poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2014-04-08 22:59 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | Michał Jankowski |
Uważajcie, bo się skończy tym, że przed wysłaniem sms-a do potwierdzenia zakupu kartą bank będzie dzwonił i sprawdzał, czy ja to ja. MJ |
2014-04-08 23:25 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | Wojciech Bancer |
On 2014-04-08, Michał Jankowski > Uważajcie, bo się skończy tym, że przed wysłaniem sms-a do potwierdzenia > zakupu kartą bank będzie dzwonił i sprawdzał, czy ja to ja. No uważaj, bo niektóre banki blokują kartę w przypadku podejrzanego użycia (np. pierwszy raz "za granicą") i braku chęci / możliwości potwierdzenia przez właściciela takowej. Nie jest to dokładnie to co Ty piszesz, ale już podobnie: http://www.fly4free.pl/forum/viewtopic.php?f=18&p=353310 -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
||
2014-04-08 23:59 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | Rafał \SP\ Gil |
W dniu 2014-04-08 21:42, Wojciech Bancer pisze: > Argument Ad Trollum. Jak się z Tobą nie zgadzam, to od razu muszę > się identyfikować? No proszę Cię. Problemem nie jest niezgadzanie się. Problemem jest pominięcie kwestii głównej - jaki jest poziom przelewu dla białego człowieka, który pozwala ominąć debilną procedurę. Wówczas zjawiasz się ty i debilizmu bronisz ... w sumie masz rację. Coś z trollowania tu jest. > W moim zdaniu postępując równie głupio i tyle. :) Gdzie ukryła się ta moja głupota ? W pytaniu o to jaka kwota jest kwotą graniczną ? > Ale widzę, że Ci żyłka zaraz pęknie, tak Cię to rusza. :) Tak ci się tylko wydaje. Na co dzień pracuję z klientem "zewnętrznym i wewnętrznym" miłującym się w stosowaniu debilizmu w procedurach, Zawsze staram się ten debilizm omijać, co było również meritum tego wątku. Nagle zjawiłeś się ty i niczym częstochowy bronisz debili i ich pomysłów. A ja tylko zapytałem, którędy poprowadzona jest obwodnica częstochowy. Moglibyśmy podywagować o owej obwodnicy, ale za cel postawiłeś sobie udowodnienie, że walenie przez centrum w godzinach szczytu to patriotyczny obowiązek. > Niczego nie bronię. Po prostu uważam Twój "wstęp" za przyczynę problemów. I trafiasz w sedno. Gdyby mój wstęp był przyczyną - oznaczałoby to, że to ja do kogoś dzwonię i zagajam. > Wystaw sobie, że posiadanie osobistego telefonu to nie jest obowiązek. A to, że posiadanie takowego to przywilej - rozumiem, że ciebie przerasta. > I to że u Ciebie taka sytuacja jest mało prawdopodobna, nie oznacza > że u wszystkich tak jest. Masz rację. Większość ludzi, podaje do autoryzacji przelewów telefon odbierany przez co najmniej 173 osoby. -- Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
||
2014-04-09 00:00 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | Budzik |
Użytkownik Wojciech Bancer proteus@post.pl ... >> Pewnie. Zawsze podaję do autoryzacji przelewów nr GSM który jest >> bramką GSM dla CALL CENTER. ZAWSZE. I ŻODYN KURWA NIE WPADNIE NA >> TO ŻE TO ŻORT. > > Wystaw sobie, że posiadanie osobistego telefonu to nie jest obowiązek. > I to że u Ciebie taka sytuacja jest mało prawdopodobna, nie oznacza > że u wszystkich tak jest. To moze bank powinien sobie zaznaczyc, czy maja mój prywatny numer czy moze techniczna kmórke z której korzysta 100 przypadkowych osób. IMO w casach kiedy ilosc telefonów = 2 x ilosc ludzi taki argument uznaje za absurdalny. Zwłaaszcza, ze nie mowimy o tym aby konsultant dzwoniac podał ciurkiem zawartosc konta - ma sie grzecznie przedstawic i powiedziec skad dzwoni. Jakie prawo? Jakie procedury? Przeciez to kwestia kultury osobistej! |
||
2014-04-09 00:00 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | Budzik |
Użytkownik Rafał "SP" Gil usenet@motopower.pl ... >> A w regulaminie mają coś o tym potwierdzeniu? > > Nie patrzyłem. ale w ciemno zakładam, że nie. Jak zlecę przelew > mam podpowiedź :"sprawdć czy ten przelew aby nie będzie wymagał > potwierdzenia, sprawdzisz to w TRANSAKCJE > NIEZREALIZOWANE-OCZEKUJĄCE NA REALIZACJĘ". Hmm, skoro piszą w systemie transakcyjnym to samego faktu weryfikacji bym sie nie czepial. Czepiał bym sie tego, ze taka informacja, zamiast sama wyskoczyc, musi byc przez klienta szukana w jakis dodatkowych miejscach. Co za problem zlecanie przelewu zakonczyc informacją: ten przelew bedzie wymagał dodatkowej weryfikacji telefonicznej. Skontaktujemy się z Toba w przeciągu 30 minut. |
||
2014-04-09 00:13 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | Wojciech Bancer |
On 2014-04-08, Rafał "SP" Gil [...] >> Ale widzę, że Ci żyłka zaraz pęknie, tak Cię to rusza. :) > > Tak ci się tylko wydaje. Na co dzień pracuję z klientem > "zewnętrznym i wewnętrznym" miłującym się w stosowaniu debilizmu > w procedurach, Zawsze staram się ten debilizm omijać, co było > również meritum tego wątku. Nagle zjawiłeś się ty i niczym > częstochowy bronisz debili i ich pomysłów. Ech. NIE BRONIĘ NIKOGO. Wbij sobie. Stwierdzam jedynie że ______sam______ sobie sprawiłeś problem, zamiast (naturalnie) odpowiedzieć "tak", "nie", "zajęty jestem" _jak się gość przedstawił_. Bo on się przedstawił. IMHO Nieistotne dla faktu jest że nie podał nazwy banku. Tylko tyle i aż tyle. Nie oceniam i nie oceniałem dalszej części rozmowy, stwierdziłem *TYLKO* że sam sobie spowodowałeś tą sytuację. Więc przestań mi tu bajki opowiadać i wmawiać coś czego nie powiedziałem. Na kilka przykładów "rozmów" które tu rózni ludzie wkleili żadna osoba nie miała problemu by w pierwszym zdaniu "zwrotnym" sformułować odpowiedź tak/nie. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
||
2014-04-09 22:46 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | Rafał \SP\ Gil |
W dniu 2014-04-09 00:13, Wojciech Bancer pisze: > Ech. NIE BRONIĘ NIKOGO. Wbij sobie. Stwierdzam jedynie że > ______sam______ sobie sprawiłeś problem, zamiast (naturalnie) > odpowiedzieć "tak", "nie", "zajęty jestem" _jak się gość Ale powiedz mi, czy oprócz wróżenia z ręki przez telefon masz jeszcze jakieś talenty ? Gdzie ja napisałem, że sprawiłem sobie problem ? Ja nieautoryzowanych przeze mnie durniów wrzucam do KFa. Sytuacja została rozpisana w ten a nie inny sposób by takim tłukom jak ty unaocznić problem. Jak widzę zbyt mało dosadnie. > Bo on się przedstawił. Taaaa ... Oczywiście nie słyszałeś o akcjach UOKiK względem podmiotów, które wysyłały pisma do klientów z podpisem nieistniejącego pracownika. Więc mówisz, że Rafał Gil to prawdziwa persona. BRAWO ! > Nie oceniam i nie oceniałem dalszej części rozmowy, stwierdziłem > *TYLKO* że sam sobie spowodowałeś tą sytuację. Masz rację. Sam sobie stworzyłem sytuację, że ktoś do mnie dzwoni. Zawsze ta robię. Wołodia - jeżdżę do moskwy i dzwonię do siebie. To dziki kraj. > rózni ludzie wkleili żadna osoba nie miała problemu by > w pierwszym zdaniu "zwrotnym" sformułować odpowiedź > tak/nie. Wklejali rozmowy ? Czy hipotetyczne scenariusze ? Bo coś ci się chyba piermandoli pod sufitem. -- Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
||
2014-04-09 22:48 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | Rafał \SP\ Gil |
W dniu 2014-04-09 00:00, Budzik pisze: > Co za problem zlecanie przelewu zakonczyc informacją: ten przelew bedzie > wymagał dodatkowej weryfikacji telefonicznej. Skontaktujemy się z Toba w > przeciągu 30 minut. teoretycznie mogłoby to rozwiązać (prawie) problem. Problemem kolejnym jest to, że dzwonią np godzinę czy więcej po zainicjowaniu przelewu :) -- Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
||
2014-04-10 00:00 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | Budzik |
Użytkownik Rafał "SP" Gil usenet@motopower.pl ... >> Co za problem zlecanie przelewu zakonczyc informacją: ten przelew bedzie >> wymagał dodatkowej weryfikacji telefonicznej. Skontaktujemy się z Toba w >> przeciągu 30 minut. > > teoretycznie mogłoby to rozwiązać (prawie) problem. Problemem > kolejnym jest to, że dzwonią np godzinę czy więcej po > zainicjowaniu przelewu :) > Byle dzwonili przed sesją elixiru. |
||
2014-04-10 00:11 | Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW". | Rafał \SP\ Gil |
W dniu 2014-04-10 00:00, Budzik pisze: >> teoretycznie mogłoby to rozwiązać (prawie) problem. Problemem >> kolejnym jest to, że dzwonią np godzinę czy więcej po >> zainicjowaniu przelewu :) > Byle dzwonili przed sesją elixiru. U mnie zadzwonili PO. -- Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
nowsze | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
ksiazeczki M - PKO |
Darek | 2005-11-23 13:04 |
Niewyplacone pieniadze z bankomatu PKO |
JarY | 2007-01-15 09:12 |
DEBET W PKO BP |
monika | 2007-02-20 11:11 |
DEBET W BANKU PKO BP |
monikaoooo | 2007-02-20 11:11 |
zwrot zakupionego towary w PKO BP. |
Zyga | 2008-01-28 20:34 |
Co napisac PKO BP |
Adramelech | 2008-10-16 18:58 |
Lokata w PKO z 1988 r. |
Priest | 2010-05-02 13:33 |
wlasciwosc sadu-pozew pko bankom |
piegus | 2011-07-06 23:20 |
Odp: wlasciwosc sadu-pozew pko bankom |
badzio | 2011-07-07 08:28 |
Odp: Re: wlasciwosc sadu-pozew pko bankom |
BK | 2011-07-08 11:35 |