poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2013-10-08 08:37 | jaka odpowiedzialność konsultanta? | marek |
Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność? I drugie pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji? Załóżmy, że firma X ma nagranie rozmowy, podczas której konsultant informuje klienta, że w usłudze jest coś czego tak naprawdę nie ma. marek |
2013-10-08 10:43 | Re: jaka odpowiedzialność konsultanta? | MadMan |
Dnia Tue, 08 Oct 2013 08:37:17 +0200, marek napisał(a): > Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd > konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X > produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność? Spytaj w firmie która zatrudnia danego konsultanta. > I drugie > pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej > usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji? Do 10 dni zawsze możesz zrezygnować (umowa poza lokalem przedsiębiorcy), potem to niezgodność towaru z umową. -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
||
2013-10-08 10:50 | Re: jaka odpowiedzialność konsultanta? | Andrzej Lawa |
W dniu 08.10.2013 10:43, MadMan pisze: > Dnia Tue, 08 Oct 2013 08:37:17 +0200, marek napisał(a): > >> Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd >> konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X >> produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność? > > Spytaj w firmie która zatrudnia danego konsultanta. Plus jeszcze jest kwestia dowodowa. >> I drugie >> pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej >> usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji? > > Do 10 dni zawsze możesz zrezygnować (umowa poza lokalem przedsiębiorcy), Zakładając, że kupowała osoba fizyczna prywatnie (jako konsument). A i to z paroma wyjątkami. > potem to niezgodność towaru z umową. Ano. Z powyższym zastrzeżeniem kwestii dowodowej. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
||
2013-10-08 11:00 | Re: jaka odpowiedzialność konsultanta? | Krzysztof_Jodłowski |
> Załóżmy, że > firma X ma nagranie rozmowy, podczas której konsultant informuje > klienta, że w usłudze jest coś czego tak naprawdę nie ma. Można przyjąć za pewnik, że nie ma. Przypadkiem się skasowały. A nawet jak ma to nie udostępni bez nakazu sądowego. Po nakazie - patrz punkt pierwszy. -- pozdrawiam Krzysztof |
||
2013-10-08 12:04 | Re: jaka odpowiedzialność konsultanta? | LeonKame |
W dniu 2013-10-08 11:00, Krzysztof Jodłowski pisze: >> Załóżmy, że >> firma X ma nagranie rozmowy, podczas której konsultant informuje >> klienta, że w usłudze jest coś czego tak naprawdę nie ma. > > Można przyjąć za pewnik, że nie ma. Przypadkiem się skasowały. > A nawet jak ma to nie udostępni bez nakazu sądowego. Po nakazie - patrz > punkt pierwszy. > :):):):):) A konsultant jest z pernabuko ! |
||
2013-10-08 15:10 | Re: jaka odpowiedzialność konsultanta? | MAG |
W dniu 2013-10-08 08:37, marek pisze: > Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd > konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X > produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność? I drugie > pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej > usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji? Załóżmy, że > firma X ma nagranie rozmowy, podczas której konsultant informuje > klienta, że w usłudze jest coś czego tak naprawdę nie ma. > Wobec klienta odpowiada firma X. Jeśli w wyniku niezgodnego z prawem działania konsultanta (np. doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem) firma poniesie starty (bo np. niezadowolony klient będzie się burzył i trzeba będzie mu coś wynagrodzić) to może się domagać od pracownika naprawienia szkody. Pozdrawiam, MAG |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Odpowiedzialność sprzedawcy |
Tomek | 2005-12-06 12:38 |
Odpowiedzialność |
niedoinformowany | 2006-01-26 12:11 |
czy opinia konsultanta jest "utworem" |
WirtualnaPolska | 2006-01-31 13:21 |
odpowiedzialność notariusza - jaka w tej sprawie? |
2007-01-03 22:05 | |
Odpowiedzialność za klienta? |
Tristan | 2007-03-08 19:39 |
Rozwiazanie umowy z Era - opinia konsultanta - prosze o Wasze ;) |
ra9om1ak | 2007-03-29 16:48 |
kierownik na stanowisku konsultanta |
marenks | 2008-01-11 17:59 |
Odpowiedzialność rodziny |
kowal | 2008-10-06 20:02 |
Odpowiedzialność sędziego |
Jacek | 2012-09-27 05:27 |
na własną odpowiedzialność |
abc | 2013-03-06 17:45 |