Gdy potrzebujesz oryginalnych i niepowtarzalnych butów za kilka godzin, nie warto iść do galerii handlowej. Dla ekipy z PanPablo.pl, podobne zamówienia to codzienność.
Nazwa tego niezwykłego, wrocławskiego miejsca, zaczęła się od imienia jego założyciela, czyli Pawła.
- Zawsze chciałem zrobić coś innego, coś ciekawego, a że zawsze interesowałem się butami, stąd ten pomysł - mówi Paweł Przybylski z PanPablo.pl.
Sklep - jako marka internetowa - powstał w 2012 roku.
- Dopiero po dwóch latach działalności otworzyliśmy sklep stacjonarny we Wrocławiu. Najpierw mały, a później nieco większy - dodaje Tymoteusz Kubik z PanPablo.pl.
Za co klienci kochają tę markę? Za autorski wybór produktów - nowych, ciekawych marek, których nie można kupić w galeriach handlowych.
- Jesteśmy miejscem do którego ludzie nie przychodzą tylko po buty, ale po dobry produkt, ciekawy design, coś wyjątkowego, co może ich odróżnić od innych osób - dodaje Paweł Przybylski.
Panowie zaczynali od sprzedaży butów, ale dziś oferują także odzież i akcesoria.
Jak jednak skutecznie sprzedawać buty przez sieć? Jak może pomóc w tym największa sieć społecznościowa na świecie, czyli Facebook?
Zapraszamy do obejrzenia naszego kolejnego odcinka "Pomysłu na Biznes".
Partnerem materiału jest Facebook