Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Firma Szkolenia

WYSZUKAJ SZKOLENIE

Słowo:
Rodzaj:
Tematyka:
Lokalizacja:
Tryb tylko kursy e-learning
 

SZKOLENIA wg miast

Szkolenia Marketing

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu NEGOCJACJE HANDLOWE
Tematyka Marketing
Tryb zamknięte
Organizator -
Opis

Cele szkolenia:Doprowadzenie do realnego podniesienia poziomu kompetencji uczestników w zakresie prowadzenia negocjacji poprzez:
Rozwinięcie umiejętności profesjonalnego przygotowywania się do negocjacji.Uświadomienie korzyści płynących z konfliktu w negocjacjach i sposobów jego rozwiązywania.Udoskonalenie umiejętności kontrolowania przebiegu rozmów, tak aby
osiągnąć cele zasadnicze, jednocześnie dbając o dobre relacje z
partnerami.Pogłębienie wiedzy na temat stosowanych technik negocjacyjnych i praktycznego ich zastosowania.Poznanie praktycznych sposobów radzenia sobie z kłamstwem i próbami manipulacji w negocjacjach.Rozszerzenie wiedzy na temat wykrywania i demaskowania brudnych chwytów w negocjacjach.Zapoznanie się z zasadami rzetelnej oceny ryzyka zerwania negocjacji.Program szkolenia:1. PRZYGOTOWANIE JAKO PODSTAWA SIŁY W NEGOCJACJACH
Zdefiniowanie swoich możliwości, oczekiwań, potrzeb i ograniczeńZespół negocjacyjnyUstalenie struktury negocjacji - miejsca, czasuPrzeanalizowanie potencjalnej strategii drugiej strony
2. KONFLIKTOWE SYTUACJE CZY KONFLIKTOWI LUDZIE
Koło konfliktów - narzędzie diagnozy i prowadzenia rozmowyCzęści składowe konfliktuSkupienie się na meritum - konflikt interesów
3. KONSTRUKTYWNA KOMUNIKACJA JESZCZE RAZ
Pytanie testujące problemPytania testujące rzeczywistośćPytania wyjaśniające
4. NEGOCJACJE JAKO \"TANIEC USTĘPSTW\" - RÓŻNE SPOSOBY DOCHODZENIA DO CELU
Sztuka perswazjiSkładanie obietnicOdwoływanie się do gróźbStosowanie blefuManipulowanie
5. WYWIERANIE WPŁYWU SPOŁECZNEGO, CZYLI MANIPULACJA
Techniki wywierania wpływu społecznegoPraktyczne zastosowanie
6. REAKCJE WYTRAWNEGO NEGOCJATORA, CZYLI JAK PRZEŁAMAĆ IMPAS
Powstrzymywanie emocji: Idź na galerięUnikanie polemiki: Przejdź na ich stronęZamiana stanowiska na interesy: PrzekształćUnikanie presji: Zbuduj im złoty most
7. GRY KOŃCOWE - CZYLI NIESPODZIANKI W KOŃCOWEJ FAZIE NEGOCJACJIPoznaj pełny program szkolenia Negocjacje handloweGrupa docelowa Managerowie i specjaliści ds. sprzedaży prowadzący negocjacje z klientami.Metodologia Szkolenie ma charakter warsztatowy.Certyfikat Certyfikat B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Czas trwania 2
Początek 2018-05-07
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja mazowieckie
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo