Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Nagrywanie rozmów telefonicznych

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2013-08-02 21:37 Nagrywanie rozmów telefonicznych pilocik
Witam.
Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
rozmowę musi o tym fakcie informować ?
Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
rozmowa jest rejestrowana.

Pozdrawiam
2013-08-02 21:48 Re: Nagrywanie rozmów telefonicz Stokrotka
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
> rozmowa jest rejestrowana.
>

Dziwne, ale prawdopodobne. Prawie zawsze jak dzwonię jest taka katarynka.

--
(tekst bez: Ăł, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/
2013-08-02 21:49 Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych Andrzej Lawa
W dniu 02.08.2013 21:37, pilocik pisze:
> Witam.
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje
> każdąrozmowę

Znaczy się robi od razu 10 kopii? Skąd wiesz?

> musi o tym fakcie informować ?

Nie.

--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...
PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!
2013-08-02 22:11 Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych witek
On 8/2/2013 9:37 PM, pilocik wrote:
> Witam.
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
> rozmowa jest rejestrowana.
>
> Pozdrawiam

Nie musi.
Ty tez nie musisz.
Kazdą rozmowę, której jestes uczestnikiem możesz sobie nagrac bez
informowania kogokolwiek.
2013-08-02 23:30 Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych Budzik
Osobnik posiadający mail pilocik_NOSPAM@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Witam.
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
> rozmowa jest rejestrowana.
>
Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
Ciebie nie.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo
2013-08-03 01:32 Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych Maciej Bebenek
Budzik wrote:
> Osobnik posiadający mail pilocik_NOSPAM@neostrada.pl napisał(a) w
> poprzednim odcinku co następuje:
>
>> Witam.
>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
>> rozmowa jest rejestrowana.
>>
> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.

Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego rozmów
i dalsze przetwarzanie

> Ciebie nie.

Oczywiście
2013-08-03 02:00 Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych Budzik
Osobnik posiadający mail maciej_pmt@tpsa.waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

>>> Witam.
>>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
>>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
>>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
>>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził
>>> że rozmowa jest rejestrowana.
>>>
>> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
>
> Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego
> rozmów i dalsze przetwarzanie
>
Z czego to wynika?
dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to
jedyny obowiązek to poinformowanie pracownika.

>> Ciebie nie.
>
> Oczywiście
>


--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Wątroba była cały dzień śledziona
2013-08-03 10:45 Re: Nagrywanie rozmów telefonicz Robert Tomasik
Użytkownik "pilocik" napisał w wiadomości
news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
> Witam.
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
> rozmowa jest rejestrowana.

Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej nagranie.
Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie klientów, by nie
wylewali swoich ĹźalĂłw na biednych konsultantĂłw w sposĂłb chamski. To jedynie
prewencja. Natomiast nie ma Ĺźadnego znaczenia prawnego.
2013-08-03 17:21 Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych Maciej Bebenek
Budzik wrote:
> Osobnik posiadający mail maciej_pmt@tpsa.waw.pl napisał(a) w poprzednim
> odcinku co następuje:

>>> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
>>
>> Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego
>> rozmów i dalsze przetwarzanie
>>
> Z czego to wynika?
> dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to
> jedyny obowiązek to poinformowanie pracownika.
>

Z Prawa telekomunikacyjnego, art. 159 ust. 2 i podpunkty
2013-08-03 20:32 Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych BartekK
W dniu 2013-08-03 10:45, Robert Tomasik pisze:
> Użytkownik "pilocik" napisał w wiadomości
> news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
>> Witam.
>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził
>> że rozmowa jest rejestrowana.
>
> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.
Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.

--
| Bartłomiej Kuźniewski
| sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173
nowsze 1 2 3

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

nagrywanie rozmów a prawo autorskie

Patryk 2006-01-21 22:04

mobbing- nagrywanie rozmów

Marek 2006-02-27 14:58

Nagrywanie rozmow telefonicznych

kit 2006-04-02 19:46

Nagrywanie rozmow telefonicznych

kit 2006-04-02 19:46

dzwonienie za darmo z budek telefonicznych a prawo

sliver 2007-09-03 09:45

Nagrywanie rozmow telefonicznych

interkas 2008-08-21 22:48

nagrywanie rozmów

Maurycy Menke 2009-02-14 19:29

Nagrywanie rozmów audycja Janusza Weissa

Krzysztof 'kw1618' z Wars 2009-09-21 21:55

Nagrywanie rozmów przez callcenter.

MW 2010-11-23 16:12

nagrywanie rozmów

Kubba Bubba 2011-01-28 11:20