Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Firma Szkolenia

WYSZUKAJ SZKOLENIE

Słowo:
Rodzaj:
Tematyka:
Lokalizacja:
Tryb tylko kursy e-learning
 

SZKOLENIA wg miast

Szkolenia Informatyka

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu Procesy zarządzania usługami w IT
Tematyka Informatyka
Tryb zamknięte
Organizator -
Opis

Szkolenie umożliwia uczestnikom zdobycie praktycznej wiedzy
i umiejętności w procesowym podejściu do zarządzania usługami w organizacji IT.
Poznanie różnych standardów stosowanych w zarządzaniu usługami informatycznymi,
różnych modeli procesów oraz podobieństw i różnic występujących między
nimi.  W szkoleniu podnoszona jest
kwestia wartości i korzyści jakie można osiągnąć dzięki stosowaniu omawianych
standardów.Grupa docelowa Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów IT każdego
szczebla, menedżerów i właścicieli procesów a w szczególności dla osób, które:

·       
-    zarządzają działami informatyki lub
zespołami w ramach działów IT,

·       
-    zarządzają procesami IT,

·       
-    zarządzają usługami IT.Metodologia  Program szkolenia:

Standardy stosowane w zarządzaniu ITITIL – najlepsze praktyki ITSMCOBIT – koncepcja IT GovernanceIT-CMF – model dojrzałości organizacji ITLean IT – podejście na obecne czasyProces i zarządzanie procesoweZarządzanie procesoweProcesRole w procesieUsługa i model usługowyModel usługowyUsługa ITCykl życia UsługiZarządzanie UsługamiProcesy relacji z BiznesemStrategia usług ITZarządzanie katalogiem usługZarządzanie finansami usług ITZarządzanie popytemZarządzanie poziomem usługProcesy rozwoju i zmianZarządzanie portfelem usług ITZarządzanie zmianamiKoordynacja projektówWeryfikacja i testowanie usługZarządzenie wersjami i wdrożeniamiProcesy dostarczania usługZarządzanie konfiguracjąZarządzanie pojemnościąZarządzanie dostępnościąZarządzanie bezpieczeństwem informacjiZarządzanie ciągłością usług ITProcesy utrzymania usługZarządzanie zasobamiZarządzanie zdarzeniamiZarządzanie problemamiZarządzanie dostawcamiDoskonalenie usługProcesy wsparcia użytkownikówZarządzanie zgłoszeniamiZarządzanie incydentamiRealizacja wnioskówZarządzanie uprawnieniami dostępuZarządzanie wiedzą w Service DeskuPodsumowanie warsztatówPytania i odpowiedziAnkieta satysfakcjiDyplomy dla UczestnikówCertyfikat Ukończenia szkolenia

Czas trwania 2
Początek 2019-11-25
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja mazowieckie
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo