Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Firma Szkolenia

WYSZUKAJ SZKOLENIE

Słowo:
Rodzaj:
Tematyka:
Lokalizacja:
Tryb tylko kursy e-learning
 

SZKOLENIA wg miast

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu Komunikacja interpersonalna oparta na metodzie NVC
Tematyka Szkolenia interpersonalne
Tryb otwarte
Organizator -
Opis

Wiele osób czy to w dużych korporacjach czy mniejszych firmach zauważa potrzebę szukania NOWOŚCI i INSPIRUJĄCYCH metod i sposobów, aby lepiej i skuteczniej zarządzać ludźmi. "   Proponujemy szkolenie z komunikacji z klientem ( zewnętrznym lub wewnętrznym) przygotowanych w oparciu o założenia zobaczymy jakie komunikaty eskalują sytuację konflitową,odpowiemy sobie na pytanie co robić, by stwarzać przestrzeń do rozwiązania konfliktu,Po warsztatach uczestnicy wzbogacą swoją wiedzę o narzędzia budujące kontakt z klientem, zapobiegające eskalacji złości i frustracji po obu stronach.Szkolenie przybliżające założenia nauczymy się dostrzegać ukryte za trudnymi komunikatami ważne dla nas i dla innych potrzeby,dowiemy się jak udzielać informacji zwrotnej,zastanowimy się czy empatia w pracy ma sens i czy w ogóle jest możliwa.Udział w tych szkoleniach  może być pierwszym etapem w podróży do egzaminu certyfikacyjnego The Center For Nonviolent Comuninacation.Kilka inspirujących obrazków i cytatówćwiczeniaJak "żyrafy transformują z szakali"?Metoda "4 uszu" czyli jak ujarzmić agresję?Co zrobić, jeśli masz trudnego rozmówcę?Cztery kroki komunikatu JA w ujęciu NVC (wyrażanie siebie)Cztery kroki w okazywaniu empatii (słuchanie i współodczuwanie)odróżnianie spostrzeżeń od ocen i co to daje w firmie?dostrzeganie ukrytych za uczuciami zaspokojonych lub niezaspokojonych potrzeb czyli dlaczego warto "słyszeć to czego nie wypowiedział Twój rozmówca?!ćwiczeniaOkazywanie empatii w biznesie czy to opłacalne?Czy to w ogóle możliwe? Kiedy, gdzie, jak?ćwiczeniaPytania i dialog w duchu NVCWyjątkowe szkolenia z Porozumienia Bez Przemocy wg. Marshalla B. RosenbergaPorozumienia bez Przemocy (NVC – Nonviolent Communication).ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE >>>>Grupa docelowa Adresaci szkolenia:Kadra zarządzającaPracownicy działów HRMenadżerowiePracownicyKażdy kto chce rozwijać umiejętność komunikacji i mediacjiMetodologia Relacja teorii do praktyki wynosi jak 20:80. Szkolenie kształci przede wszystkim kompetencje i rozpoczyna proces zmian w postawie. Poza niektórymi ćwiczeniami wprowadzającymi, jak testy czy zadania indywidualne – przez większość szkolenia uczestnicy ćwiczą w parach, trójkach lub kilkuosobowych grupach symulacje scenek komunikacyjnych. Nie przewidujemy używanie pomocy dydaktycznych z grupy: dyktafon, kamera. Stawiamy na pracę według Cyklu Kolb’a oraz indywidualnych doświadczeniach. Metody opierają się na zasadzie "nauki przez doświadczenie" pozwalającej uczestnikom szkolenia w praktyczny sposób poznać i zastosować przyswajane narzędzia i techniki  z zakresu skutecznego komunikowania się oraz motywowania. Każde ćwiczenie jest omawiane. W ciągu całego szkolenia prowadzony jest trenerski monitoring uczestników i przekazywane informacje zwrotne modelujące pożądaną postawę i umiejętności w zakresie komunikacji w zespole.Gry i ćwiczenia wpływają na kształtowanie pożądanych postaw i zachowań w komunikacji i zarządzaniu poprzez przełożenie obserwacji zachowań własnych i innych uczestników na realne sytuacje w miejscu pracyKrótkie wykłady z prezentacją multimedialną przekazują praktyczną wiedzę o zasadach komunikacji i mediacjiDyskusje  moderowane mają na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemów związanych ze współpracą z innymi ludźmiPrace grupowe umożliwią wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy UczestnikamiĆwiczenia grupowe umożliwią budowanie pozytywnej atmosfery sprzyjającej szybszemu przełożeniu pozyskanej wiedzy do sytuacji zawodowychCertyfikat Dyplom Effect Group

Czas trwania 2
Początek 2019-10-28
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja podlaskie
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo