Na skróty
Money.pl Firma Szkolenia

WYSZUKAJ SZKOLENIE

Słowo:
Rodzaj:
Tematyka:
Lokalizacja:
Tryb tylko kursy e-learning
 
 

SZKOLENIA wg miast

Szkolenia Sprzedaż

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu NOWOCZESNY MENEDŻER SPRZEDAŻY
Tematyka Sprzedaż
Tryb ćwiczenia
Organizator May Agency Training
Opis

Opis szkolenia Szkolenie przeznaczone jest dla:
Program został stworzony zarówno dla szefów sprzedaży, pionów zajmujących się sprzedażą bezpośrednią i pośrednią jak również dla kadry zarządzającej.
Cele szkolenia:
Program Nowoczesny Menedżer Sprzedaży, pokazuje jak ważne, w kierowaniu sprzedażą, są kluczowe cechy lidera. Współczesny menedżer musi być w jednej osobie mądrym strategiem, wymagającym trenerem, elastycznym zwierzchnikiem, twardym przywódcą i jednocześnie osobą, która potrafi motywować sprzedawców do wielkich sukcesów.
Korzyści:
Praktyczny i nastawiony na wyniki systemowe, wyposaża uczestników w niezbędne umiejętności techniczne, sposoby kierowania własnym działaniem i systemy motywujące do osiągania wyższych obrotów, które są niezbędne do osiągania rezultatów w pracy z ludźmi.


Poziom zaawansowania początkujący
Program szkolenia PRZYWÓDZTWO CZ. I

1. Kluczowe kwalifikacje
· zasadnicze różnice między zadaniami sprzedawcy, a menadżera, rola menadżera sprzedaży, dlaczego sprzedawanie jest dzisiaj trudniejsze i jakie są podstawowe różnice w technikach sprzedawania dawniej i obecnie,

2. Zarządzanie i kierowanie
· zmiany własnego wizerunku konieczne do przeprowadzenia by wejść w nową rolę menedżera, narzędzia decydujące o sukcesie, warunki, które należy spełnić, aby maksymalnie wykorzystać swoje możliwości i potencjał,

3. Planowanie sprzedaży
· najważniejsze metody określania wysokości przyszłych obrotów dla sprzedawców; planowanie indywidualnych zadań dla poszczególnych ludzi oraz określanie ich skuteczności,

REKRUTACJA, SELEKCJA I KOMUNIKACJA

4. Rekrutacja sprzedawców
· najlepsze metod rekrutacji, jak znaleźć nowych sprzedawców, określanie obraz idealnego kandydata, precyzyjny opis obowiązków i zakresu odpowiedzialności nowego sprzedawcy,

5. Rozmowa kwalifikacyjna i proces selekcji
· zwrot „Zero Based Thinking” i w jaki sposób go wyznaczyć, określanie obrazu idealnego sprzedawcy, przygotowanie precyzyjnego opisu obowiązków i zakresu odpowiedzialności nowego sprzedawcy. Odpowiesz sobie również na pytanie: gdzie znaleźć najlepszych ludzi,

6. Umiejętność komunikacji.
· skuteczna komunikacja - klucz do efektywnego komunikowania się, proces przygotowania się do rozmowy z klientem oraz określanie czasu działania, proces aktywnego słuchania,

7. Motywowanie sprzedawców.
· interaktywny model efektywności, istota motywowana sprzedawców, główne problemy sprzedawców, cztery istotne czynniki, które mają wpływ na wzrost motywacji do działania oraz warunki, których spełnienie jest konieczne do maksymalnej motywacji sprzedawców

TEAMWORK – DROGA DO INDYWIDUALNEJ EFEKTYWNOŚCI

8. Szkolenie sprzedawców.
· budowanie zespołu ludzi sukcesu, dlaczego należy szkolić pracowników, struktura szkolenia - model podstawowy, siedem elementów sprzedaży oraz jak przebiegają jego fazy, rodzaje profesjonalnych treningów dla sprzedawców,

9. Zespół sukcesu
· elementy zespołu sukcesu (sześć podstawowych cech), podstawowe potrzeby jego członków, model efektywności „HP”, jak motywować sprzedawców jako zespół, istota o wspólnej historii sukcesów zespołu,

10. Zarządzanie terytorialne
· metody podziału terytorium sprzedaży - funkcjonowanie w praktyce, przeprowadzanie analizy rynku, maksymalne kontrolowanie rynku zbytu, rodzaje spotkań z klientami, oraz informacje, które powinny się znajdować w sprawozdaniach ze spotkań z klientami, siedem kluczowych zasad, którymi powinien się kierować menadżer sprzedaży w pracy nad przydzielonym mu terytorium,

11. Nadzór
· warunki, proces oraz plusy bezpośredniego nadzoru, istota przygotowania rozmowy z klientem, kluczowe role zachowania w kontakcie z klientem,

12. Najważniejsi klienci
· różnice między małymi, a dużymi klientami, zasady dotyczące strategii - co należy wziąć pod uwagę planując strategię postępowania z dużymi klientami, korzyści płynące z treningu strategicznego,

13. Formy komunikacji
· trzy ważne kanały komunikacyjne, które możesz wykorzystać żeby efektywniej pracować, osiąganie sukcesu poprzez komunikację, sprawozdania ze spotkań z klientem, analizę klientów, obliczenia prowizji, jak efektywnie posługiwać się telefonem,

PRZYWÓDZTWO cz.II

14. Problematyczny sprzedawca
· trzy rodzaje problematycznych sprzedawców (sposoby rozróżniania i tratowania takich ludzi), sztukę zwalniania z pracy, technika zdartej płyty,

15. Organizacja czasu
· organizacja czasu to organizacja życia, przejęcie kontroli nad czasem, siedem wielkich złodziei czasu, techniki oszczędzania czasu, sposoby jak być bardziej efektywnym i wydajnym w pracy,

16. Zostań liderem
· metodyka postępowania ze sprzedawcami, funkcje menadżera sprzedaży, podstawowe cechy, które charakteryzują lidera, klucz do bycia liderem.

Prawa Autorskie
Copyright © 2011 MAY AGENCY
Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie powyższych programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY zezwala na kopiowanie powyższego programu tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY (tel. 606 830 709).


Trenerzy Robert Buszta

Trener, coach i doradca biznesu. Absolwent socjologii i psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Od 1988 roku popularyzator technik pracy umysłowej (szybkie uczenie się: reguły treningu pamięci, technik notowania, zasady nauki szybkiego czytania i efektywnego studiowania) opartych o koncepcje angielskiego psychologa Tonego Buzana, w tym szczególnie programu „Use Your Head” (Rusz Głową).
Założyciel jedynej w Polsce Akademii Szybkiego Czytania (’96). Inicjator i organizator Mistrzostw Polski w Szybkim Czytaniu (8 edycji). Założyciel i Dyrektor Instytutu Metod Edukacji IMPULS. Od 1988 roku przeszkolił ok. 350 000 osób. Prowadził projekty dla ponad 2000 firm. Ostatnio współpracował z:

· dla branży FMCG: DIAEGO, Polmos Lublin, Gallaher, Herbapol, Altadis, Mars, Alima Gerber, Kraft Foods, Storck, Procter&Gamble.
· dla banków: NBP, Citi Handlowy, Bank BPH, Bank Pekao, Bank Spółdzielczy w Radomsku, BZ WBK, Biuro Informacji Kredytowej, Bank Gospadarstwa Krajowego, Societe Generale, Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych.
· dla administracji publicznej: Ministerstwo Infrastruktury, MON, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Kancelaria Sejmu, UKIE, ZUS, Biuro Polityki Społecznej m. st. Warszawy,
· dla branży ubezpieczeniowej: PZU, Comercial Union, Allianz, STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi, AIG, AMPLICO.
· dla nieruchomości: Echo Investment, ISAN.
· dla branży medycznej: Branżowa Kasa Chorych, NFZ, Ratiopharm, Aster Zeneka.
· dla przemysłu: ORLEN, BSH agd, GDF SUEZ i Elpoautomatyka, Whirpool, Marbet, Michelin
Olsztyn, PSE, Haier, Cersanit, Barlinek, Ultra Pack, Model Obaly, IVECO, FIAT, Philips
Lighting Poland, ZYMETRIC - MITSUBISHI ELECTRIC, Danfos.
· dla spedycyjnej: PKS Multi Spedytor, DB Schenker.
· dla rolniczej: POL-MOT WAFARMA, Hajduk, Monsanto, Scotts.
· dla usług: PKP, PKP Teleinformatyka, PKP Cargo, TUV NORD, Krajowa Izba Gospodarcza,
INFOR, ITI Neovision, KEMA, Poczta Polska, Guard Systems, TPSA, Polsat Cyfrowy, Instytut
Monitorowania Mediów, American Express Poland, ESTIMA, SITA Learning Systems,
Totalizator Sportowy.
· dla branży IT: IBM, Lumena, TRW, PROKOM, NOKIA, Alcatel-Lucent, Strictwise, Karen,
Action, Pentacomp, Crowley Data Poland, Vector-Soft, Vobis, NIKON, IMG Polska, Infovide-
Matrix, Asplex, BLStream.
Znakomity trener/coach (i praktyk) z zakresu zarządzania: ludźmi, ceną, badań i komunikacji w organizacjach gospodarczych, polityki personalnej, negocjacji oraz strategii i technik sprzedaży. Prelegent licznych konferencji i seminariów.
W latach 1992-2002 Menadżer Kontraktowy:
· Dyrektor ds. Artystycznych Towarzystwo Artystyczne VIDAR.
· Dyrektor Handlowy Bussiness Foundation i Fundacji „Teraz Polska” – 2 edycje.
· Dyrektor Handlowy Pierwszej Prywatnej Agencji Badań Rynkowych i Społecznych DEMOSKOP – wprowadzenie metody THOMAS INTERNATIONAL.
· Dyrektor Marketingu Reaserch Uniwersity Network – Badania Rynkowe i Społeczne.
· Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu IBR FOCUS - Badania Rynku i Opinii Publicznej.
· Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju oraz Członek Zarządu w Tracy College International – wprowadzenie na rynek Polski marki Brian Tracy i INSIGHTS.

Współzałożyciel i Wiceprezes Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.
Na co dzień zarządza grupą 200 osób wraz z 17 Menedżerami regionalnymi.

Współpracuje na stałe z Tracy College International i Learning Method’s Group – Tony Buzan.
Prywatnie: Mąż, Tata, Divemaster PADI, Inwestor na DJI, szybkoczytacz, maratończyk.

Czas trwania do 2011-03-14
Początek 2011-03-14
Dane kontaktowe

Nazwisko Jacek Ponikiewski
Telefon 606 673 674
Email jacek.ponikiewski@mayagency.com.pl

Lokalizacja mazowieckie
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo