poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2013-08-02 21:37 | Nagrywanie rozmów telefonicznych | pilocik |
Witam. Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą rozmowę musi o tym fakcie informować ? Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że rozmowa jest rejestrowana. Pozdrawiam |
2013-08-02 21:48 | Re: Nagrywanie rozmów telefonicz | Stokrotka |
> Czy Firma do ktĂłrej dzwoniÄ
klienci, ktĂłra na 1000% rejestruje kaĹźdÄ
> rozmowÄ musi o tym fakcie informowaÄ ? > DzwoniĹem kilka razy i nie usĹyszaĹem takowego komunikatu a kaĹźdy > konsultant z ktĂłrym rozmawiaĹem i ktĂłrego o to zapytaĹem potwierdziĹ Ĺźe > rozmowa jest rejestrowana. > Dziwne, ale prawdopodobne. Prawie zawsze jak dzwoniÄ jest taka katarynka. -- (tekst bez: Ăł, ch, rz i -ii) Ortografia to NAWYK, czÄsto nielogiczny, ktury ludzie ociÄĹźali umysĹowo, naĹźucajÄ bezmyĹlnie nastÄpnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/ |
||
2013-08-02 21:49 | Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych | Andrzej Lawa |
W dniu 02.08.2013 21:37, pilocik pisze: > Witam. > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje > każdąrozmowę Znaczy się robi od razu 10 kopii? Skąd wiesz? > musi o tym fakcie informować ? Nie. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes! |
||
2013-08-02 22:11 | Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych | witek |
On 8/2/2013 9:37 PM, pilocik wrote: > Witam. > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą > rozmowę musi o tym fakcie informować ? > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że > rozmowa jest rejestrowana. > > Pozdrawiam Nie musi. Ty tez nie musisz. Kazdą rozmowę, której jestes uczestnikiem możesz sobie nagrac bez informowania kogokolwiek. |
||
2013-08-02 23:30 | Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych | Budzik |
Osobnik posiadający mail pilocik_NOSPAM@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: > Witam. > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą > rozmowę musi o tym fakcie informować ? > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że > rozmowa jest rejestrowana. > Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników. Ciebie nie. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!" kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo |
||
2013-08-03 01:32 | Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych | Maciej Bebenek |
Budzik > Osobnik posiadający mail pilocik_NOSPAM@neostrada.pl napisał(a) w > poprzednim odcinku co następuje: > >> Witam. >> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą >> rozmowę musi o tym fakcie informować ? >> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy >> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że >> rozmowa jest rejestrowana. >> > Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników. Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego rozmów i dalsze przetwarzanie > Ciebie nie. Oczywiście |
||
2013-08-03 02:00 | Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych | Budzik |
Osobnik posiadający mail maciej_pmt@tpsa.waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: >>> Witam. >>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą >>> rozmowę musi o tym fakcie informować ? >>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy >>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził >>> że rozmowa jest rejestrowana. >>> >> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników. > > Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego > rozmów i dalsze przetwarzanie > Z czego to wynika? dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to jedyny obowiązek to poinformowanie pracownika. >> Ciebie nie. > > Oczywiście > -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Wątroba była cały dzień śledziona |
||
2013-08-03 10:45 | Re: Nagrywanie rozmów telefonicz | Robert Tomasik |
UĹźytkownik "pilocik" news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl... > Witam. > Czy Firma do ktĂłrej dzwoniÄ klienci, ktĂłra na 1000% rejestruje kaĹźdÄ > rozmowÄ musi o tym fakcie informowaÄ ? > DzwoniĹem kilka razy i nie usĹyszaĹem takowego komunikatu a kaĹźdy > konsultant z ktĂłrym rozmawiaĹem i ktĂłrego o to zapytaĹem potwierdziĹ Ĺźe > rozmowa jest rejestrowana. KaĹźdy moĹźe zapisywaÄ sobie notatki z rozmowy, rĂłwnieĹź poprzez jej nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu majÄ na celu zdyscyplinowanie klientĂłw, by nie wylewali swoich ĹźalĂłw na biednych konsultantĂłw w sposĂłb chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma Ĺźadnego znaczenia prawnego. |
||
2013-08-03 17:21 | Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych | Maciej Bebenek |
Budzik > Osobnik posiadający mail maciej_pmt@tpsa.waw.pl napisał(a) w poprzednim > odcinku co następuje: >>> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników. >> >> Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego >> rozmów i dalsze przetwarzanie >> > Z czego to wynika? > dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to > jedyny obowiązek to poinformowanie pracownika. > Z Prawa telekomunikacyjnego, art. 159 ust. 2 i podpunkty |
||
2013-08-03 20:32 | Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych | BartekK |
W dniu 2013-08-03 10:45, Robert Tomasik pisze: > Użytkownik "pilocik" > news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl... >> Witam. >> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą >> rozmowę musi o tym fakcie informować ? >> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy >> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził >> że rozmowa jest rejestrowana. > > Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej > nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie > klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób > chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego. Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta. -- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
nowsze | 1 2 3 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
nagrywanie rozmów a prawo autorskie |
Patryk | 2006-01-21 22:04 |
mobbing- nagrywanie rozmów |
Marek | 2006-02-27 14:58 |
Nagrywanie rozmow telefonicznych |
kit | 2006-04-02 19:46 |
Nagrywanie rozmow telefonicznych |
kit | 2006-04-02 19:46 |
dzwonienie za darmo z budek telefonicznych a prawo |
sliver | 2007-09-03 09:45 |
Nagrywanie rozmow telefonicznych |
interkas | 2008-08-21 22:48 |
nagrywanie rozmów |
Maurycy Menke | 2009-02-14 19:29 |
Nagrywanie rozmów audycja Janusza Weissa |
Krzysztof 'kw1618' z Wars | 2009-09-21 21:55 |
Nagrywanie rozmów przez callcenter. |
MW | 2010-11-23 16:12 |
nagrywanie rozmów |
Kubba Bubba | 2011-01-28 11:20 |