Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Poradnik dla osób prowadzących mały biznes

0
Podziel się:

Pod patronatem Money.pl ukazała się właśnie książka Mała wielka firma.

Poradnik dla osób prowadzących mały biznes
(Gehringj/Dreamstime.com)

Pod patronatem Money.pl ukazała się właśnie książka, "Mała wielka firma". To poradnik zarówno dla początkujących biznesmenów, jak i dla tych, którzy chcą rozwinąć prowadzoną przez siebie działalność.

Prawdopodobnie nie jesteś z zawodu finansistą. Mimo to, jeżeli prowadzisz firmę, która chce przetrwać na rynku, musisz też zarządzać jej majątkiem.

Ryzykujesz przy tym wszystkim, co masz. Dorobkiem całego życia.
Jak, nie będąc profesjonalistą w zarządzaniu finansami, omijać czyhające na każdym kroku pułapki, które mogą wyczyścić nie tylko twoje konto bankowe, ale także w skrajnych przypadkach pozbawić cię samochodu i dachu nad głową?

_ Mała wielka firma _ to efekt doświadczeń Autora zebranych podczas rozwijania własnej działalności gospodarczej. Ukończył też z wyróżnieniem studia ekonomiczne, uczestniczył w szkoleniach i studiach podyplomowych z zarządzania finansami w małej firmie. Przekonał się jednak nie raz, że niekoniecznie trzeba być magistrem ekonomii, żeby z powodzeniem prowadzić i rozwijać firmę. Wystarczy stosować się do podstawowych zasad, z których najważniejsze opisuje w tej książce.

Tomasz Bonek, redaktor naczelny Money.pl:

_ Od pomysłu do zarabiania pieniędzy droga bardzo daleka. Doskonale dostrzega to Marek Jankowski, dziennikarz i przedsiębiorca. Mała wielka firma, to świetny przewodnik dla wszystkich, którzy chcą spróbować sił we własnym biznesie. _

* Grzegorz Turniak, Prezes BNI Polska:*

_ Problem wielu początkujących przedsiębiorców polega na tym, że kiedy mają pomysł, a nie mają doświadczenia to najczęściej robią biznesplan w oparciu o pobożne życzenia. Dzięki lekturze książki __ Mała wielka firma zobaczysz jak uniknąć wielu pułapek i proaktywnie kreować swój sukces. _

Marek Woron, Kanclerz Loży Dolnośląskiej Business Centre Club:_ _

_ Po przeczytaniu tej książki ciśnie się na usta - zastosuj to nie tylko przetrwasz ale i z małego przeistoczysz się w dużego. Autor wyjątkowo __ lekkim piórem _ przybliżył _ trudne procesy, stanowiące kanon biznesu. Treść zyskuje dodatkowo dzięki realnym przykładom i praktycznym receptom. _

Paweł Tkaczyk, właściciel agencji reklamowej MIDEA:

_ Marek Jankowski pisze o tym co każdy przyszły właściciel firmy wiedzieć powinien, zanim się weźmie za jej zakładanie. Lektura tej książki oszczędzi Ci wielu stresów, bólów głowy i nieprzespanych nocy. Powinna być sprzedawana w aptece. _

Maciej Popowicz, twórca portalu Nasza-klasa.pl

_ Żałuję, że nie mogłem przeczytać tej książki przed założeniem pierwszej firmy. _

| O AUTORZE: |
| --- |
| Marek Jankowski - przedsiębiorca, ekonomista, dziennikarz. Był dziennikarzem radiowym, współpracował również z prasą i telewizją. Zrezygnował z pracy w mediach gdy stwierdził, że woli kreować niż tylko opisywać rzeczywistość. Stworzył od podstaw jedno z pierwszych w Polsce centrów rozwoju dziecka, nagrodzone ,,Medalem za spełnione Dziecięce Marzenia". Obecnie prowadzi wydawnictwo branżowe i firmę szkoleniową. Jest ponadto konsultantem w zakresie marketingu i public relations. |

wiadomości
druki
baza wiedzy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)