Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Od kogo może się uczyć mała firma?

0
Podziel się:
Od kogo może się uczyć mała firma?
((mat.prasowe))

Artykuł sponsorowany

W ostatnich latach obserwujemy spektakularny rozwój małych i średnich firm na naszym domowym rynku. Kluczem do ich sukcesu okazuje się postawa właścicieli, których gotowość do pozyskiwania fachowej wiedzy nie kończy się wraz z wyprowadzeniem firmy na rynek. Polscy przedsiębiorcy coraz chętniej szukają nowych rozwiązań i kolejnych usprawnień na każdym etapie prowadzenia swojego biznesu.

Wzmacniacz od Samsung

Konkurencja na rynku jest obecnie bardzo duża, dlatego ich właściciele nie mogą pozwolić sobie na rezygnację z działań promocyjnych. W przypadku zarządzania małą i średnią firmą istotne jest nie tylko podejmowanie takich działań, ale również odpowiedni dobór metod promocji. Rozwiązania, które stosują wielkie koncerny nie zawsze sprawdzają się w przypadku mniejszych firm. Warto poświęcić czas, energię i pieniądze wyłącznie na te, które są uniwersalne - czyli te, których potencjał marketingowy można z powodzeniem wykorzystać niemal w każdych realiach handlowych.

Takich rozwiązań dostarcza Wzmacniacz dla firm stworzony przez Samsung. Wzmacniacz to platforma, na której, całkowicie za darmo, można zyskać dostęp do wiedzy ekspertów i jednocześnie przyjrzeć się wartym naśladowania praktykom innych firm. Powstałe we współpracy ze specjalistami sprzedaży - m.in. z Romanem Szymczakiem materiały video w jasny i ciekawy sposób wyjaśniają tajniki promocji i prezentują sposoby ich realizacji.

Co daje Wzmacniacz dla firm?

Wiedziałeś, że 70% decyzji o zakupie zapada właśnie w sklepie, przy czym większość klientów omija aż 1/3 jego przestrzeni, a 98% klientów przy zakupie kieruje się emocjami? Eksperci Wzmacniacza wyjaśniają, między innymi, jak: stworzyć odpowiednią przestrzeń sprzedażową i jak budować relacje z klientami, by przełożyło się to na zwiększenie obrotów firmy. Jednak to nie wszystko, czego można się dowiedzieć dzięki tej platformie. Wyjaśnione zostają także takie tematy jak: zarządzanie cenami i promocjami, obsługa klienta, mobilne biuro czy promocja w internecie.

Pierwszy odcinek – "Tajniki promocji w punkcie sprzedaży"

Prawdziwym wyzwaniem dla handlowców jest stworzenie dobrze zaplanowanego punktu sprzedaży. Pierwsza część Wzmacniacza zdradza, jak krok po kroku, wykorzystać znajomość organizacji przestrzeni sprzedażowej, by optymalnie eksploatować powierzchnię sklepu. Dowiemy się z niej, jak zaplanować ścieżkę klienta po sklepie i właściwie wyeksponować towary.

Wzmocnij swoją firmę!

Skorzystaj z wiedzy ekspertów, jakiej dostarcza Wzmacniacz dla firm. Na stronie znajdziesz wybór materiałów przedstawiających przydatne dla Ciebie dane w czytelny sposób - możesz zapoznać się z treścią infografik lub bezpośrednio zadać pytanie ekspertowi. Możesz obejrzeć również porady video, które przygotował Roman Szymczak - konsultant i trener biznesu z zakresu Trade Marketingu. Dzięki nim dowiesz się, które działania sprawdzą się w Twojej firmie.Na stronie możesz zobaczyć także, jak radzą sobie firmy podobne do Twojej, by wykorzystać przetestowane przez nie rozwiązania do wzmocnienia własnego biznesu.

sponsorowane
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Artykuł sponsorowany
KOMENTARZE
(0)