Firma Baza firm Kancelaria Prawno-Podatkowa Antoni Starowicz

Wyszukiwarka firm

Wyszukiwarka firm

Kancelaria Prawno-Podatkowa Antoni Starowicz - Myszków

Dane teleadresowe
ul. Jana Pawła II...
Zobacz pełne dane
Jana Pawła II 10
42-300 Myszków
woj. śląskie

fax: 34 3135693
Zobacz numer telefonu
www: kancelariastarowicz.pl
e-mail: starowicz@interia.pl
Zobacz numer telefonu
Dane pochodzą z Euroadres Polska

Opis działalności firmy

Specjalizujemy się w obsłudze małych i średnich podmiotów gospodarczych, ale także zwykłych podatników, borykających się z licznymi problemami natury prawno-podatkowej i księgowej. Kancelaria wykorzystuje w swojej działalności nowoczesny system do prowadzenia księgowości oraz bardzo bogate doświadczenie zawodowe. Ponadto oferujemy pomoc prawną, poprzez udzielanie porad prawnych, sporządzanie wszelkich pism procesowych (w tym pozwów, wniosków, apelacji, skarg jak również odpowiedzi na pisma). Opiniujemy umowy, regulaminy i dokumenty, reprezentujemy klientów przed sądami i organami administracyjnymi. Zlecając obsługę swojej firmy do Kancelarii uzyskują Państwo gwarancję: – terminowego i profesjonalnego rozliczenia z budżetem państwa – fachowego i kompetentnego pod względem merytorycznym i formalnym prowadzenia ksiąg, ewidencji rachunkowych i podatkowych oraz dokumentacji ZUS. – dostępu do bieżącej informacji o zmieniających się przepisach Zapewniamy pełen pakiet usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania księgowości firmy. Prowadzenie Ewidencji Ryczałtowych ewidencja sprzedaży, ewidencja środków trwałych i wyposażenia, ewidencje podatku od towarów i usług (VAT), przygotowanie deklaracji do rozliczenia z Urzędem Skarbowym, sporządzenie rozliczenia rocznego. Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów ewidencja kosztów i przychodów, ewidencja środków trwałych, ewidencja wyposażenia, ewidencje podatku od towarów i usług (VAT), przygotowanie deklaracji do rozliczenia z Urzędem Skarbowym, sporządzenie rozliczenia rocznego. Prowadzenie ksiąg handlowych przygotowywanie zasad polityki rachunkowości oraz planu kont w formie, która zostanie uzgodniona z Klientem, bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych, ewidencje podatku od towarów i usług (VAT), ewidencja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia, wyliczanie należnych podatków (VAT, CIT), sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych oraz ich przekazywanie do urzędów skarbowych, sporządzanie sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji do GUS. Sporządzanie list płac, imiennych raportów osób ubezpieczonych (RMUA), deklaracji ZUS, deklaracji podatku od osób fizycznych (PIT 4), przekazywanie drogą elektroniczną dokumentów ZUS, przygotowywanie dla Zarządu (właścicieli) wszelkiego rodzaju sprawozdań dotyczących zatrudnienia, nadzór nad dokumentacją kadrową - w tym przygotowanie akt pracowników nowozatrudnionych. Pozostałe Usługi Księgowe Sporządzanie sprawozdań finansowych wg określonych standardów, przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu oraz banków, przejęcie odpowiedzialności za prawidłowy obieg dokumentów księgowych, przygotowywanie oraz modyfikacja planu kont, dostosowując go do standardów sprawozdawczych, wymogów controllingu oraz prawa podatkowego, przejęcie odpowiedzialności za kontakty z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, PFRON), przejęcie odpowiedzialności za prawidłowość rozliczeń podatkowych, pomoc w zakładaniu działalności: przygotowywanie wniosków o dotację z Urzędu Pracy, wypełnianie wniosków o zwrot Vat za materiały budowlane, sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych, zwrot podatku z zagranicy. Ponadto zajmujemy się sprawami z różnych dziedzin prawa, w szczególności z zakresu: prawa cywilnego, prawa konsumenckiego, prawa handlowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prawa rodzinnego i opiekuńczego, prawa administracyjnego Usługi Kancelarii w wymienionych wyżej obszarach obejmują: udzielanie porad prawnych, ocenę dokumentacji przedłożonej przez Klienta, sporządzanie opinii prawnych, sporządzanie umów cywilnoprawnych, opiniowanie umów przedkładanych przez Klienta, reprezentację i sporządzanie pism w postępowaniu cywilnym, reprezentację lub sporządzanie pism w postępowaniu administracyjnym ( w tym odwołań od decyzji, zażaleń, wniosków o stwierdzenie nieważności decyzji, o wznowienie postępowania, o uchylenie lub zmianę decyzji ), reprezentację i sporządzanie pism w postępowaniu sądowoadministracyjnym, zakładanie i rejestrację spółek prawa handlowego, przygotowywanie dokumentów korporacyjnych.


Dodaj komentarz
Autor:
Treść komentarza:
Podaj drugi znak kodu eP6qH6Gb7c 

Polecamy produkty dla firm

Wiadomości: Mały ZUS 2019. Masz tylko tydzień na zgłoszenie Mały ZUS 2019. Masz tylko tydzień na zgłoszenie Mały ZUS dla najmniejszych przedsiębiorców. Rząd obiecał i jest. Tylko że nie dla wszystkich i nie "z automatu". Masz niecały tydzień, żeby zgłosić to w ZUS-ie. Jeśli tego nie zrobisz albo się spóźnisz, to co miesiąc zapłacisz kilkaset złotych więcej. - Spora część przedsiębiorców może przeoczyć ten termin - ostrzega Jeremi Mordasewicz, doradca zarządu Konfederacji Lewiatan.