Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Krzysztof Olszewski
Krzysztof Olszewski
|

Dwóch facetów i jeden pomysł. Podbili rynek peelingów dla kobiet

0
Podziel się:

Dwóch krakowian stworzyło produkt idealny dla tysięcy kobiet. Dziś ich peelingu na bazie kawy, używają kobiety niemal na całym świecie.

Dwóch facetów i jeden pomysł. Podbili rynek peelingów dla kobiet

*Dwóch krakowian stworzyło produkt specjalnie z myślą o kobietach. *Dziś ich peelingu na bazie kawy używają kobiety niemal na całym świecie.

BodyBoom powstało w 2015 roku. Biznes z produktami dla kobiet wymyśliło dwóch facetów - Ariel Adamski i Jakub Marzec. Szukali czegoś niszowego i tak wpadli na pomysł, by samodzielnie przygotować peeling kawowy, który bił wówczas rekordy popularności w Azji.

- Uświadomiliśmy sobie, że to może być super produkt - uśmiecha się Ariel.

Pierwsze kroki to prace w laboratorium, znalezienie firmy, która zajmie się produkcją, a później testy gotowego produktu... na rodzinie czy bliższych i dalszych znajomych.

- Początkowo zakładaliśmy, że internet będzie naszym głównym kanałem sprzedaży, ale produkt cieszy się tak dużym zainteresowaniem, że można go kupić także w tradycyjnych sklepach - mówi Jakub Marzec.

BodyBoom to dziś firma, której produkty można już znaleźć w 20 krajach świata. To nie tylko peeling, ale również balsamy do ciała, maseczki antycellulitowe...

- Często dostawaliśmy informacje od klientek, że faceci podbierają im peeling pod prysznicem, więc stwierdziliśmy, że trzeba coś z tym zrobić i przygotowaliśmy podobny produkt dla mężczyzn - dodaje Ariel Adamski.

Źródło sukcesu? Media społecznościowe. Od początku działalności firmy korzysta ona z Facebooka i Instagramu. W dość oryginalny sposób.

- Nasz produkt na Facebooku ma swoją osobowość, mówi do osób obserwujących profil w pierwszej osobie - zdradza Ariel Adamski.

Jak firma radzi sobie z promocją swoich produktów na całym świecie? Jak wykorzystuje do tego Facebooka? Zapraszamy do obejrzenia kolejnego filmu z cyklu: Pomysł na biznes.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)