Firma działa od roku i swój model biznesowy opiera na sprzedaży w centrach handlowych. W ciągu 12 miesięcy liczba klientów wzrosła dziesięciokrotnie.
Usługa opiera się na współpracy z wykwalifikowanymi położnymi. Nie zatrudniamy niań - tłumaczy pomysłodawczyni, która w Warszawie zrzesza obecnie 30-40 położnych.
Pracownia chleba z prawdziwymi, rzemieślniczymi wypiekami na zakwasie, w całości produkowanymi na miejscu. To pomysł na biznes Matyldy Kustry i Marty Baczyńskiej-Kaczmarek, właścicielek firmy "Bread Morning" z warszawskich Kabat. - Nasza mała piekarnia jest alternatywą dla pieczywa odmrażanego i masowego - podkreślają wspólniczki, które postanowiły rzucić wyzwanie okolicznym dyskontom. Zobacz nowy odcinek programu "Pomysł na biznes".
Jedyne na świecie ceramiczne kuwety dla kotów - to pomysł na biznes Mariusza Jaraczewskiego, właściciela wrocławskiej firmy 50Cats.
Przybywa ofert sprzedaży grzybni prawdziwków, koźlaków czy kurek. - Klienci mówią, że grzyby faktycznie wyrastają - zachwala jeden ze sprzedawców. Naukowcy studzą zapał: wzrost grzybów jest bardzo skomplikowany. Sprawdzamy zatem, czy grzybnia na sprzedaż to ogrodnicza ciekawostka, czy też szansa na poważną uprawę.
Choć początki są trudne, a konkurencja duża, rozwożenie kanapek do biurowców to opłacalny biznes. Dobry sprzedawca może zarobić znacznie więcej, niż jego klienci pracujący w korporacjach.
Spersonalizowane mapy nieba, kreślone w oparciu o katalog gwiazd NASA - to pomysł na biznes Marty Grochowskiej i Rafała Świeżaka, twórców marki Strellas.
Mała firma z Mazowsza konkuruje z amerykańskimi gigantami. - Postanowiliśmy stworzyć pierwszą na świecie naturalną herbacianą kolę - mówią właściciele Wild Grass, producenta naturalnych napojów orzeźwiających na bazie ekstraktów herbacianych. Money.pl zaprasza na kolejny odcinek programu "Pomysł na biznes".
Ich pasją jest żeglarstwo. W 2016 r. przepłynęli Atlantyk na 5-metrowej łódce kabinowej. To był impuls do założenia własnego biznesu w Warszawie