poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2014-04-06 12:14 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | Wojciech Bancer |
On 2014-04-06, Rafał "SP" Gil [...] > Wersja prawidłowa: > - Dzień dobry, Tu Adam Pierdziszewski, dzwonię z NAZWA > ATAKUJĄCEGO, czy rozmawiam z XYZ ? > > Wersja 1: > > - Tak tu XYZ, w czym mogę pomóc ? > > Wersja 2( ta częstsza): > - NACISKAM ROZŁĄCZ i odpowiadam na pytanie aplikacji, która > każdy nr niedostępny w książce tel traktuje takim pytaniem: > DODAĆ DO BLOKOWANYCH ? TAK/NIE. > > > W wersji 2 rozmowa NIE TRWA W OGÓLE, a na przyszłość moja > blokada powoduje, że marketer ani ja w ogóle nie tracimy czasu. Nadal możesz zastosować obie wersje niezależnie od tego, czy dany osobnik poda NAZWA ATAKUJĄCEGO, czy nie. Szukasz sobie problemu tam gdzie go nie ma. > A przede wszystkim (np) nie odbieram telefonów o dupie maryni > gdy jestem na ważnych spotkaniach, prowadzę samochód bądź > wypoczywam. Oh. A w przeciwnym przypadku byś odbierał? Argument trochę z tyłka. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
2014-04-06 13:21 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | cef |
W dniu 2014-04-06 11:34, "Rafał \"SP\" Gil" pisze: > W dniu 2014-04-06 11:04, cef pisze: > >>> W wersji 2 rozmowa NIE TRWA W OGÄÂLE, a na przyszÄšÂoÄšÂĂ moja >>> blokada >>> powoduje, Ěźe marketer ani ja w ogÄĹle nie tracimy czasu. >> A nie przychodzÄ Ci potem SMS z powiadomieniem o pozostawieniu >> wiadomoĹci? NajczÄĹciej jest to taki gĹÄboki oddech z odcieniem >> rezygnacji. >> Czas trwania 3 sek. > > Nie :) > Wszystko jest zrobione tak, bym miaĹ spokĂłj psychiczny ... Muszę popracować w takim razie nad ustawieniami, bo obecnie z poziomu telefonu nie umiem odrzucić w czarną dziurę a skrzynkę mieć muszę. |
||
2014-04-06 13:53 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | poreba |
Dnia Sat, 5 Apr 2014 14:44:14 +0200, Wojciech Bancer napisał(a): >> Metod na wzajemną autoryzację zapewniającą nieujawnianie >> zastrzeżonych danych 'obcemu' można kilka wymyślić. > I quote: > --- > - Dzień dobry, tu Adam Pierdziszewski, czy rozmowawiam z Rafałem > Gilem ? > - Nic mi Pana nazwisko nie mówi, więc nie odpowiem. Może > przybliży Pan skąd dzwoni ? > - Dzwonię z Banku ... > --- > Wymyśl owe metody autoryzacji, skoro wątkotwórca nawet nie chce potwierdzić > że jest osobą która odebrała telefon. Nie bardzo wiem po co dzwoniącemu informacja czy osoba która 'odebrała telefon' to ta sama z którą 'rozmawia i zadaje jej pytania'. Ja o przypadku: dzwoni do [b] ktoś, przedstawia się że dzwoni z [A], w celu kontynuowania [a] żąda podania danych weryfikujących, pojawia się pat bo [b] nie ma ochoty ujawniać tych danych nie mając pewności (czy dużego prawdopodobieństwa) że [a] jest faktycznie przedstawicielem [A]. Rozwiązanie pata: podanie przez [a] danych, ktore może znać tylko przedstawiciel [A] a ujawnienie których obcemu nie narusza praw [b] i nie stanowi dla [b] większego problemu. > Sorry, ale w tym wypadku nie widzę aby bankowi można było > coś zarzucić. Marnowanie kasy na bezsensowne procedury? \\fakt, to problem udzialowcow. Hmmmm... klienci zapłacą? -- pozdro poreba |
||
2014-04-06 14:54 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | Wojciech Bancer |
On 2014-04-06, poreba [...] >> Wymyśl owe metody autoryzacji, skoro wątkotwórca nawet nie chce potwierdzić >> że jest osobą która odebrała telefon. > Nie bardzo wiem po co dzwoniącemu informacja czy osoba która > 'odebrała telefon' to ta sama z którą 'rozmawia i zadaje jej > pytania'. Bo jak odbierze wujek lub żona, albo syn i dowie się że zrobiłeś przelew o którym nie wiedziała/nie wiedział, to możesz sobie tego mniej życzyć. W sytuacji powyżej ___nie doszło___ do przedstawiania żadnych danych autoryzacyjnych, więc Twoja argumentacja jest bezprzedmiotowa. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
||
2014-04-06 17:15 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | poreba |
Dnia Sun, 6 Apr 2014 14:54:53 +0200, Wojciech Bancer napisał(a): > On 2014-04-06, poreba > > [...] > >>> Wymyśl owe metody autoryzacji, skoro wątkotwórca nawet nie chce potwierdzić >>> że jest osobą która odebrała telefon. >> Nie bardzo wiem po co dzwoniącemu informacja czy osoba która >> 'odebrała telefon' to ta sama z którą 'rozmawia i zadaje jej >> pytania'. > Bo jak odbierze wujek lub żona, albo syn i dowie się Ale w dalszym ciągu nie wiem PO CO dzwoniącemu informacja KTO podniósł słuchawkę, nacisnął przycisk odbioru czy też zrobił to jakiś automat. > W sytuacji powyżej ___nie doszło___ do przedstawiania żadnych danych > autoryzacyjnych, W tym probkem, żadna ze stron się nie zautoryzowała drugiej. > Twoja argumentacja jest bezprzedmiotowa. Hmmm... a mógłbyś, tak pokrótce, opisać ZA CZYM argumentuję? Jak rozumiesz moje stanowisko. -- pozdro poreba |
||
2014-04-06 17:30 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | Wojciech Bancer |
On 2014-04-06, poreba [...] >> Bo jak odbierze wujek lub żona, albo syn i dowie się > Ale w dalszym ciągu nie wiem PO CO dzwoniącemu informacja KTO podniósł > słuchawkę, nacisnął przycisk odbioru czy też zrobił to jakiś automat. Żeby zweryfikować czy jest to osoba do której próbował się dodzwonić? >> W sytuacji powyżej ___nie doszło___ do przedstawiania żadnych danych >> autoryzacyjnych, > W tym probkem, żadna ze stron się nie zautoryzowała drugiej. Ale tu nawet do autoryzacji (jakiejkolwiek) nie doszło. >> Twoja argumentacja jest bezprzedmiotowa. > Hmmm... a mógłbyś, tak pokrótce, opisać ZA CZYM argumentuję? > Jak rozumiesz moje stanowisko. Opisujesz problem autoryzacji. Podanie tak/nie w odpowiedzi "czy rozmawiam z XYZ", to jeszcze nie jest autoryzacja, no ludzie. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
||
2014-04-06 22:03 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | poreba |
Dnia Sun, 6 Apr 2014 17:30:27 +0200, Wojciech Bancer napisał(a): >> Ale w dalszym ciągu nie wiem PO CO dzwoniącemu informacja >> KTO podniósł słuchawkę, nacisnął przycisk odbioru czy też >> zrobił to jakiś automat. > Żeby zweryfikować czy jest to osoba do której próbował się > dodzwonić? Ale to bez sensu jest, jeszcze raz: po co dzwoniącemu informacja, że słuchawkę podniósł Jan Kowalski i natychmiast podał Stefanowi Malinowskiemu? >> W tym probkem, żadna ze stron się nie zautoryzowała >> drugiej. > Ale tu nawet do autoryzacji (jakiejkolwiek) nie doszło. W jakim sensie? Do autoryzacji doszło, negatywnej. Jeżeli Twoja uwaga wynikała z puryzmu, w celu sprowokowania mnie do precyzyjnego określania stanu - przyznaję Ci rację. >> ZA CZYM argumentuję? Jak rozumiesz moje stanowisko. > Opisujesz problem autoryzacji. Zgadza się > Podanie tak/nie w odpowiedzi "czy rozmawiam z XYZ", to > jeszcze nie jest autoryzacja. A tu się nie zgadza. Po pierwsze nie o to mi chodzi, po drugie takie pytanie to tez próba autoryzacji, ułomnej jak diabli, jednak autoryzacji. A w czym ja widzę problem? W tym, że mnóstwo instytucji opracowuje procedury służące jedynie jednostronnej autentykacji - sprawdzają jedynie czy skontaktowali się z właściwą osoba pomijając interes tej osoby, która również chciałaby potwierdzić, że dzwoni do niej ten za kogo się podaje. Teraz rozumiesz? -- pozdro poreba |
||
2014-04-06 22:45 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | Rafał \SP\ Gil |
W dniu 2014-04-06 13:21, cef pisze: > Muszę popracować w takim razie nad ustawieniami, > bo obecnie z poziomu telefonu nie umiem odrzucić w czarną > dziurę a skrzynkę mieć muszę. Da się. Czym operujesz ? Jak się okaże, że tym co ja to Ci pomogę. Ja mam skrzynkę, więc wiem o co chodzi ... -- Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
||
2014-04-06 22:48 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | Rafał \SP\ Gil |
W dniu 2014-04-06 12:14, Wojciech Bancer pisze: >> A przede wszystkim (np) nie odbieram telefonów o dupie maryni >> gdy jestem na ważnych spotkaniach, prowadzę samochód bądź >> wypoczywam. > Oh. A w przeciwnym przypadku byś odbierał? > Argument trochę z tyłka. Trudno odebrać telefon, który nie dzwoni. I OHaj sobie OHaj, ale ja dziennie odbieram na TYM KONKRETNYM numerze około 70 połączeń. Dla mnie odsianie gówna ma wielkie znaczenie, jeśli do 70 "cennych" połączeń dochodziło około 20 - 35 połączeń "wartych gówna" - możliwość zapewnienia sobie opcji odsiania jest wielce znacząca. -- Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
||
2014-04-06 22:53 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | Rafał \SP\ Gil |
W dniu 2014-04-06 17:30, Wojciech Bancer pisze: >>> Bo jak odbierze wujek lub żona, albo syn i dowie się >> Ale w dalszym ciągu nie wiem PO CO dzwoniącemu informacja KTO podniósł >> słuchawkę, nacisnął przycisk odbioru czy też zrobił to jakiś automat. > Żeby zweryfikować czy jest to osoba do której próbował się dodzwonić? Dzwonię do Ciebie, bo nie mogę z Tobą rozmawiać. Lubię ten argument. W "systemie" zaznaczony KOMÓRKOWY/PRYWATNY/AKTUALNY/ZWERYFIKOWANY a bank za wszelką cenę chce zweryfikować czy nie dodzwonił się PRZYPADKIEM do szaletów miejskich. No tak się kurwa zdarza, że mój telefon odbieram JA. No pech ... >>> W sytuacji powyżej ___nie doszło___ do przedstawiania żadnych danych >>> autoryzacyjnych, >> W tym probkem, żadna ze stron się nie zautoryzowała drugiej. > Ale tu nawet do autoryzacji (jakiejkolwiek) nie doszło. No właśnie. Nie chcę gadać z BANKIEM SPERMY. Gotowym pogadać z BANKIEM PKO BP. Zawodnik dzwoni, i mówi, że jest z BANKU. >>> Twoja argumentacja jest bezprzedmiotowa. >> Hmmm... a mógłbyś, tak pokrótce, opisać ZA CZYM argumentuję? >> Jak rozumiesz moje stanowisko. > Opisujesz problem autoryzacji. Podanie tak/nie w odpowiedzi "czy > rozmawiam z XYZ", to jeszcze nie jest autoryzacja, no ludzie. Podanie skąd dzwonisz już jest autoryzacją. Ja chcę autoryzować z kim rozmawiam. Podaj SKĄD albo CEL. Dzień dobry, dzwonię z banku, który wkurwia wszystkich spamem via e-mail i telefon, podaj mi kim jesteś, bo nie jestem pewien czy mogę obrzucić Cie gównem. -- Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
nowsze | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
ksiazeczki M - PKO |
Darek | 2005-11-23 13:04 |
Niewyplacone pieniadze z bankomatu PKO |
JarY | 2007-01-15 09:12 |
DEBET W PKO BP |
monika | 2007-02-20 11:11 |
DEBET W BANKU PKO BP |
monikaoooo | 2007-02-20 11:11 |
zwrot zakupionego towary w PKO BP. |
Zyga | 2008-01-28 20:34 |
Co napisac PKO BP |
Adramelech | 2008-10-16 18:58 |
Lokata w PKO z 1988 r. |
Priest | 2010-05-02 13:33 |
wlasciwosc sadu-pozew pko bankom |
piegus | 2011-07-06 23:20 |
Odp: wlasciwosc sadu-pozew pko bankom |
badzio | 2011-07-07 08:28 |
Odp: Re: wlasciwosc sadu-pozew pko bankom |
BK | 2011-07-08 11:35 |