Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Firma Szkolenia

WYSZUKAJ SZKOLENIE

Słowo:
Rodzaj:
Tematyka:
Lokalizacja:
Tryb tylko kursy e-learning
 

SZKOLENIA wg miast

Szkolenia Zarządzanie

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu Manager jako trener
Tematyka Zarządzanie
Tryb otwarte
Organizator -
Opis

Dzień I
9.30 Rozpoczęcie szkolenia

1. Na początek ćwiczenie, odpowiedzmy wspólnie na kilka pytań:

Co
ludzi najbardziej interesuje, gdy uczestniczą w szkoleniach? Co ciebie
najbardziej interesuje gdy w nich uczestniczysz? Jaki jest tego powód?O co pytać innych ludzi, gdy chcemy, by odbierali nas pozytywnie, słuchali nas, robili to, co im sugerujemy?Jakie jest najważniejsze pytanie, jakie zadaje sobie nieustannie nasz uczestnik?Skąd, (z jakiej przyczyny) jest to akurat to pytanie?W jakim stopniu my i nasze treści interesują naszego uczestnika?Kiedy uczestnik się ożywia, zwiększa zainteresowanie słyszanymi treściami podczas szkolenia?Jakie płyną dla nas z tego wnioski?
2. Odpowiednie podejście do szkolenia innych  – filozofia działania – jak się przygotować?

Na początek ustal zasady! Zakontraktuj z uczestnikami.Moje zasady. Przedstaw nam swoje zasady. Zasady prowadzonego szkolenia. Ćwiczenie.Ważna wiedza w praktyce 5 cech "gatunku ludzkiego" – jakie z tego płyną wnioski dla osoby prowadzącej szkolenie? Ćwiczenie.A poza tym… co bardzo lubimy wiedzieć? Ćwiczenie.O co pytać uczestników?Recepta na dobrą komunikację z innymi – czyli jak być pozytywnie odbieranym przez innych?Tron, berło i korona na głowieCzego ludzie nie lubią? A co uwielbiają? Ćwiczenie.Dlaczego ludzie coś robią? Ćwiczenie.
3. Gdy szkolimy...

Co o sobie myślą uczestnicy naszych szkoleń? Ćwiczenie.Czego ludzie chcą słuchać? Ćwiczenie.Czego ludzie oczekują w pracy, czego chcą, co lubią? Ćwiczenie.Czas na nasze wnioski! Ćwiczenie.
Jak projektować szkolenia? Co powinny zawierać. Jaka kolejność?

Wstęp, cele, agenda, zasadyMożliwy
pre test i zapowiedź post testu. Jednocześnie możliwa jest zapowiedź
konieczności wyboru i spisania działań do wdrożenia po szkoleniu oraz
okresowych "egzaminów" z wiedzy i umiejętności osób szkolonychPodanie podstaw, przyczyn, powodu, uzasadnienie szkolenia.  Opis sytuacji – jak jest?
"Instrukcja obsługi" przyszłości. Ponieważ jest..., to zrobimy, będziemy...

Co chcemy by było?Jak tego dokonać? Plan działaniaJak sprawdzać czy działa?
Praktyka – przećwiczmy, sprawdźmy wiedzę, jak "to" działa

Podsumowanie, pytania na koniec – to uczestnicy odpowiadająCo z ćwiczeniami, praktyką? Najlepiej zawsze, choćby jeden razPraktyka to 4ty najwyższy poziom zdobywania wiedzy i umiejętności. A jakie są trzy pierwsze? ĆwiczenieJak zbudować scenariusz zajęć, aby pracownik ukończył szkolenie nauczony? Jak sprawdzać i egzekwować wiedzę?Testy wiedzy przed i po szkolenioweWplatamy ćwiczenia, praktykujemy. Każdy ćwiczyZapowiedź Indywidualnego Planu Działań do wdrożenia po szkoleniu – weryfikacja przełożonego lub/i szkolącegoOkresowe "egzaminy" z wiedzy oraz z umiejętności (odpowiednie zachowanie w danej sytuacji)
Metodyka pracy z grupą szkoleniową

Metody prowadzenia zajęć.Szkolenia na stanowisku, a szkolenia w SaliSzkolenia zamknięte a otwarte
Różnice

Możliwości wykorzystania każdego miejsca / typu szkolenia
Mini wykłady

Ćwiczenia (indywidualne, w podgrupach, całym zespołem)Uczenie
poprzez zadawanie pytań. Pytaj i sam odpowiadaj! Przykład: No tak, a
jak myślicie czy to jest…?, skąd wiemy…?, dlaczego takie a nie inne
rozwiązanie? Jak zrobić, dlaczego zrobić coś tak a tak? Odpowiem: otóż
aby, żeby, po to, byśmy mieli… I tu potrzebna jest… i właśnie dlatego… .
A na końcu: jak to widzicie? Co o tym sądzicie? Jak waszym zdaniem
zrobić to... najlepiej?
Podsumowania fragmentów przerobionego materiału szkoleniowego.
Metody aktywizujące w szkoleniach.

Niech sami do tego dojdą... pytania naprowadzające, ćwiczenia w
podgrupach -  samodzielne dochodzenie do wniosków, prezentacje
uczestników i podgrup, dyskusje

Podsumowania fragmentów szkolenia i całego szkolenia, przedstawiane na forum przez uczestników

Ćwiczenia praktyczne – umożliwiające użycie, wykorzystanie, sprawdzenie
działania zdobytej wiedzy – nabycie umiejętności, wyrobienie własnego
zdania, przekonanie się (urządzenie, program, procedura, scenki)

Obiekcje, zarzuty, zastrzeżenia – radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas szkoleń

Metody radzenia sobie z zastrzeżeniami Magiczne zdanie – jak przyjmować krytykę, różnice zdań?9 metod odpierania zastrzeżeń podczas szkolenia grupy 4 kroki reakcji na zmiany – szkoląc, mówimy o planowanej zmianie. Jak często ludzie reagują? Poznaj a przestaniesz się dziwić! Zatem, jakie z tego płyną dla nas wnioski? Ćwiczenie
17.00 Zakończenie I dnia szkolenia.

Dzień II
9.30 Rozpoczęcie szkolenia

1.Techniki uczenia się dorosłych

Umiejętność słuchania wypowiedzi uczestników i wykorzystanie zdobytych informacji w procesie szkolenia.Zasady udzielania informacji zwrotnej – wspierająca recenzja.Metafora, humor, cytaty, przykłady z przeszłości - dowody.
2.Przygotowanie materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnej, logistyka szkolenia.

Przygotowanie materiałów szkoleniowych.Prezentacja multimedialna.Wyposażenie trenera, rekwizyty.Ocena szkoleń - ankieta.
3.Warsztaty praktyczne – przygotowanie i prowadzenie fragmentów szkoleń przez uczestników zajęć.

W trakcie warsztatów praktycznych:Przygotowanie przykładowych szkoleń przez uczestników zajęć do wykorzystania w bieżącej pracy.Prowadzenie przez uczestników wybranych fragmentów szkoleń z nagraniem video oraz szczegółowym omówieniem.
17.00 Zakończenie szkoleniaGrupa docelowa TEN WARSZTAT JEST DLA CIEBIE, JEŚLI JESTEŚ…:

Managerem przekazującym wiedzę swoim pracownikom,Trenerem BiznesuTrenerem WewnętrznymPracownikiem Działu SzkoleńOsobą odpowiedzialną za realizację szkoleń w firmieOsobą przekazującą wiedzę nowym osobom przychodzącym do pracyOsobą uczącą nowych rozwiązań / systemów / metod / zasad - innych pracowników firmyInne osoby, które chcą poszerzyć swoje umiejętności n/w zakresie tematycznymMetodologia Intensywny trening zadaniowy. Praca na zajęciach obejmuje:prezentacje, odgrywanie ról, prowadzenie przez uczestników fragmentów warsztatów, ćwiczeńdyskusje,ćwiczenia diagnozujące potencjał i predyspozycje – praktyka – odgrywanie ról,zadania indywidualne,w małych grupach,pracę nad przygotowaniem własnych scenariuszy szkoleń,Więcej informacji na www.langas.pl -------> Manager jako trener

Czas trwania 2
Początek 2019-10-09
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja mazowieckie
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo