Na skróty
Money.pl Firma Szkolenia

WYSZUKAJ SZKOLENIE

Słowo:
Rodzaj:
Tematyka:
Lokalizacja:
Tryb tylko kursy e-learning
 
 

SZKOLENIA wg miast

Szkolenia Rozwój osobisty

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu tylko dla pracowników MŚP z powiatów: m. Gdańs, Gdynia, Sopot, starogardzkiego, tczewskiego, gdańskiego
Tematyka Rozwój osobisty
Tryb case studies
Organizator Edoradca Sp. z o.o.
Opis

Opis szkolenia Celem szkolenia jest wykształcenie umiejętności stosowania skutecznych metod komunikowania werbalnego i niewerbalnego, a także uświadomienie istnienia barier w komunikacji międzyludzkiej i sposobów ich przezwyciężania oraz zapoznanie się z podstawami analizy transakcyjnej i nabycie umiejętności udzielania konstruktywnej pochwały i krytyki oraz ich przyjmowania.


Wielkość grupy 10
Poziom zaawansowania początkujący
Wymagania Udział w dofinansowywanych kursach szkoleniowych mogą wziąć osoby zatrudnione na umowę o pacę lub zlecenie w powiatach:
miasto Gdańsk
miasto Gdynia
miasto Sopot
starogardzki
tczewski
gdański

Program szkolenia PROGRAM SZKOLENIA:
1. Schemat komunikacji. Szumy komunikacyjne
2. Lepiej zapobiegać niż leczyć- Przeszkody w komunikacji źródłem trudnych sytuacji
3. Komunikacja werbalna:
- "język jest siłą"
- rodzaje wypowiedzi werbalnych
- stosowanie pytań - struktury zadawania pytań - techniki odmawiania
- zamiana komunikatu negatywnego w pozytywny
- komunikat "ja"
4. Słyszę, ale czy słucham? Aktywne słuchanie i jego rola w procesie komunikowania się.
- empatia
- parafraza
5. Błędy postrzegania
6. Schemat Mehrabiana - rozpoznawanie sprzeczności w przekazie werbalnym i niewerbalnym.
7. Komunikacja niewerbalna:
- gesty rąk i ramion
- ręce przy twarzy
- bariery z ramion i nóg
- bańka prywatności
- style uścisku dłoni
- układy miejsc siedzących przy stole
8. Style komunikowania się - jak rozpoznać oraz jak się komunikować?
9. Wprowadzenie do asertywnej komunikacji
10. Test na postawy /asertywna, agresywna, uległa, manipulacyjna/
11. Nadmiarowe żądania - asertywna odmowa, technika zdartej płyty
12. Zachowania inwazyjne - procedura stopniowania reakcji Pameli Butler
13. Krytyka -zamiana oceny na opinię, reakcja na krytykę: częściowo słuszną, oceniającą osobę a nie działanie, wyrażoną w agresywnej formie, aluzyjną, zaskakującą
14. Konstruktywna informacja zwrotna
Hotel Hotel Novotel Centrum, ul. Pszenna 1
Świadczenia dodatkowe wyżywienie, certyfikat, konsultacje po skzoleniu, materiały szkoleniowe

Czas trwania do 2010-02-03
Początek 2010-02-02
Dane kontaktowe

Nazwisko Ilona Świerczyńska
Telefon 058 530 02 22
Email ilona.swierczynska@edoradca.pl

Lokalizacja pomorskie
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo