Notowania

wideo
16.10.2017 11:37

Dwóch facetów i jeden pomysł. Podbili rynek peelingów dla kobiet

Dwóch krakowian stworzyło produkt idealny dla tysięcy kobiet. Dziś ich peelingu na bazie kawy, używają kobiety niemal na całym świecie.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Dwóch krakowian stworzyło produkt specjalnie z myślą o kobietach. *Dziś ich peelingu na bazie kawy używają kobiety niemal na całym świecie.

BodyBoom powstało w 2015 roku. Biznes z produktami dla kobiet wymyśliło dwóch facetów - Ariel Adamski i Jakub Marzec. Szukali czegoś niszowego i tak wpadli na pomysł, by samodzielnie przygotować peeling kawowy, który bił wówczas rekordy popularności w Azji.

- Uświadomiliśmy sobie, że to może być super produkt - uśmiecha się Ariel.

Pierwsze kroki to prace w laboratorium, znalezienie firmy, która zajmie się produkcją, a później testy gotowego produktu... na rodzinie czy bliższych i dalszych znajomych.

- Początkowo zakładaliśmy, że internet będzie naszym głównym kanałem sprzedaży, ale produkt cieszy się tak dużym zainteresowaniem, że można go kupić także w tradycyjnych sklepach - mówi Jakub Marzec.

BodyBoom to dziś firma, której produkty można już znaleźć w 20 krajach świata. To nie tylko peeling, ale również balsamy do ciała, maseczki antycellulitowe...

- Często dostawaliśmy informacje od klientek, że faceci podbierają im peeling pod prysznicem, więc stwierdziliśmy, że trzeba coś z tym zrobić i przygotowaliśmy podobny produkt dla mężczyzn - dodaje Ariel Adamski.

Źródło sukcesu? Media społecznościowe. Od początku działalności firmy korzysta ona z Facebooka i Instagramu. W dość oryginalny sposób.

- Nasz produkt na Facebooku ma swoją osobowość, mówi do osób obserwujących profil w pierwszej osobie - zdradza Ariel Adamski.

Jak firma radzi sobie z promocją swoich produktów na całym świecie? Jak wykorzystuje do tego Facebooka? Zapraszamy do obejrzenia kolejnego filmu z cyklu: Pomysł na biznes.

Tagi: wideo, facebook dla, facebook dla firm
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz