Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Przedsiębiorcy pomogą ściągać abonament?

0
Podziel się:

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji chce nakłonić przedsiębiorców do płacenia za publiczne media. Ma jej w tym pomóc Business Center Club.

Przedsiębiorcy pomogą ściągać abonament?
(Matti Mattila/CC/Flickr)

Według szacunków KRRiT, gospodarstwa domowe i podmioty gospodarcze zalegają z blisko dwoma miliardami opłat abonamentowych. W połowie czerwca rada zamierza podpisać z BCC porozumienie w tej sprawie - pisze _ Puls Biznesu _.

- _ Obie strony stwierdzają, że abonament jest własciwym sposobem finansowania mediów publicznych w Polsce, koniecznym do realizacji misji publicznej _ - mówi rzecznik BCC Emil Muciński.

Z kolei rzeczniczka KRRiT Katarzyna Twardowska zaprasza do współpracy inne stowarzyszenia biznesowe. _ Chcemy apelować do firm o potraktowanie opłaty abonamentowej jako formy realizacji zasad odpowiedzialności społecznej _ - mówi Twardowska _ Pulsowi Biznesu _.

Rada zwróciła się do Poczty Polskiej o wykaz firm, które nie płacą abonamentu. Ta jednak odpowiada, że nie może tego zrobić, gdyż nie ma pewności czy firmy posiadają odbiorniki RTV.

Czytaj w Money.pl
[ ( http://static1.money.pl/i/h/6/t88838.jpg ) ] (http://www.money.pl/gospodarka/ngospodarka/telekomunikacja/artykul/18;mln;zl;straty;bo;nie;placimy;abonamentu,145,0,811153.html) 18 mln zł straty. Bo nie płacimy abonamentu Sytuacja finansowa Polskiego Radia jest dramatyczna.
[ ( http://static1.money.pl/i/h/231/t46567.jpg ) ] (http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul/wkrotce;wszyscy;zaplacimy;abonament,212,0,806612.html) Wkrótce wszyscy zapłacimy abonament? Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji chce, by nie istniała możliwość nierejestrowania odbiorników.
[ ( http://static1.money.pl/i/h/231/t46567.jpg ) ] (http://www.money.pl/gospodarka/ngospodarka/telekomunikacja/artykul/krrit;537;mln;zlotych;wplywow;z;abonamentu,175,0,802223.html) KRRiT: 537 mln złotych wpływów z abonamentu To 91 mln złotych mniej, niż przed rokiem.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)