiącach pracy.
MR. / 77.114.157.* / 2011-02-01 20:35
Całkowicie się zgadzam! Na zachodzie już dawno przestało się wymagać listu motywacyjnego, to wstępna rozmowa telefoniczna z pośrednikiem lub pracodawcą i póżniejsze interview są formą "listu motywacyjnego". Ale z tego co widzę w Polsce nadal standardowo standardowo wymaga się takich listów, mimo że nikt ich nie czyta.
Foksi / 89.100.250.* / 2012-02-28 12:52
Mała poprawka, na zachodzie nadal wymaga się listu motywacyjnego od potencjalnego pracownika - tyle, że zazwyczaj ma on bardziej osobistą formę, jest zgrabniejszy i przyjemniejszy niż np przykłady podane powyżej - sama czytając te przykłady przy 3 mocno się znudziłam już pierwszym zdaniem - co mówić o rekruterach, którzy czytają takich tysiące.
rafnois / 109.129.70.* / 2011-03-22 10:28
O jakich państwach mówisz z myślą, że nie trzeba listu motywującego ? Mieszkam w Belgii i tu jak najbardziej jest potrzebny o/

PS: powtarzasz się
paulina z katowic / 83.30.97.* / 2012-05-04 20:33
taaak? a jeśli mogę zapytać , jaką masz tam pracę ? również chcę wyjechać i nie wiem gdzie . na jakim poziomie trzeba umieć angielski? ;)

Re: Przykłady listu motywacyjnego

eed / 83.15.59.* / 2011-01-28 02:10
Co to jest dwu "na dwu zagranicznych stażach???? Ja myślałem, że pisze się dwóch. Co to ma być jakaś góralszczyzna czy co?
Piotrek z gór / 178.37.81.* / 2012-03-01 13:07
żebyś ty chociaż raz góralszczyznę słyszał..... to byś takich głupot nie wypisywał!!!
Góralszczyzna jest piękna a Ty jak widać nawet nie wiesz co piszesz

Re: Przykłady listu motywacyjnego

mw7 / 83.11.166.* / 2011-01-27 16:26
Może ktoś mi podpowie jak dobre napisać CV i LM kiedy ma się 31 lat, ukończone studia prawnicze i tylko rok doświadczenia zawodowego ponieważ kilka lat mieszkało się we Francji. Proszę o pomoc bo bardzo chcę znaleźć pracę, nie ważne na jakim stanowisku. Pozdrawiam.

Re: Przykłady listu motywacyjnego

milena_b / 178.73.49.* / 2010-12-16 20:46
Jesli o mnie chodzi to ten list jakiś mało kreatywny.
Dlatego jesli juz naprawde chcemy sie pokazac u przyszłego pracodawcy,to moze lepiej jednak np.skorzystac z takiej pomocy
www.kariera.pl/cv

Re: Przykłady listu motywacyjnego

dunnoman / 82.139.39.* / 2010-10-13 17:57
moze glupie pytanie ale gdzie sie wpisuje nr referencyjny??

Re: Przykłady listu motywacyjnego

Jarko4 / 89.72.16.* / 2010-09-22 11:48
Zanim przejdziesz do pisania listu motywacyjnego w odpowiedzi na konkretne ogłoszenie, przeczytaj uważnie tę ofertę pracy i zrób listę tych swoich umiejętności nabytych w ramach praktyki zawodowej, jak i związanych z otrzymanym wykształceniem, które bezpośrednio odpowiadają wymaganiom stawianym przez pracodawcę. List motywacyjny w centralnej części powinien odnosić się do tych umiejętności oraz do wynikających z nich korzyści dla pracodawcy. Dobrym pomysłem jest wymienić konkretne zdarzenia, kiedy z powodzeniem wykorzystaliśmy swoje określone umiejętności – wbrew pozorom, kandydaci rzadko opisują swoje konkretne osiągnięcia w dokumentach aplikacyjnych.

Tu znajduje się szereg innych porad i wzory listów motywacyjnych - www.list-motywacyjny.com.pl

A może coś innowacyjnego? Minimalistyczne CV oraz LM w niespotykanej dotąd formie.

becreative / 2010-09-09 12:59
Jeżeli nie chcesz aby w CV i LM forma dominowała nad treścią a mimo wszystko dokumenty wyróżniały się ze stosu innych białych kartek zapraszamy na naszą stronę: www.be-creative.com.pl

Re: Przykłady listu motywacyjnego

tojfel / 109.110.200.* / 2010-06-01 13:18
bo taka jest prawda. w lm mozna wjechac w tylek ze wszystkim, rozpisac sie na 2 strony na różne tematy. wywazelinić się w kierunku firmy. cv, za to, w formie 1-2 stronicowego resume dokonań i umiejętności daje pracodawcy informację podstawową, czy pracownik spełnia kryteria formalne w postaci wykształcenia, doświadczenia, umiejętności, czy nawet zainteresowań. niestety tak to jest, że samo cv można rozesłać 100 firmom podczas gdy LM trzeba zmienić za każdym razem nakierunkowując się na określonego pracodawcę i nawet jeśli nikt go nigdy nie przeczyta, to warto napisać w nim czemu chcesz pracować akurat tutaj. dasz do zrozumienia pracodawcy, że nie jesteś cv-spamerem tylko szukasz czegoś konkretnego pod siebie

Re: Przykłady listu motywacyjnego

goofy / 83.11.88.* / 2010-05-31 22:31
Osoba z mojej najbliższej rodziny pracuje w banku. Zajmuje się między innymi przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników, przenoszeniem ich pomiędzy oddziałami itp. Mówi, że jedyne na co patrzy to konkretna informacja o kandydacie - CV, a na listy motywacyjne nawet nie zerka. Może to odosobniony przypadek choć sądzę, że sporo pracodawców ma lepsze rzeczy do roboty niż czytanie setek elaboratów na temat jaki to kandydat jest zainteresowany pracą i co to on dobrego może o sobie napisać. Do poznania kandydata "używa się" rozmowy kwalifikacyjnej na którą zaprasza się człowieka na podstawie CV - przynajmniej w tymże banku.
Pozdro dla wszystkich poszukujących pracy ;)

Re: Przykłady listu motywacyjnego

Waldek 11 / 83.15.223.* / 2010-05-04 13:00
Ja natomiast młodzi gniewni mam 59 lat szukałem pracy b.długo i znam amory tych wszystkich nadętych preziodyrektorów takich za przepr. g. bez doświadczenia. Mówili mi niekiedy wprost,że jestem za stary, że mam swoje nawyki , że nie dam się sterować itd. Tak między innymi powiedział mi pan dyr z firmy rurgaz prawiedniki k/lublina. Chcę powiedzieć młodym ludziom co ich czeka jak niedługo im przybędzie lat i żebyście nie byli zaskoczeni takimi sytuacjami i poczynaniami pracodawców, którzy aktualnie może są jeszcze plemnikami.
Sytuacja jest chora, kórą sobie sami kreujemy , brak wzajemnego szacunku. Taka jest nasza zasmarkana demokracja . A DLA KOGO MY TO WSZYSTKO ROBIMY???? Dla tych urojonych młodych pracodawców życzę wiecznej młodości. Zapewne brakuje im też pozytywnej inteligencji i doświadczenia życiowego -ale jak będą mieś 60 lat to możę zmądrzeją ?.Powodzenia
Jerzy M / 77.112.14.* / 2010-06-28 00:21
Ja natomiast mam całkiem odwrotny problem,a mianowicie.Mam 60 lat i 41 lat pracy i chcę być zwolniony z przyczyn zakładu pracy ponieważ chcę iść na świadczenie przedemerytalne.Ale mój szef nie chce mnie zwolnić.Moje pytanie brzmi na jakich warunkach mogę się zatrudnić gdzie indziej (pół etatu,ćwierć etatu,umowa zlecenie,umowa o dzieło ?) na okres 6 miesięcy,narazie nie zwalniając się z mojej obecnej pracy.Po 3 miesiącach nowej pracy ja wypowiadam pracę u poprzedniego pracodawcy.Po następnych 3 miesiącach czyli po 6 miesiącach wypowiada mi pracę nowy pracodawca z przyczyn zakładu pracy.I dopiero teraz mogę iść na bezrobotne a następnie na świadczenie przedemerytalne.Czy to zadziała,a jeżeli tak to przy jakiej formie zatrudnienia u nowego pracodawcy.Pozdrawiam Jerzy
Aleksandra:) / 87.96.32.* / 2010-05-13 18:10
Panie Waldku! Szalenie przykro mi czytać, to co Pan pisze. Doceniam Pana opinię i doświadczenie. Jednocześnie nie jestem pewna, czy wie Pan, że w takiej sytuacji (a jest to ewidentna dyskryminacja ze względu na wiek) może Pan założyć sprawę i domagać się odszkodowania. (Znam kilka wygranych przypadków podobnych spraw). Według Kodeksu Pracy nikt nie może być dyskryminowany ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, pochodzenie, przynależność etniczną, orientację seksualną itd... CO WAŻNE: przepis ten obowiąuje już na etapie rekrutacji, a dyrektor wspominanej przez Pana firmy odmawiając Panu zatrudnienia z powodu Pana wieku zwyczajnie złamał prawo. Warto też zgłościć sprawę do najbliższej Inspekcji Pracy - pracodawca powinien zostać ukarany grzywną. Można również napisać do Polskiego Towarzystwa Prawa Antydyskryminacyjnego ( http://ptpa.org.pl ), mają tam świetne prawniczki i prawników, z tego co wiem, raczej nie prowadzą spraw, ale pomagają, doradzają). Wiem, wiem - może to wyglądać na młodzieńczy idealizm, ale... Jeśli same/sami nie będziemy bronić swoich praw - nikt tego za nas nie zrobi, a nieuczciwi pracodawcy MUSZĄ się w końcu nauczyć, że prawo obowiązuje wszystkich bez wyjątku, "szare", zwykle osoby i dyrektorki, dyrektorów na równi. Zachęcam do działania, dla siebie, swoich rówieśniczek i rówieśników, no i dla nas - "młodych" (o sprawiedliwości społecznej nie wspominając). Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów. (P.S. Jeśli mnie pamięć nie myli, w tej sytuacji na pracodawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że nie dopuścił się dyskryminacji, co ułatwia przebieg sprawy).
joannna / 82.160.207.* / 2010-05-17 17:44
WITAM, TO BARDZO MADRE CO NAPISALAS, ALE JAKIE NIE REALNE, POSIADAM WYKSZTALCENIE WYZSZE(KTORE OKAZALO SIE NIESTETY TYLKO PRZESZKODA), W KAZDYM SKLEPIE SLYSZE TYLKO, ZE WYKSZTALCENIE TO ZA MALO, ALBO, ZE JESTEM ZAGROZENIEM DLA PSEUDO KIEROWNICZKE SKLEPU, KTORE MAJA SREDNIE WYKSZTALCENIE, A JA NAPRAWDE CHCE TYLKO PRACOWAC, NIE CHCE ZAJMOWAC CZYJEGOS STANOWISK-CHYBA, ZE NA TO ZAPRACUJE. MAM OGOROMNY PROBLEM Z PRACA, ZASTANAWIAM SIE CZY NIE UKRYC WYKSZTALCENIA, KTORE JEST TYLKO PRZESZKODA(WSPOMNE, IZ W MOIM ZAWODZIE NIE MA ZATRUDNIENIA) OTO MOJ MAIL joannaju@wp.pl
obywatel69 / 83.23.188.* / 2010-05-15 15:46
Kodeksem pracy można sobie podetrzeć tyłek - tyle jest wart. A ludzie pokroju Pani Aleksandry to zwykła socjalistyczna hołota. Jakim prawem ma Pani czelność karać pracodawcę za to, że kogoś nie zatrudnia? Nie odpowiada mu wiek kandydata? I dobrze! - jego sprawa. Jeżeli jestem właścicielem firmy, której udało mi się dorobić - to JA decyduję kogo potrzebuję do współpracy na MOIM podwórku i własne decyzje dotyczące MOJEJ firmy mogę argumentować jak zechcę - w końcu tyczą się MNIE i MOJEGO podwórka. A jeżeli jakiś socjalista chce mnie terroryzować i wchodzić na moje podwórze mam prawo dążyć do unicestwienia takiej osoby, gdyż zagraża on mojej wolności oraz mieniu - to jest właśnie zdrowy rozsądek i poszanowanie własności.
emandems / 83.27.239.* / 2010-08-03 02:03
NIc dodać nic ując, mam nadzieje,że z takim podejściem Pań firma szybo pójdzie na dno. Dorobił sie Pań i myśli,że może stawiac warunki? W nos sie Pań cmoknij, bo niestety ale parę rzeczy jeszcze Pańa obowiązuje. Aha i tak zwana 'mądrość ludowa' doskonale obrazuje Pana przypadek, o dziadzie i chamie
Józef / 95.41.160.* / 2010-06-15 11:34
Zakaz dyskryminacji jest zawarty w ustawie zasadniczej KONSTYTUCJI RP (par. 32) i dotyczy wszystkich, nawet PRYWATNYCH przedsiębiorców. WZORUJEMY się na WIELKIM BRACIE (USA), a tam prywatny przedsiębiorca zaskarżony o stosowanie dyskryminacji - jeśli merytorycznie spełniamy warunki naboru - jest karany BARDZO wysoką karą przez sąd! Nie znaczy wcale, że skoro jestem WŁAŚCICIELEM FIRMY, to wszystko mi wolno robić, nawet w czasie naboru.
Tylko w RP właściciele i urzędnicy uzurpują sobie nieograniczone prawa (przykład: ogłoszenie naboru przez Ministerstwo Pracy, gdzie było zawarte ograniczenie wieku) mając za nic konstytucje, kodeks pracy, itp.
Jakim prawem ma Pani czelność karać pracodawcę za to, że
kogoś nie zatrudnia? Nie odpowiada mu wiek kandydata? I dobrze! - jego sprawa. Jeżeli jestem
właścicielem firmy, której udało mi się dorobić - to JA decyduję kogo potrzebuję do współpracy
na MOIM podwórku i własne decyzje dotyczące MOJEJ firmy mogę argumentować jak zechcę
guest / 82.115.78.* / 2010-06-01 18:44
To pewnie uważasz też że płaca minimalna to socjalistyczne zło i złośliwość państwa - powinna być pełna wolność wynagradzania i wtedy mógłbyś zapłacić np 500 zł/mies. bo tak chcesz i wg Ciebie tyle jest warta praca którą dla Ciebie wykonują - przecież to Twoja firma i ty decydujesz!!.
Ciekawe gdyby Twoi kontrahenci rozliczali sie wg swojego widzimisie - zapłacą Ci nie tyle ile powinni ale tyle ile uznają za wystarczające. Tylko że to było by już straszne - mentalość Kalego "Kali bić-dobrze, Kalego bić-źle". Przez takich "byznesmenów" w kraju jest źle.
Polaczek hop / 79.185.175.* / 2010-05-16 23:42
O.K> Twoja MOja ale prawo jest tez nasze do obrony przed Twoja Moja. Wiec nie jestes Panem świata i za nieprzestrzeganie prawa zostaniesz prędzej czy później ukarany.

Re: Przykłady listu motywacyjnego

:)) / 83.4.107.* / 2010-04-26 15:05
wiec tak tu jest blad poniewaz po miejscowosci powinien byc przecinek czyli warszawa , 30.0.04

Re: Przykłady listu motywacyjnego

Nadzieja matką głupich / 91.94.104.* / 2010-01-31 20:19
Wymagają cudów na kiju do zwykłej przeciętnej pracy, szukają idealnych kandydatów którzy nie istnieją!! A z tymi listami to zgadzam się z wami, lecz dla mnie to pewien przejaw lenistwa ze strony HR, firm, pracodawców - na podstawie listów i sporej liczby osób kandydujących można zrobić wygodniej "odsiew" bez potrzeby zapraszania każdego na rozmowę, i pozostawić kilka osób bo spodobało mi się jak ten Pan\Pani się ładnie podpisuje:) no tak jest... ale zaraz zaraz, ludzie obudźcie się - przecież wasze CV nic nie zdziała dopuki nie zostanie "popchnięte" przez właściwą osobę.. \ Nadzieja matką głupich
arni8 / 89.229.93.* / 2010-02-02 14:53
Święta racja! Mają swoich i tylko, dlatego że musżą podać w bip ,.....itp, to zamieszczają ogłoszenia z pozostałych robią głupków, chciałbym poznać osobę, która znalazła pracę bez układów w Polsce!
Wszystkie firmy zatrudniają dwudziestoparoletnie osoby, a później płaczą , (że im w ciążę zaszły albo duża rotacja u nich), albo emerytów , którzy idą na zwolnienia ,bo tu pika a tam strzyka. Niech zatrudnią doświadczone osoby z dorobkiem życiowym w sile wieku.A jak chcecie małolatów i ......., to nie dziwcie się ,że macie osoby 2 lata na zwolnieniu lekarskim!
lochenswallof / 89.73.152.* / 2010-03-28 21:51
tak ja znalazłem w bitrononie w księstwie sosnowieckim.
karolina26 / 83.8.254.* / 2010-03-04 13:11
taki madry jestes to gdzie my młodi mamy sie uczyć jestem oburzona twoja wypowiedzią, ja natomiast przegladając oferty pracy to tylko doświadczenie się liczyło więc nie wiem czemu jeszcze nie znalazłeś pracy może jesteś leniwy
Doświadczona / 88.199.252.* / 2010-02-08 15:30
Tak?? Najlepiej by było zatrudniać osoby z doświadczeniem, z dwójką odchowanych dzieci i najlepiej żeby byli ciągle zdrowi!! Zastanówmy sie teraz co z osobami wchodzącymi dopiero w życie zawodowe...?? Gdzie mają zdobyc doświadczenie jak nikt nie chce ich zatrudniać. Łatwo teraz mówić tym, co to doświadczenie zdobyli. Niech zatrudniają młode kreatywne osoby, które chcą się uczyć i rozwijać bo inaczej cofniemy się do dziejów średniowiecznych.
Rozsądna / 83.238.148.* / 2010-03-10 16:15
e to właśnie młodzi powinni być zatrudniani ,przedewszystkim ci ,ktorzy nie mają doświadczenia.Przecież dopiero pracując zdobywamy doświadczenie-sama teoria nie wystarczy.Stare pryki blokują wszystkie stanowiska mając już żródło dochodu jak emerytura,a młody człowiek po szkole odbija się od ściany do ściany szukając jakiegoś żródła dochodu.Protestujcie głośno może Pani Minister Pracy Was usłyszy.
Doświadczony / 95.41.160.* / 2010-06-15 11:59
A co mają zrobić ci co mają 50+ i zostali zwolnieni, a do emerytury jeszcze daleko? Młodzi jeszcze nic /bardzo niewiele umieją i pużniej nie mają przy kim się nauczyć.
Pracodawcy chcą: wiek do 30 lat, przynajmniej dwa fakultety skończone, biegła znajomość 3 języków obcych, kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe(?), miłą prezencje (mniej urodziwych nie), niewielkie wymogi płacowe mających, bardzo dyspozycyjnych (wszechstronnie!), mobilnych (z własnym samochodem), i najlepiej z własnymi narzędziami pracy.
osadnik 55 / 83.22.115.* / 2010-05-30 15:06
popieram ,jeżeli emeryt pracuje emerytura na czas pracy powinna byc zawieszona, na czarno
po ujawnieniu przez inspekcje wysoka grzywna np.5000 zł dla pracującego
LukaszGT2 / 78.88.230.* / 2010-02-02 22:11
ty kiedyś też byłeś młody i co też dwa lata na chorobowym spędziłeś??? Więc nie oczerniaj innych!!!
arni8 / 89.229.93.* / 2010-02-03 15:12
Ja doskonale wiem jak większość młodych pracuje,a Ty widać , że nie interesujesz się tym co Cię otacza . Klapki na oczki i robimy karierkę , a za chwilę się wypalisz i wypadzik z posadki ! Otwórz oczki , jakie ma 27latek doświadczenie ? Z książki i on ma być ekspertem, specjalistą , chyba teoretykiem!
Dariuusz / 195.82.162.* / 2010-03-19 07:31
27- latek powinien mieć już duże doświadczenie,co ty robiłeś do tej pory nauka i na garnuszku rodziców i imprezki zamiast podjąć prace,to sie teraz nie dziw
gusiaczek170 / 95.49.239.* / 2010-02-07 18:24
a jak młody człowiek ma zdobyć doświadczenie? jeżeli wiekszość będzie myślała tak jak Ty to w przyszłości i 30-40 latek nie będzie miał doświadczenie. Teraz i tak oczekują młodego, wykształconego i z doświadczeniem... powiedzcie tylko gdzie zdobyć to doświadczenie?
KryHa / 78.8.153.* / 2010-02-24 18:08
ja tam doświadczenie zdobywałem, w trakcie studiów, można studiować dziennie i pracować, bawią mnie dzieciaki które zaraz po obronie szukają pracy za 10 tyś,

2010-02-07 18:24:23 | 95.49.239.* | gusiaczek170
a jak młody człowiek ma zdobyć doświadczenie? jeżeli wiekszość będzie
myślała tak jak Ty to w przyszłości i 30-40 latek nie będzie miał
doświadczenie. Teraz i tak oczekują młodego, wykształconego i z
doświadczeniem... powiedzcie tylko gdzie zdobyć to doświadczenie?
skomentuj zgłoś do usunięcia
asiiunkka / 87.204.55.* / 2010-03-09 12:49
to wiesz co miałeś fajne studia dzienne skoro dałeś rade pracować i studiować dziennie to chyba kierunek "disco polo" na byle jakiej uczelni ....
karolina26 / 83.8.254.* / 2010-03-04 13:16
to nie o to chodzi żeby mieć prace za 10 tys od razu ale szkoda że jesteście tak ograniczeni i nie potraficie nas zrozumiećwszyscy kiedyś byli młodzi
LukaszGT2 / 95.50.167.* / 2010-02-24 16:48
"arni8" wie co mówi oczernia młodych wykształconych i znacznie mądrzejszych od siebie bo sam się boi o własny tyłek...
bolekkkk / 79.162.44.* / 2010-03-28 18:39
wy to chyba same kujony?!!! Ja mam posade u wuja w firmie i zarobiam 8.000 zł na miesiąc
do tego mam auto i laptopa......wiecej mi miepotrzeba HAHAHAHA
paulina z katowic / 83.30.97.* / 2012-05-04 20:37
a przepraszam jeśli można spytać . w firmie zajmującej się czym ? i jakiego wykształcenia wymagała?. nie wiem na jakie studia mam iść i co po nich mogę robić ;)

Re: Przykłady listu motywacyjnego

Vito71 / 160.83.30.* / 2009-11-23 13:48
jako praktyk: nie róbcie szablonów z internetu!
LM to tylko w sumie podkładka dla firmy, ze CV nie maja z nielegalnego źródła
jest to pełne info, że kandydat wysłał CV własnie to TEJ konkretnej firmy...

mało kto zagłebia sie w jego zapisy a dla działu HR to po prostu podkład

swoja drogą, nie uważam, że ma go nie być ale 10-12 linijek tekstu to wystarczajaca czcionka...

pzdr Vito

Re: Przykłady listu motywacyjnego

Vito71 / 160.83.30.* / 2009-11-23 13:47
jako praktyk: nie róbcie szablonów z internetu!
LM to tylko w sumie podkładka dla firmy, ze CV nie maja z nielegalnego źródła
jest to pełne info, że kandydat wysłał CV własnie to TEJ konkretnej firmy...

mało kto zagłebia sie w jego zapisy a dla działu HR to po prostu podkład

swoja drogą, nie uważaqm, że ma go nie być ale 10-12 linijek tekstu to wystarczajaca czcionka...

pzdr Wvito
niemmy / 109.243.149.* / 2011-12-12 19:09
Dobry temat.

Re: Przykłady listu motywacyjnego

pani inżynier / 83.31.187.* / 2009-11-22 16:46
Popieram osoby które twierdzą że list motywacyjny,a w szczególności na stanowiska gdzie ludzie chcą po prostu zarobić na życie,na spłatę kredytu jest bezsensu czy nie potrzebny.Sama nigdy nie byłam dobra z języka polskiego,za to z przedmiotów ścisłych tak.Dlatego skończyłam politechnikę a nie filologię.Pracuję w jednym z większych biur projektowych w mieście.Mój szef nie potrafi się w ogóle wysłowić poprawnie,w zdaniach jest więcej "yyy , no, ten tego" niż treści,za to jest ekspertem w swojej dziedzinie i podziwiam jego wiedzę w branży.Większość architektów i konstruktorów z którymi pracuję tak samo.Jak starałam się o pracę nikt nie chciał ode mnie listu motywacyjnego i nie patrzył czy jest dobrze sformułowane i wyedytowane cv,tylko rozmowy na której sprawdzał moją wiedzę,liczenie i znajomość programów.Jestem wściekła na te listy motywacyjne,mój mąż szuka pracy.Jeśli ktoś już zaprosi go na rozmowę to od razu chcę go zatrudnić,bo poznaje jakim jest człowiekiem.Ale na te rozmowy rzadko jest zapraszany bo trzeba napisać list motywacyjny.Mąż nie mógł kontynuować wcześniejszej pracy,musi zmienić zawód,więc w nowym nie ma doświadczenia i wyksztalcenia.Jedyne co może napisać szczerego w takim liście motywacyjnym że chcę zarabiać na dom na rodzinę,na spłatę kredytu.Takiego listu nie napiszę bo pracodawcy się nie spodoba,a innego nie chcę bo nie będzie szczery.Niestety z kartki papieru się nie pozna kto jakim jest człowiekiem,a motywacja zarabianiem pieniędzy na rodzinę jest najczęstsza w dzisiejszych czasach.

P.S.do tych co będą komentować gramatykę mojej wypowiedzi,życie jest za krótkie żeby być alfą i omegą we wszystkim,do czegoś ma się predyspozycję a do czegoś nie.Dla mnie jest banałem zrobić skomplikowane obliczenia wytrzymałości odkształceń sprężystości,a jak mam napisać oficjalne pismo do urzędu to się meczę.Chcę być specjalistą w swoim zawodzie,jak zostanę ministrem budownictwa:P to wynajmę specjalistę do pracy nad moim językiem,teraz do szczęścia jest mi to nie potrzebne
Żaba_koloru_pomarańczy / 95.160.251.* / 2012-04-05 23:27
"Dla mnie jest banałem zrobić skomplikowane obliczenia wytrzymałości odkształceń sprężystości,a jak mam napisać oficjalne pismo do urzędu to się meczę."

Obliczenia czego? Wytrzymałość (może) konstrukcji? Odkształcenia (może) sprężyste? Obliczenia (może) wartości wielkości opisującej odkształcenie? A później (może) weryfikacja wytrzymałościowa? A może tylko obsługa programów z zaimplementowaną Metodą Elementów Skończonych?

Wydaje mi się, że list motywacyjny może dać pracodawcy informację, czy jesteśmy komunikatywni (szczególnie w swojej dziedzinie). Pracodawca może zweryfikować, czy naszym jedynym problemem jest błędna gramatyka, czy także nieznajomość terminologii branżowej, która jak się wydaje jest podstawą komunikacji.
nattie / 2010-02-20 21:56
Sens tworzenia listów motywacyjnych to jedno, a umiejętność poprawnego wysławiania się i przelewania swoich myśli na papier to zupełnie inna sprawa, tak więc proszę ja was bardzo, podstawowe zasady gramatyki powinno opanować się w podstawówce, jeżeli ktoś mając 20ileśtam lat wciąż tego nie rozumie to jest to dla mnie żenujące, to jak nieznajomość tabliczki mnożenia ;)
To, że ktoś zasłania się tym, że jest SuperGenialnymSpecjalistą w dziedzinie nauk ścisłych a nie potrafi się w ojczystym języku wysłowić dowodzi jakiegoś chyba upośledzenia w tej sferze; nikt przecież nie wymaga żeby pani inżynier recytowała z pamięci "Pana Tadeusza" albo potrafiła bezbłędnie przyporządkować dzieła do epoki literackiej, chodzi o proste zasady pisowni wpajane 10-latkom.. tak więc raczej nie trzeba być ani alfą ani też omegą, żeby móc je zrozumieć;p
Tutaj jednak dla czcigodnych Umysłów Ścisłych pojawia się problem, którego rozwiązanie godne jest nagrodzenia Noblem, napisanie LM powoduje wystąpienie siódmych potów, gorączki i szału w malignie, pod wpływem których ogłasza się potem w internecie, że trudna i zawiła umiejętność pisania jest stratą czasu.
Tak więc listu nie będzie (a co!), pracy dla męża też nie będzie i ogólnie rzecz biorąc, na miejscu pani inżynier najszczęśliwsza bym nie była ;)
gościniec / 83.27.239.* / 2010-08-03 02:14
Po prostu złośliwość
żenujące / 88.199.2.* / 2010-02-20 21:51
Sens tworzenia listów motywacyjnych to jedno, a umiejętność poprawnego wysławiania się i przelewania swoich myśli na papier to zupełnie inna sprawa, tak więc proszę ja was bardzo, podstawowe zasady gramatyki powinno opanować się w podstawówce, jeżeli ktoś mając 20ileśtam lat wciąż tego nie rozumie to jest to dla mnie żenujące, to jak nieznajomość tabliczki mnożenia ;)
To, że ktoś zasłania się tym, że jest SuperGenialnymSpecjalistą w dziedzinie nauk ścisłych a nie potrafi się w ojczystym języku wysłowić dowodzi jakiegoś chyba upośledzenia w tej sferze; nikt przecież nie wymaga żeby pani inżynier recytowała z pamięci "Pana Tadeusza" albo potrafiła bezbłędnie przyporządkować dzieła do epoki literackiej, chodzi o proste zasady pisowni wpajane 10-latkom.. tak więc raczej nie trzeba być ani alfą ani też omegą, żeby móc je zrozumieć;p
Tutaj jednak dla czcigodnych Umysłów Ścisłych pojawia się problem, którego rozwiązanie godne jest nagrodzenia Noblem, napisanie LM powoduje wystąpienie siódmych potów, gorączki i szału w malignie, pod wpływem których ogłasza się potem w internecie, że trudna i zawiła umiejętność pisania jest stratą czasu.
Tak więc listu nie będzie (a co!), pracy dla męża też nie będzie i ogólnie rzecz biorąc, na miejscu pani inżynier najszczęśliwsza bym nie była ;)
miodeksmrodek / 83.27.190.* / 2010-02-15 20:15
Dziękuje Ci złota kobieto za ten komentarz ;);););)
alinka2002 / 78.30.114.* / 2010-01-26 20:24
I tacy ludzie są najbardziej szczęśliwi. Ma Pani rację , nie można być ideałem we wszystkim.

zal

ziomelo / 85.198.240.* / 2009-10-05 18:28
zal mi tego listu co to wogole za przyklad ? ktos se jaja zrobil ? co to ma byc za badziew wogole ?
januej / 83.30.62.* / 2009-10-26 17:22
Jakieś własne propozycje?
kinnnka / 212.76.49.* / 2011-01-16 18:26
Jesli chodzi o mnie to bardzo sobie chwaliłam podrasowanie CV www.kariera.pl/cv
w sumie człowiek nie nadąza za tym własciwym wzorem CV i trzeba sie wspierac czymś co jest aktualne.

Re: Przykłady listu motywacyjnego

nowyadobry / 89.171.163.* / 2009-08-04 14:19
"Cechuje mnie łatwo nawiązywanie kontaktów z ludźmi, jest to bardzo ważny aspekt mojej pracy."
Co to jest za zdanie? To ma być wzór listu motywacyjnego? Proszę to poprawić bo się ludzie
śmieją:)

Re: Przykłady listu motywacyjnego

szukająca pracy 20 + vat / 89.171.36.* / 2009-06-15 16:54
Przykład listu motywacyjnego jaki większość pracodawców chciała by dostać.

Młoda ambitna 20 -sto latka posiadająca długie nogi, bląd włosy i 10 letni staż ,znająca wszystkie języki i umiejąca nimi władać w sposub zadawalający szefa będzie wdzięczna za przedstawienie swojej kandydatury w trakcie kolacji. !!!!!!!!!!!!!!!!
wymagajoncy_prezes / 213.158.199.* / 2009-10-05 21:07
To skojarzyło mi się z ogłoszeniem które znalazłem na jednym z portali, przyznam że oferta tego "prezesa" rozbawiła mnie nieprzeciętnie ;)

http://warszawa.szerlok.pl/praca/biuro_i_administracja/oferta/osobista-asystentke-lubiaca-igraszki_59334e3358774131/
nowyadobry / 89.171.163.* / 2009-08-04 14:17
"Cechuje mnie łatwo nawiązywanie kontaktów z ludźmi, jest to bardzo ważny aspekt mojej pracy." Co to jest za zdanie? To ma być wzór listu motywacyjnego? Proszę to poprawić bo się ludzie śmieją:)
szatynka / 195.13.38.* / 2009-11-26 15:38
ja bym raczej zwróciła uwagę na błąd ortograficzny w drugim zdaniu..., no ale nie będę krytykować eksperta, pfi
to jestem ja P / 213.238.120.* / 2009-07-09 22:02
blond włosy pisze się blond a nie bląd - i Ty się dziwisz że nie ma dla Ciebie pracy...
Radiush / 89.167.4.* / 2009-09-09 00:08
ale Twoim zdaniem 'sposub' jest już dobrze napisane, skoro przeszkadza Ci tylko 'bląd'... :)
Niektórzy ludzie (czyt.Ty) to są kwadratowi dopiero, żeby ironii w zdaniu nie znaleźć...
kattlyn / 83.5.94.* / 2009-06-15 18:12
właśnie i nawet ortografii nie musi znać:)

Re: Przykłady listu motywacyjnego

assiaa / 213.158.196.* / 2009-06-01 14:14
To jest tylko przykład, a dane się zmienia

Re: Przykłady listu motywacyjnego

polbea / 89.194.5.* / 2009-05-31 10:53
Kpiny!!!!!
Co dwudziestoparoletni pracownik HR ,który sam niedawno zaczął pracę w tej agencji może wiedzieć o pracy.O nawet nie ma bladego pojęcia o tym o czym mówi potencjalny pracownik.List motywacyjny na kasjera w biedronce ,czy do oczyszczania miasta? Przerost formy nad treścią,nabijanie kasy firmom HR nic poza tym.HR to biznes jak każdy inny ,proces ma trwać tak długo ,jak długo pracodawca za niego .płaci.TO czy macie doświadczenie ,czy jesteście totalnymi leniami do pracy nie ma znaczenia,wyjdzie w pracy ,ale to już HR nie interesuje.

Re: Przykłady listu motywacyjnego

milenka1555555 / 83.5.123.* / 2009-05-23 17:33
no a taki madry ale jak jes szanowny Panie i przecinek to sie z malej dalej pisze a jak jest z wykrzyknikiem to dopiero z duzej :/
dfgedfgef / 79.139.12.* / 2009-12-02 20:01
taka mądra, a nie wie, że nie ma w polskim jezyku "dużych" liter----żal
PS. są WIELKIE ;)

Re: Przykłady listu motywacyjnego

Madlin / 89.231.246.* / 2009-02-26 14:08
Przepraszam ,a co z tymi mniej wykształconymi którzy szukają np. pracy w sklepie i muszą napisać taki list motywacyjny? nie ma się czym pochwalić,jakie osiągnięcia? dlaczego chce pracować w tym sklepie? co mnie motywuje? "brak pieniędzy" jak sprzedawca ma napisac wiarygodny list ..szuka pracy bo jest mu potrzebna i praca i pieniądze,przecież nie napisze że jest to wymarzone miejsce pracy dla mnie ..w podrzędnym sklepiku kariery nie zrobię
peewa / 78.8.116.* / 2009-07-20 17:19
wyjęte z moich ust.... bo każda praca w sklepie to wymagany LM, dla mnie to totalna bzdura,ale cóż widać pracodawcom się w głowach poprzewracało. Jak od dłuższego czasu szukam pracy i nikt nie chce nawet na mnie spojrzeć.Zabawne ... wymagania to pracodawcy stawiać umieją, ale z kasą to cieniutko....
pantalon / 77.114.195.* / 2009-11-23 01:00
jeśli masz wykształcenie wyższe i chcesz pracowac w sklepie to chyba cos jest nie tak. poza tym w liscie można duzo pisac o cierpliwosci, serdecznosci, umiejetnosci radzenia sobie w naglych klopotliwych sytuacjach(np. klient robi awanture, zadaje trudne pytania)
Papiu / 194.126.238.* / 2009-04-04 21:59
zgadzam się.... nie wiem po co sklepy wymagają listów motywacyjnych ;/ przecież to śmieszne ;/ mam napisać chce pracować np. na bp i myć kible bo to moja życiowa pasja ? chore i tyle
jannnnn / 213.77.113.* / 2009-06-18 19:31
W listach motywacyjnych na beznadziejne stanowiska, kiedy potrzebujesz kasy nie piszesz o ambicjach tylko o motywach dlaczego chcesz pracować, chodzi o to by pokazać, że ci zależy na pracy a nie na chodzeniu do niej. Możesz chcieć poznać nowych ludzi, zdobyć odmienne doświadczenie, wskazać swoją przydatność, zaangażowanie etc.
ble ble / 83.18.214.* / 2009-08-25 16:53
To faktycznie przerost formy nad treścią - list motywacyjny na stanowisko sprzedawcy. Nie wiem czemu to się przyjęło. List motywacyjny powinien być wymagany tylko tam gdzie faktycznie jest potrzeba opowiedzenia czegoś o sobie i sprawdzenia czy kandydat ma przynajmniej jako taką umiejętność formułowania pisemnych wypowiedzi. Sprzedawca tego nie potrzebuje, on ma dobrze rozmawiać z klientem.
Uważam że ten cały zamęt z listami motywacyjnymi jest po prostu pracodawcom "na rękę", ponieważ nie muszą oni spotykać się z pracownikami osobiście i zapraszać ich na rozmowy kwalifikacyjne.
tojfel / 87.205.64.* / 2010-06-06 22:09
Prawdę mówicie wszyscy. Dyskryminacja jest i w jedną i w drugą stroę. Faktem niestety jest, że kobieta po 50 dla pracodawcy jest okazem nie z tej ziemi i po co ma taka pisać list motywacyjny skoro powinna już szukać sobie miejsca na cmentarzu a nie nowego zatrudnienia. Zgadzam się z łodymi, którzy twierdzą, że osoby posiadające emeryturę nie powinny być zatrudniane ale nie nam o tym decydować, chociaż nasze ustawodawstwo nie wnosi ulg dla zatrudniających się emerytów ............tylko jest jeden aspekt zatrudnienia takich osób na cząstkę etatu za marne grosze tzw. dorobienie sobie do emeryturki a to właśnie odbywa się naszym kosztem

Re: Przykłady listu motywacyjnego

lotka / 217.149.250.* / 2009-02-04 11:21
Widzę, że są tu prawie same cwaniaki. Vito71skoro jesteś taki mądry to podziel się tekstami, które nie są oklepane. Przeprowadzasz 100 rozmów rocznie to jesteś ekspertem w pisaniu niesamowitych listów motywacyjnych, których pracodawca nie wyrzuci do kubła. Poprzewracało Wam się w d.... i tyle.
jagodka230 / 89.191.147.* / 2010-08-24 14:20
Suoer lotka popieram to co napisałaś ...!
0
2009-02-04 11:21:36 | 217.149.250.* | lotka
Re: Przykłady listu motywacyjnego [0]
Widzę, że są tu prawie same cwaniaki. Vito71skoro jesteś taki mądry to podziel się
tekstami, które nie są oklepane. Przeprowadzasz 100 rozmów rocznie to jesteś ekspertem w
pisaniu niesamowitych listów motywacyjnych, których pracodawca nie wyrzuci do kubła.
Poprzewracało Wam się w d.... i tyle.
skomentuj zgłoś do usunięcia

Re: Przykłady listu motywacyjnego

Vito71 / 129.35.231.* / 2009-01-29 13:39
takie oklepane teksty, ze chyba nikt tego nie traktuje tu powaznie jako wskazówki hehe :))))
sie Pan autor chyba nie wyspał, albo mu kazali szybko cos wymyslić
robię ponad 100 rozmów z kandydatami w roku, takie teksty od razu są do kubła.....
ewa2901 / 89.76.179.* / 2009-03-03 13:04

az szkoda ze nie podałes firmy w której pracujesz Vito71 ! mozna by było od razu do
Sadu podać takie zachowanie wobec kandydujących do pracy w reprezentowanej przez
Ciebie firmie . Byc moze przeprowadzasz rozmowy ale widac na bardzo niskim poziomie
intelektualnym , Nikt inteligentny , piastujacy dobre i odpowiedzialne stanowisko by
tak prosto nie napisał komentarza . Zal mi Ciebie !
ewa2901 / 89.76.179.* / 2009-03-03 13:02
az szkoda ze nie podałes firmy w której pracujesz Vito71 ! mozna by było od razu do Sadu podać takie zachowanie wobec kandydujących do pracy w reprezentowanej przez Ciebie firmie . Byc moze przeprowadzasz rozmowy ale widac na bardzo niskim poziomie intelektualnym , Nikt inteligentny , piastujacy dobre i odpowiedzialne stanowisko by tak prosto nie napisał komentarza . Zal mi Ciebie !

Re: Przykłady listu motywacyjnego

k-mar / 193.111.166.* / 2008-11-30 19:38
Musiała chyba nastąpić mała pomyłka. To są, zdaje się, przykłady jak nie pisać listu motywacyjnego. Stąd te błędy, całkowity brak eleganckiej formy, mało formalny sposób przedstawienia swojej osoby, treść i stylistyka na poziomie gimnazjum (nie obrażając uczniów gimnazjum)
Maniuś / 94.251.137.* / 2008-12-27 12:53
Wcześniej piszecie \Państwo, że list motywacyjna to nie podanie o pracę a tu jest wyraźny przykład podania o pracę. Dlatego proszę sie zdeklarować dlaczego ma niebyć życiorysu i podania o przyjęcie ze wskazaniem stanowisk do obsadzenia - przecież to takie proste!!!!
agunia86p / 193.111.166.* / 2008-11-30 19:50
Zgadzam się z k-mar w zupełności... nie wiem kto pisał ten list motywacyjny, ale jest on tragiczny. Gdybym była na miejscu pracodawcy i dostałabym taki list motywacyjny od potencjalnego pracownika to byłby on z góry przegrany...

Pozdrawiam wszystkie osoby, które choć w małym stopniu skorzystały z tego "przykładowego listy motywacyjnego" :D

Re: Przykłady listu motywacyjnego

rmc / 83.24.140.* / 2008-11-28 10:45
jak widać "Ekspert" nawet na papierze, który ponoć jest cierpliwy zrobił sporo błędów. Można sobie wyobrazić co czuje osoba szukająca pracy po rozmowie rekrutacyjnej prowadzonej także "w sposób profesjonalny" ;-)

Re: Przykłady listu motywacyjnego

pracodawca / 195.94.219.* / 2008-11-03 19:10
Jeśli trzymać sie wskazówek Państwa o eleganckiej formie i poprawności ortograficznej, to przytoczone przykłady nie są w tych dziedzinach celujące. Kilka uwag (bez aspiracji do szczegółowej analizy). Dlaczego w pierwszym nagłówku "tel. Kom. " telefon napisany jest małą literą, a komórkowy już wielką? Prez atencję do komórek, czy komputer mechanicznie przemienił następny wyraz po kropce na dużą litere? Błędem graficznym jest ewidentnie wyrównanie do prawego marginesu, a lewy powiewa jak chorągiewki. W polskim piśmie tradycyjnie kładziemy podpis po prawej stronie arkusza. Sumując, ja jako pracodawca takie podanie kieruję prosto do kosza - pisała to osoba o dużej dozie bezmyślności.
od ogólu do szczegółu / 77.115.254.* / 2009-07-16 12:12
To się krótko nazywa PRZEROST FORMY NAD TREŚCIĄ. Proponuję czytać zamiast oglądać, a jeśliś Pan taki wrażliwy to zawsze pismo obrazkowe możesz sobie zastrzec;)
Normalny / 83.27.236.* / 2008-12-14 19:49
Panie Pracodawco, jest pan wynaturzeniem chorej wyobraźni. Chorym,zadufanym, nadętym zbiorek komórek. Przypomnę tylko jedną rzecz a mianowicie to, iż w naszej Polsce cały czas pisano życiorys i podanie o przyjęcie do pracy. W pewnym chorym okresie z ogromnym rozmachem zalewały nasze życie idiotyzmy z zachodu. Jednym z takich debiliczno - kretyńskich, nowatorskich mianowań w polskim słownictwie a tym samym i życiu rozkwitł potwór słowotwórczy. Dziwi mnie fakt, że w Polsce uzywa się tych koszmarnych nazw. Dziwi mnie, ze ludzie młodzi poddają się tym popaprańcom którym mózgi zlasowały się doszczętnie. Taki cymbał niby pracodawca sam w swoim zasmarkanym życiorysie pisał podanie i życiorys o przyjęcie do pracy a teraz wymaga takich gówien z którymi nigdy nie miał do czynienia. Biedny to kraj. Pozdrawiam serdecznie wszystkich stojących przed dylematem pisania tych idiotyzmów.
wuńcia / 85.222.19.* / 2009-10-25 17:53
I ja się dołączam do opini poprzedników. Najtrafniejszy komentarz!!! Bravo Normalny!
jaaaa / 188.112.18.* / 2010-03-09 22:27
Brawo Normalny ! Jedyna "normalna", rzeczowa wypowiedz, a nie jakiś arogancki bełkot !
bochr / 79.186.51.* / 2009-08-13 12:03
zgadzam sie w zupelnosci,
LESS1963 / 83.13.227.* / 2009-01-27 18:23
bardzo trafne spostrzeżenie
maniuś / 94.251.141.* / 2009-01-11 22:08
Często - gęsto spotykam się z określeniem Zatrudnię MANAGERA ( menadżera) to w końcu kogo chce zatrudnić Mana czy mena. w słowniku języka polskiego żaden mamager czy menadżer nie występuje - to dlaczego nowomowa jakaś się wdaje w temacie zawodów. Wywalić to wszystko na zbitą twarz i będzie spokój. Jaka jest zgoda na ten temat opinii publicznej???
esx / 212.244.116.* / 2009-06-26 18:00
popieram, a mówili, że poollaki nie gęsi. Jesteśmy zaściankiem jakich mało na świecie.
tex / 195.26.23.* / 2008-11-25 16:57
Problem w tym, że z takim podejściem często traci się wartościowych pracowników, a zatrudnia osoby, które jedyne co potrafią to wzorowa napisać CV. Pan/Pani "pracodawca" trochę się uniósł, proponuję wypić zimne pi wo i trochę pomedytować nad swoim zakompleksieniem ;)
slicznaOoO / 79.189.165.* / 2008-12-03 12:09
dobre są przykłady tylko brak akapitów :D
maxest / 83.15.47.* / 2008-11-08 00:39
[quote]
Sumując,
ja jako pracodawca takie podanie kieruję prosto do kosza
[/quote]
Gratuluje glupoty - trzeba wiecej czepiac sie p******** zamiast czytac co dany kandydat oferuje
myk / 83.2.126.* / 2008-11-05 19:51
Jeżeli już to powiewa prawy margines, a wyrównane jest do lewego
stopka / 77.252.21.* / 2008-11-05 19:06
Zgodzę się z uwagami, które zostały napisane powyżej. Do nich dodałabym jeszcze co najmniej jedną. Po słowach Szanowny Panie, akapit powinien rozpoczynać się małą literą, gdyż po zwrocie grzecznościowym jest przecinek a nie kropka. Niestety, takich uchybień jest w tych listach więcej...
miniek81 / 83.9.136.* / 2008-12-03 13:36
A czy tak trudno jest zauważyć, że te przykładowe listy motywacyjne są zwykłym html'owym tekstem a nie szablonem doc bądź plikiem pdf? Po prostu taki jest ustawiony styl akapitu na stronie. Każdy, kto będzie chciał skorzystać z tych przykładów po skopiowaniu do Worda (czy też innego edytora) z pewnością popracuje nad wyglądem dokumentu poprzez wyjustowanie tekstu, ustawienie interlinii, czy też wyrównanie akapitów. Więc mam małą prośbę (jako szukający zatrudnienia) do wszystkich wypowiadających się pracodawców, aby zamiast krytykować wygląd dokumentu html skupili się na treści i podpowiedzieli co należy zmienić.
olav / 84.234.33.* / 2009-01-21 14:59
W HTMLu też można tekst "justować" za pomocą stylu 'text-align'..
moda / 83.31.108.* / 2008-12-03 21:59
albo wskazali gdzie znaleźć wersje porządane...
DF / 83.10.131.* / 2008-12-04 14:25
Lipa i tyle !!! BEZ KOM
leo3 / 83.7.89.* / 2009-01-28 15:15
Normalny-popieram!
TPP / 83.11.239.* / 2009-02-10 16:41
Wszystko / no może prawie / zostało skrytykowane. Mam zatem pytanie do pracodawców: jak powinien wyglądać list motywacyjny aby wzbudził Wasze zainteresowanie ?
Skupmy się na udzieleniu praktycznych wskazówek osobom, które właśnie stoją przed pytaniem: jak napisać list motywacyjny aby nie został wyrzucony do kosza?
Jestem taką osobą i mam taki dylemat.....
erwin g / 188.146.167.* / 2010-01-01 11:08
trzeba być człowiekiem ograniczonym żeby skupiać się na tym jak pisać list motywacyjny lub cv
esx / 212.244.116.* / 2009-03-04 17:34
Po prostu musisz zrobić coś w rodzaju wyklejanki lub laurki do tego dodać jakieś seksowne foto i dokleić połówkę banknotu 100 euro drugą połowę daje się po zaproszeniu na rozmowę kwalifikacyjna. AA!!! I zapamiętajcie nie możecie mieć wyższych kwalifikacji od rekrutującego, gdyż może się on poczuć zakłopotany i zakompleksiony, w efekcie twoja kandydatura ląduje w koszu. Z doświadczenia sądzę, że najlepiej było by być w jakiś sposób spowinowaconą z osobą rekrutującą.
Elunia / 89.231.71.* / 2009-03-05 19:38
kochani list motywacyjny jest pewna informacja o nas ale czy jest sens opisywac wlasne osiagniecia na papierze skoro pracodawca zaraz po naszym wyjsciu z jego gabinetu wyrzuca ów informacje do kosza???:(
zielonka / 94.72.116.* / 2009-03-10 19:50
super komentarz od esx :)
alimak88 / 79.163.145.* / 2009-03-22 14:38
Tak jak TPP takze stoje teraz przed dylematem jak w koncu napisac ten list motywacyjny? juz wiem czego nie robic ale jesli ktos zna jakis adres w necie gdzie mozna znalezc POPRAWNE wzory listu motyw.to prosze niech da jakis link!!!!pozdrawienia dla wszystkich poszukujacych pracy!!!!