Umam Marina to miejsce, które stworzyliśmy po to, by dawać ludziom przyjemność - mówi Marcin Kot, właściciel kawiarni z ciastkami, którą pokochali goście z całej Europy.
Umam Marina to niewielka kawiarnia, leżąca w samym centrum Gdańska. Położona jest tuż przy niewielkim, urokliwym kanale, a także - jak nazwa wskazuje - marinie, gdzie zacumowane są luksusowe jachty.
Właścicielem lokalu jest były pracownik jednej z trójmiejskich korporacji, który chciał podzielić się swoją miłością do dobrej kawy i słodyczy, ze swoimi gośćmi. Na pomysł na biznes wpadł podczas rodzinnej wycieczki rowerowej.
- To miejsce łączy w sobie, kawę, ciastka oraz sztukę, przez obrazy, które można podziwiać w naszych wnętrzach, a także na filiżankach - dodaje Marcin Kot.
Ciastka Umam Marina zachwycają klientów nie tylko smakiem, ale przede wszystkim formą - to miniaturowe dzieła sztuki, tworzone przez profesjonalnych cukierników.
Kawiarnia rozpoczęła działalność pod koniec kwietnia 2016 roku. W tym samym czasie założyła również profil facebookowy, gdzie można znaleźć informacje m.in. o tym jakie nowe ciastka pojawiły się w gdańskiej kawiarni. Profil internetowy firmy to także miejsce, gdzie klienci kontaktują się z firmą i rezerwują smakołyki.
- Pamiętam turystę, który po nasze ciastka przyjechał specjalnie z Wrocławia - śmieje się Kot.
Jak niewielka gdańska firma wykorzystuje profil na Facebooku i Instagram, do zwiększania sprzedaży w kawiarnii? Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka - Pomysł na Biznes.