poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2012-05-22 15:35 | Problem z uruchomieniem usługi a zerwanie umow | Skorupa |
Witam W marcu próbowałem uruchomić przez MiBOA pakiet 100 SMS w umowie na 6 m-cy w sieci T-Mobile. Niestety usługa nie została uruchomiona a konto się zawiesiło i nie dało się dokonywać żadnych zmian. Po kilku telefonach do nich w tej sprawie nadal był problem z usługą, w końcu w kwietniu napisałem pismo reklamacyjne. Na które otrzymałem odpowiedź. Usługa została uruchomiona dopiero 09.05.2012 czyli po ponad miesiącu od próby aktywacji Z powyższego rodzi się moje pytanie. Czy niemożność uruchomienia usługi dodatkowej przez ponad miesiąc (zagwarantowanej w regulaminie) może być podstawą do wypowiedzenia umowy z winy operatora? T-Mobile twierdzi że nie i przy zerwaniu umowy grożą karą umowną. Pozdr. Skorupa |
2012-05-22 19:57 | Re: Problem z uruchomieniem usłu | Robert Tomasik |
UĹźytkownik "Skorupa" wiadomoĹci news:4fbb94e9$0$1226$65785112@news.neostrada.pl... > Witam > > W marcu prĂłbowaĹem uruchomiÄ przez MiBOA pakiet 100 SMS w umowie na 6 > m-cy w sieci T-Mobile. Niestety usĹuga nie zostaĹa uruchomiona a konto > siÄ zawiesiĹo i nie daĹo siÄ dokonywaÄ Ĺźadnych zmian. Po kilku telefonach > do nich w tej sprawie nadal byĹ problem z usĹugÄ , w koĹcu w kwietniu > napisaĹem pismo reklamacyjne. Na ktĂłre otrzymaĹem odpowiedĹş. UsĹuga > zostaĹa uruchomiona dopiero 09.05.2012 czyli po ponad miesiÄ cu od prĂłby > aktywacji > > Z powyĹźszego rodzi siÄ moje pytanie. Czy niemoĹźnoĹÄ uruchomienia usĹugi > dodatkowej przez ponad miesiÄ c (zagwarantowanej w regulaminie) moĹźe byÄ > podstawÄ do wypowiedzenia umowy z winy operatora? T-Mobile twierdzi Ĺźe > nie i przy zerwaniu umowy groĹźÄ karÄ umownÄ . JakbyĹ wypowiedziaĹ, zanim uruchomili, to podstawa byĹaby. JakbyĹ siÄ uparĹ, Ĺźe 6 miesiÄcy liczy siÄ od umowy, a nie od uruchomienia, to tez bym przyznaĹ racje. Nawet widzÄ moĹźliwoĹÄ dochodzenia odszkodowania za straty spowodowane opóźnieniem usĹugi - jeĹli je udokumentujesz. Ale czemu uruchomienie obsĹugi miaĹoby byÄ podstawÄ do zerwania umowy, to tego juĹź nie wiem. |
||
2012-05-22 21:39 | Re: Problem z uruchomieniem usługi a zerwanie u | Skorupa |
W dniu 2012-05-22 19:57, Robert Tomasik pisze: > Użytkownik "Skorupa" > wiadomości news:4fbb94e9$0$1226$65785112@news.neostrada.pl... >> Witam >> >> W marcu próbowałem uruchomić przez MiBOA pakiet 100 SMS w umowie na 6 >> m-cy w sieci T-Mobile. Niestety usługa nie została uruchomiona a konto >> się zawiesiło i nie dało się dokonywać żadnych zmian. Po kilku >> telefonach do nich w tej sprawie nadal był problem z usługą, w końcu w >> kwietniu napisałem pismo reklamacyjne. Na które otrzymałem odpowiedź. >> Usługa została uruchomiona dopiero 09.05.2012 czyli po ponad miesiącu >> od próby aktywacji >> >> Z powyższego rodzi się moje pytanie. Czy niemożność uruchomienia >> usługi dodatkowej przez ponad miesiąc (zagwarantowanej w regulaminie) >> może być podstawą do wypowiedzenia umowy z winy operatora? T-Mobile >> twierdzi że nie i przy zerwaniu umowy grożą karą umowną. > > Jakbyś wypowiedział, zanim uruchomili, to podstawa byłaby. Jakbyś się > uparł, że 6 miesięcy liczy się od umowy, a nie od uruchomienia, to tez > bym przyznał racje. Nawet widzę możliwość dochodzenia odszkodowania za > straty spowodowane opóźnieniem usługi - jeśli je udokumentujesz. Ale > czemu uruchomienie obsługi miałoby być podstawą do zerwania umowy, to > tego już nie wiem. Pismo o treści: W drugiej połowie marca próbowałem aktywować pakiet 100 SMSów/MMSów na każdy cykl rozliczeniowy w umowie terminowej na 6 miesięcy za pomocą MIBOA. Niestety usługa nie została uruchomiona do dnia dzisiejszego. Po rozpoczęciu nowego cyklu rozliczeniowego kontaktowałem się kilkukrotnie w tej sprawie z Biurem Obsługi. Raz zapewniono mnie, że usługa zaraz zostanie uruchomiona, kolejny raz, że sprawa została zgłoszona do działu technicznego i wtedy próbowałem zgłosić oficjalną reklamację, która nie została przyjęta. Zadzwoniłem po raz kolejny kilka dni temu. Okazało się, że usługa nie została uruchomiona, w zamian zaproponowano mi jednorazowy pakiet 40 minut wymienny na 160 smsów. Również podczas tej rozmowy próbowałem zgłosić oficjalną reklamację. Dziś okazało się, że również ten pakiet nie został uruchomiony a reklamacja nie została przyjęta. W związku z brakiem możliwości uruchomienia zamawianej przeze mnie usługi przez okres miesiąca, oraz opieszałością konsulatów chcę wypowiedzieć umowę z winy Operatora z zachowaniem numeru. zostało wysłane przed uruchomieniem usługi. Dopiero po tym usługa została uruchomiona. W piśmie wyraźnie zawarta jest moja wola wypowiedzenia. Niestety otrzymałem odpowiedź iż niema możliwości wypowiedzenia umowy z winy operatora |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Termin wykonania usługi - problem z datą |
Boombastic | 2006-05-05 11:21 |
wypowiedzenie umow najmu |
Aragorn | 2006-07-29 12:39 |
Kiedy zawiera się umow |
Arek Margraf | 2007-05-09 07:27 |
kilka umow(niezaleznych) i problemy |
Sebcio | 2007-09-05 09:51 |
Czy skarbowka jest od pilnowania umow cywilnych? (bylo:MS Office"domowy" kupiony na dzialalnosc gospodarcza) |
Janusz | 2007-09-11 07:17 |
Zerwanie zobowiązania |
Stolat | 2008-09-30 19:55 |
zlikwidowana spolka cywilna - obowiazywanie umow |
A. | 2009-04-08 16:43 |
nieletni a zawieranie umow |
Icek | 2010-04-20 17:39 |
duplikaty umow dzielo/zlecenie |
wemif | 2010-09-01 13:42 |
Swoboda zawierania umow i kupon lotto za 3 mln zl |
januszek | 2010-10-07 14:46 |