Na skróty
Money.pl Firma Szkolenia

WYSZUKAJ SZKOLENIE

Słowo:
Rodzaj:
Tematyka:
Lokalizacja:
Tryb tylko kursy e-learning
 
 

SZKOLENIA wg miast

Szkolenia Sprzedaż

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu NEGOCJACJE CENOWE DLA HANDLOWCÓW
Tematyka Sprzedaż
Tryb ćwiczenia
Organizator B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Opis

Wielkość grupy 14


Poziom zaawansowania średnio zaawansowany
Program szkolenia 1. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI HANDLOWYCH

a. Rozpoznanie sytuacji klienta - bądź przygotowany na kilka wariantów

b. O co im chodzi, czyli interesy drugiej strony

c. Od czego zacząć, czyli oferta wstępna

d. Potrzeby psychologiczne i potrzeby merytoryczne klientów

2. SPECYFIKA NEGOCJACJI CENOWYCH

a. Strefa porozumienia w negocjacjach cenowych – cena graniczna, a oferta wstępna

b. Negocjacje cenowe ze strony sprzedającego

c. Negocjacje cenowe ze strony kupującego

d. „Śmieszne pieniądze” i inne taktyki w negocjacjach cenowych

e. Sztuka czynienia ustępstw, a „syndrom zwycięzcy”

f. Zasady udzielania rabatów – postaw granice żądaniom

g. Jak rozmawiać o podwyżce ceny – lepiej wcześniej czy później

3. PROFILAKTYKA CENOWA - JAK PROWADZIĆ ROZMOWĘ, ABY CENA BYŁA TYLKO JEDNYM Z ELEMENTÓW NEGOCJACJI

a. Trzy obszary produktu – Twoje dodatkowe obszary negocjacyjne

b. Radzenie sobie z zagrywkami klientów;

• „No wiem Pan mamy kryzys”

• „Ile to kosztuje i dlaczego tak drogo”

• „Tylko cena jest dla mnie ważna”

• „U konkurencji mam lepsze warunki”

4. METODY PREZENTACJI CENY

a. Metoda "kanapki" - jak narzędzia managerskie mogą przydać się handlowcom.

b. Metoda oszczędnościowa - idealna na kryzys.

c. Metoda porównywania - są rzeczy które kosztują znacznie więcej.

d. Metoda kompaktowa - w zestawie taniej.

e. Metoda inwestycyjna - szczególnie w dobie kryzysu warto dobrze inwestować,

f. Metoda bilansowa - ile stracę gdy nie kupię?

5. WYWIERANIE WPŁYWU - PRAKTYKA

a. Zasady wywierania wpływy

• Wzajemności

• Zaangażowania i konsekwencja

• Legalizmu

• Społecznego dowodu słuszności

• Lubienia i sympatii

• Autorytetu

• Niedostępności

6. DOBRY INTERES - CO TO OZNACZA, DLA KAŻDEJ ZE STRON

a. Na co uważać w końcowej fazie negocjacji

b. Negocjacje cenowe nastawione na długofalową współpracę


Trenerzy AGATA ANNELIESE PAWŁOWSKA

Trener - Praktyk. Specjalistka w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania relacjami z klientami kluczowymi i korporacyjnymi.

Karierę zawodową rozpoczynała w Claritas Sp. z o.o. gdzie odpowiadała za kierowanie projektem "Zarządzania relacjami z klientami kluczowymi".
Od 2001 roku związana z PLL LOT S.A. początkowo jako Project Manager odpowiadała za stworzenie i koordynację działań związanych z programem lojalnościowym skierowanym do wybranej grupy odbiorców usług z rynku turystycznego. Wdrożyła nowatorskie rozwiązania informatyczne ułatwiające komunikację z uczestnikami programu. Następnie (2003 - 2007) jako Key Account Manager i Convention Manager zarządzała kontraktami globalnymi realizowanymi na rynku korporacyjnymi, do grona jej klientów należały takie firmy jak: Johnson&Johnson, Daimler Chrysler, Pepsi, Wrigley, BP. Stworzyła i koordynowała program "LOT Convention" skierowany do firm działających na rynku MICE (Meeting, Incentive, Convention, Events).
Przez cały okres pracy w PLL LOT S.A. pełniła również funkcję Trenera Wewnętrznego. Prowadziła szkolenia dla sił sprzedaży oraz członków zespołów projektowych.

Założycielka i członek zarządu fundacji Europejki.pl, doskonale poznała zasady funkcjonowania i pozyskiwania środków UE. Swoją wiedzę i doświadczenie z tego zakresu przekazywała na szkoleniach i warsztatach organizowanych dla beneficjentów funduszy strukturalnych.
Agata Pawłowska jest wpisana na listę asesorów akredytowanych przy Instytucji Pośredniczącej II stopnia, czyli przy Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego - Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz Studiów Podyplomowych z zakresu negocjacji i mediacji organizowanych przez Szkołę Wyższą Psychologii Psychologii Społecznej w Warszawie.

Obecnie Trener w B&O NAVIGATOR prowadzi cieszące się dużą popularnością szkolenia z umiejętności miękkich związanych ze sprzedażą, negocjacjacjami, obsługą klienta, budowaniem relacji, windykacji i motywowania pracowników. Odpowiada również za wspieranie klientów B&O NAVIGATOR w procesie pozyskiwania środków unijnych na szkolenia pracowników oraz kierowanie projektami badań "Tajemniczy Klient".
Prowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla:

Szkolenia dla handlowcówABCData Sp. z o.o., Antykor Controls Sp. z o.o., Bibby Financial Services Sp. z o. o., Colgate - Palmolive Manufacturing (Poland) Sp. z o.o., Hörmann Polska Sp. z o. o., Leo Burnett Sp. z o.o., Państwowa Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A., P.H.U El-Trans Elżbieta Sierocka, Platige Image Sp. z o.o., PPHU Marko S.J., Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze", Przedsiębiorstwo Polsko - Kanadyjskie "PRO-STAL" Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Zbożowo - Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu, PW "AGRO-EKO" Grzegorz Pilch, PZM MARKU M.Krawczyk S.J., Technika Warsztatowa Jarosław Ścibor, Weidmüller Sp. z o.o., Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie "Polisa - Życie S.A.", QUERIS Sp. z o.o., "VIETSPORT" Tran Minh Tuan. Referencje przedstawiamy na życzenie.

SPRAWDŹ INNE NASZE SZKOLENIA.
WYBIERZ LINK PONIŻEJ
| szkolenia warszawa | szkolenia otwarte | szkolenia firmy |

Czas trwania
Początek None
Dane kontaktowe

Nazwisko Patryk Kiełbus
Telefon 22 877 38 43
Email patryk.k@bonavigator.pl

Lokalizacja mazowieckie
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo