Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Firma Szkolenia

WYSZUKAJ SZKOLENIE

Słowo:
Rodzaj:
Tematyka:
Lokalizacja:
Tryb tylko kursy e-learning
 

SZKOLENIA wg miast

Szkolenia Marketing

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
Tematyka Marketing
Tryb zamknięte
Organizator -
Opis

Cele szkolenia:Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wagi, roli i misji, jaką odgrywają w każdej firmie szefowie zespołów sprzedaży.
Warsztat poświęcony jest jakości i sposobie komunikowania,
motywowania i budowania zaangażowania w dziale handlowym, tak, aby
wydobywać z przedstawicieli, handlowców i sprzedawców drzemiącą w nich
siłę.
Szkolenie dostarczy odpowiedzi na pytanie, co jako szef sprzedaży
możesz zrobić dla swojego działu (najważniejszego w każdej firmie), aby
efektywniej i skuteczniej realizować postawione przed Wami cele.Program szkolenia:1. KOMPETENCJE SZEFA SPRZEDAŻY
Rola i zadania menedżera sprzedaży, analiza odpowiedzialnościKluczowe kompetencje i ich wpływ na zarządzanieStyl zarządzania zespołem sprzedaży
2. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM
Wizja pracy zespołu, analiza trendu zespołu handlowegoCele i zadania handlowców, SMARTOkreślenie zasad współpracy w zespole, pierwsza rozmowa z pracownikiemEtapy rozwoju pracowników i kariera zawodowaProces oceny i analizaWspieranie i korygowanie działań pracownikówBadanie przyczyn niepowodzenia, model SCORE
3. BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW I MOTYWOWANIE HANDLOWCÓW
Przejrzystość systemu wynagrodzeń, okresowy przeglądŚcieżki kariery handlowcówWspółpraca czy rywalizacja w zespole handlowym?Motywacja zewnętrzna i wewnętrzna pracownikaJak budować relacje z pracownikami?Empowerment w zarządzaniu
4. ZARZĄDZANIE ROZWOJEM, CZYLI COACHING W ORGANIZACJI
Coachingowy styl zarządzaniaModel GROWPraca w terenie z handlowcemCross-coaching w firmie
5. KOMUNIKACJA, CZYLI WARTOŚĆ INFORMACJI ZWROTNEJ
Główne zaniedbania ze strony managerów w komunikacji i motywowaniuRola informacji zwrotnej i zasady udzielaniaJak osiągnąć lepszy wynik w zakresie przekazywanego feedbacku?Rodzaje rozmów z pracownikiem (nagradzająca, delegująca, oceniająca, dyscyplinująca i korygująca)Schemat rozmowy z pracownikiemRola SF czyli spotkania firmowe, SMARTJak prowadzić rozmowy dywanikowe, rozliczeniowo-motywacyjne?
6. INNE PŁASZCZYZNY ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Zarządzanie wiedzą, czyli jakich pracowników zatrudniaćRekrutacja, prowadzenie rozmowy rekrutacyjnejZasady wdrażania do pracy nowego handlowcaZarządzanie sobą w czasieZarządzanie poprzez wartościAsertywność, czyli radzenie sobie z konfliktami w zespoleSposób zwalniania nieodpowiednich pracownikówNarzędzia zarządcze szefa sprzedaży - podsumowanie
7. PODSUMOWANIE WARSZTATU SZKOLENIOWEGO
Wnioski grupowe i indywidualneImplementacja w dziale handlowym, czyli co zatrzymasz dla siebie?Zobacz pełny program szkolenia Zarządzanie zespołem handlowym. Szkolenie dla dyrektorów i kierowników sprzedażyGrupa docelowa Kierując się naszą wiedzą i doświadczeniem, szkolenie rekomendujemy:
Kadrze managerskiej (każdego szczebla) zarządzającej zespołami
handlowymi funkcjonującymi w modelu stacjonarnym, mobilnym,
rozproszonym.Dyrektorom handlowym, członkom zarządu, właścicielom firm handlowych.Specjalistom wiążącym swój awans zawodowy i ścieżkę kariery z zarządzaniem sprzedażą.Metodologia Szkolenie ma charakter warsztatowy.Certyfikat Certyfikat B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Czas trwania 2
Początek 2018-10-11
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja mazowieckie
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo