Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Firma Szkolenia

WYSZUKAJ SZKOLENIE

Słowo:
Rodzaj:
Tematyka:
Lokalizacja:
Tryb tylko kursy e-learning
 

SZKOLENIA wg miast

Szkolenia Marketing

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu Opowieść - tajna broń marki
Tematyka Marketing
Tryb otwarte
Organizator -
Opis

Seminarium - Opowieść - tajna broń marki
A gdyby opowieść marki wypływała z serca i do niego też trafiała?
A gdyby wcale nie był potrzebny budżet do jej stworzenia ?
A gdyby można stworzyć taką opowieść w jeden dzień?
 
Celem seminarium jest w pełni odpowiedzieć na potrzeby uczestników
a jego przebieg będzie  procesem grupowym w pełni uzależnionym
od dynamiki grupy. Mówiąc wprost tyle ile włożysz, tyle wyjmiesz. 
Nie przychodź na to seminarium, jeśli myślisz, że potrzebujesz
agencji reklamowej by stworzyć opowieść dla marki. Nie trać czasu, jeśli
myślisz, że najpierw musisz mieć spory budżet, by taką opowieść
stworzyć. Nie zawracaj sobie tym głowy, jeśli myślisz, że marka musi
mieć co najmniej sto lat by taką opowieść
Jeśli myślisz, że o sile opowieści decydują pieniądze, to proszę lepiej zostań w domu albo wybierz inny kurs.
Zapraszam na seminarium wszystkich, którzy chcą się przekonać gdzie
tkwi tajna tajna broń marki i jak można jej skutecznie użyć. Trener,
Grzegorz Kosson, o tych zajęciach powiedział
"Podejście w pełni warsztatowe. 100% praktyki. 100% ciężkiej pracy. 200% zabawy. Szczypta teorii. No może dwie... Rozgrzewka
ćwiczenie warsztatowe
3 poziomy marki, czyli jak wejść na poziom serca. W poszukiwaniu odpowiedzi na najważniejsze pytania.
ćwiczenia warsztatowe
Mapowanie, czyli mapa semantyczna marki. Poszukiwanie siatki semantycznej dla marki.
ćwiczenie warsztatowe
Gotowe wzory opowieści, czyli wprowadzenie w archetypy i podróż bohatera.
ćwiczenia warsztatowe
Struktury narracyjne, które możesz wykorzystać.
ćwiczenie warsztatowe
Bohater, przeciwnik i konflikt czyli w poszukiwaniu paliwa dla narracji.
ćwiczenie warsztatowe
Święty Graal, czyli w poszukiwaniu znaczenia marki.
ćwiczenie warsztatowe
Wykorzystanie storytellingu przez markę. Sposoby w jakie marki mogą wykorzystywać opowieść.
ćwiczenie warsztatowe
Rozwój umiejętności:
budowania przewagi konkurencyjnej opartej na opowieścibudowanie metanaracji dla markidystrybucji opowieści i zostawiania śladu cyfrowego w sieciGrupa docelowa Dla wszystkich zaintereswoanych marketingiem oraz praktycznym zastosowaniem storytellingu w praktyce.Metodologia Szkolenie praktyczne poprzedzone teoretycznym wstępem wykładowcy.Certyfikat Certyfikat IT Media

Czas trwania 1
Początek 2017-05-23
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja mazowieckie
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo