Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Rafał Brzoska dokupuje udziały w SALESmanago. Firma nadal szuka inwestorów

0
Podziel się:

Jedne z najbogatszych Polaków i właściciel Paczkomatów inwestuje w firmę SALESmanago. Rafał Brzoska już wcześniej nabył 20 proc. udziałów w spółce. Teraz dokupił kolejne 20 proc.

Rafał Brzoska dokupuje udziały w SALESmanago. Firma nadal szuka inwestorów
(WP)

Jeden z najbogatszych Polaków i właściciel Paczkomatów inwestuje w firmę SALESmanago. Rafał Brzoska już wcześniej nabył 20 proc. udziałów w spółce. Teraz dokupił kolejne 20 proc.

Czym zajmuje się SALESmanago? To działająca na całym świecie platforma automatycznego marketingu. W uproszczeniu pozwala ona w internecie wyświetlać reklamę konkretnym odbiorcom, a nie wszystkim którzy wejdą na daną stronę. Przydaje się to szczególnie małym i średnim firmom, które szukają klientów na konkretnym rynku. W sumie z usług SALESmanago korzysta blisko 4 tys. przedsiębiorstw w 40 krajach.

- Bardzo wierzę w zespół i technologię SALESmanago i wiem, że obok Paczkomatów będzie to kolejna polska spółka i w pełni polski produkt, który podbije świat osiągając przy okazji bardzo wysoką wycenę - mówi Rafał Brzoska, założyciel i szef firmy Integer, Paczkomaty i Inpost.

Brzoska nie ujawnia za ile dokupił kolejne 20 proc. udziałów. Wiadomo jednak, że za pierwszą część akcji nabytą przed rokiem zapłacił ok. 5 mln zł.

- Oddajemy kawałek firmy, bo to nie jest dziecko, które ma się do końca życia kisić pod dachem z rodzicami, tylko uzyskać dodatkowy napęd i zacząć żyć własnym życiem - mówił portalowi Biztok.pl Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes SALESmanago.

Teraz kwota mogła być znacznie wyższa, bo SALEmanago chwali się, że mimo coraz większej skali cały czas rośnie w tempie 100 proc. rocznie. Ambitne są też plany. Za trzy lata spółka chce być liderem automatycznego marketingu w Europie. Już teraz wśród jego klientów są m.in. Orange, Praktier czy Yves Rocher.

Błażewicz przyznaje, że nowych klientów może pozyskać tylko dzięki innowacyjności. Dlatego jako pierwsza na świecie jego firma stworzyła kompleksowe rozwiązanie automatycznego marketingu dedykowane na smartfony i tablety.

- Żeby to zobrazować mogę podać przykład kilkuosobowego biura business development w Bangalore, obsługującego rynki dalekowschodnie, które w całości powstało poprzez przejęcie handlowców pracujących dla jednego z naszych największych konkurentów z USA. Ci handlowcy samodzielnie ocenili po analizie naszej oferty, że znacznie łatwiej będzie im sprzedawać polskie produkty a nie produkty z USA i zgłosili się do nas – chwali się Błażewicz.

Jak dodaje, jego spółka nawet po zwiększeniu zaangażowania Rafała Brzoski dalej poszukuje inwestorów. Rozmawia już - jak określono to w komunikacie prasowym - z wiodącymi funduszami inwestycyjnymi na świecie. Dzięki ich zaangażowaniu SALESmanago ma jeszcze mocniej wejść na zagraniczne rynki.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)