HIBOU sleepware to sklep z ekskluzywnymi piżamami dla kobiet założony przez warszawskie małżeństwo. Powstał, bo jego założycielka miała dość pracy w korporacji.
- Piżama to super pomysł na prezent. Klientki głównie kupują dla siebie, ale bardzo dużo zamówień składanych jest przez mężczyzn dla kobiet – mówi Katarzyna Wojnicka, współwłaścicielka HIBOU sleepware.
HIBOU sleepware powstawało jako rodzinna manufaktura, a pomysłem na biznes było stworzenie wygodnych i jednocześnie eleganckich ubrań do snu. Piżamy miały zastąpić wyciągnięte T-shirty, które panie bardzo często pożyczają od swoich mężów i chłopaków.
- Kiedy zaczynaliśmy, współpracowaliśmy z jedną osobą z małym, domowym zakładem krawieckim. Wraz z rozwojem firmy, musieliśmy zacząć współpracę z dużą szwalnią – dodaje Maksymilian Wojnicki, współwłaściciel firmy.
W promocji samej biznesu jak i jego produktów pomógł....Facebook.
- Traktujemy nasz profil jako naszą wizytówkę – mówi Maksymilian - Dzięki niemu chcieliśmy się rozwijać, chcieliśmy docierać do nowych klientów. Zaczęliśmy od promowania postów, teraz robimy już duże kampanie reklamowe – dodaje.
Tajemnica sukcesu? Jak HIBOU sleepware wykorzystuje profil na Facebooku i Instagram, do zwiększania sprzedaży w sklepie? Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka - Pomysłu na Biznes.
Łukasz Głuszek