poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2014-02-08 20:38 | PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w hipermarkecie | trzytrzytrzy |
Ostatni kryzys sprawił, że ostatnio obsługa hipermarketów stała się jakaś nerwowa i często atakuje całkiem przyzwoitych klientów tuż po zapłaceniu przy kasie. I czyni to tylko i wyłącznie z takiego powowdu, że "monitoring zauważył" (znaczy jakaś zaspana osoba mająca na monitorze komputerowym obrazy z kamer miała PRZYWIDZENIE). Wyobraź sobie miły kliencie, że chcesz mieć trochę spokoju i wybierasz się zrobić wieczorem zakupy na śniadanie do Teeco. Spokojnie i nieco smętnie kręcisz się wśród półek do muzyczki płynącej z głośników, w międzyczasie pogadasz z kimś przez telefon, poprzebierasz powybierasz, spotkasz znajomego, zbliżasz się do kasy, płacisz, pakujesz i w dobrym nastroju zbliżasz się do wyjścia a tu... PROSZĘ POKAZAĆ SIATKI I PARAGON MONITORING ZAUWAŻYŁ, ŻE PAN/PANI KRADNIE CZY ZGADZA SIĘ PAN/PANI PÓJŚĆ Z NAMI NA ZAPLECZE? WIĘC PROSZĘ POKAZAĆ KIESZENIE GDZIE PNA/PANI UKRYŁ/ŁA JEŻELI NIE TO MUSIMY WEZWAĆ POLICJĘ ... itd itp W każdym razie potem obsługa suma summarum potem przzyna i ustali, że monitoring pomylił się, ale i tak pół nocy masz bezsenne. A i sąsiedzi (znajomy napotkany w sklepie) od tamtej chwili zaczną patrzyć na ciebie jakoś... krzywo. PYTANIE: jakie prawa ma osoba podejrzana (niesłusznie) kiedy obsługa chce skontrolować i zrewidować? |
2014-02-09 03:00 | Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w h | witek |
trzytrzytrzy@gmail.com wrote: > Ostatni kryzys sprawił, że ostatnio obsługa hipermarketów stała się jakaś nerwowa i często atakuje całkiem przyzwoitych klientów tuż po zapłaceniu przy kasie. > I czyni to tylko i wyłącznie z takiego powowdu, że "monitoring zauważył" (znaczy jakaś zaspana osoba mająca na monitorze komputerowym obrazy z kamer miała PRZYWIDZENIE). > > Wyobraź sobie miły kliencie, że chcesz mieć trochę spokoju i wybierasz się zrobić wieczorem zakupy na śniadanie do Teeco. > Spokojnie i nieco smętnie kręcisz się wśród półek do muzyczki płynącej z głośników, w międzyczasie pogadasz z kimś przez telefon, poprzebierasz powybierasz, spotkasz znajomego, zbliżasz się do kasy, płacisz, pakujesz i w dobrym nastroju zbliżasz się do wyjścia a tu... > PROSZĘ POKAZAĆ SIATKI I PARAGON > MONITORING ZAUWAŻYŁ, ŻE PAN/PANI KRADNIE > CZY ZGADZA SIĘ PAN/PANI PÓJŚĆ Z NAMI NA ZAPLECZE? > WIĘC PROSZĘ POKAZAĆ KIESZENIE > GDZIE PNA/PANI UKRYŁ/ŁA > JEŻELI NIE TO MUSIMY WEZWAĆ POLICJĘ > ... > itd itp > > W każdym razie potem obsługa suma summarum potem przzyna i ustali, że monitoring pomylił się, ale i tak pół nocy masz bezsenne. > > A i sąsiedzi (znajomy napotkany w sklepie) od tamtej chwili zaczną patrzyć na ciebie jakoś... krzywo. > > PYTANIE: jakie prawa ma osoba podejrzana (niesłusznie) kiedy obsługa chce skontrolować i zrewidować? > Obsułga nie może cię ani skontrolować ani zrewidować. Oni mogę cię poprosić, a ty ich prośbę możesz spełnić lub nie. Do żadnego pokoju też isc nie musisz, a wrecz nie powinienes. Chcą zajrzeć do siatek jak się zgodzisz, to niech zrobią to tam gdzie stoisz. Jak spełnisz ich zachcianki to za 5 minute pewnie pojdziesz do domu. Jak nie spełnisz, to wspolnie sobie poczekacie na policję. Robert Tomasik wyłuszczy ci co może zrobić policja i czego ty mozesz domagać się od policji. |
||
2014-02-09 10:33 | Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w hipermarkeci | Stokrotka |
>> PROSZĘ POKAZAĆ SIATKI I PARAGON >> MONITORING ZAUWAŻYŁ, ŻE PAN/PANI KRADNIE >> CZY ZGADZA SIĘ PAN/PANI PÓJŚĆ Z NAMI NA ZAPLECZE? Ja w takiej sytuacji kiedyś się zgodziłam, ale definitywnie zabroniłam zamknięcia za sobą dżwi do tego zaplecza. Duży hipermarket. Ohroniaż z trudem, ale się zgodził (nie zamknąć dżwi). Nic nie znalazł, nie pszeprosił. Czasu straciłam niewiele, ale uciekł mi pociąg. Myślę, że czasem celem jest zajęcie czasu. Właściwie uważam, że za taki pomyłki powinna być taksa odszkodowawcza, pszynajmniej dobra czekolada. Im się pszestanie opłącać. -- http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08 i program dietetyczny Ananas1_3a (tekst bez: ó, ch, rz i -ii) Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo, nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. |
||
2014-02-09 13:15 | Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w | jureq |
Dnia Sat, 08 Feb 2014 11:38:18 -0800, trzytrzytrzy napisał(a): > PROSZĘ POKAZAĆ SIATKI I PARAGON MONITORING ZAUWAŻYŁ, ŻE PAN/PANI KRADNIE Przede wszystkim zażądać okazania legitymacji ochroniarza. 99,9% to nie ochroniarze. Im możesz pokazać, możesz nie - zależy od tego ile chcesz poświęcić czasu na tę sprawę. > CZY ZGADZA SIĘ PAN/PANI PÓJŚĆ Z NAMI NA ZAPLECZE? Nigdy!!!!!!!! Na zapleczu nie ma monitoringu więc tam może się zdarzyć wszystko i nigdy nie udowodnisz, że oni kłamią. > WIĘC PROSZĘ POKAZAĆ KIESZENIE GDZIE PNA/PANI UKRYŁ/ŁA > > JEŻELI NIE TO MUSIMY WEZWAĆ POLICJĘ ... |
||
2014-02-09 18:05 | Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w hiperm | animka |
W dniu 2014-02-09 13:15, jureq pisze: > Dnia Sat, 08 Feb 2014 11:38:18 -0800, trzytrzytrzy napisał(a): > >> PROSZĘ POKAZAĆ SIATKI I PARAGON MONITORING ZAUWAŻYŁ, ŻE PAN/PANI KRADNIE > > Przede wszystkim zażądać okazania legitymacji ochroniarza. 99,9% to nie > ochroniarze. Im możesz pokazać, możesz nie - zależy od tego ile chcesz > poświęcić czasu na tę sprawę. > >> CZY ZGADZA SIĘ PAN/PANI PÓJŚĆ Z NAMI NA ZAPLECZE? > > Nigdy!!!!!!!! Na zapleczu nie ma monitoringu więc tam może się zdarzyć > wszystko i nigdy nie udowodnisz, że oni kłamią. Jest sobie taki głupawy ochroniarzyk (wygląd jak Jasio Fasola, normalnie sobowtór)- w Euro AGD w Sadyba Best Mall przy ul. Powsińskiej. Trzyma w łapie jakieś urządzonko w futerale i poluje na kogo chce ( ja mu się spodobalam). Wchodzę na teren sklepu, bramka wyje, wychodzę, bramka wyje, a ten głupawy się uśmicha pod nosem. Dawniej ktoś mi podpowiedział, żeby wchodzić środkową bramką, to nie zawyje, ale człowiek zapomina. Wczoraj kupiłam tusz do drukarki, pooglądałam kuchenki gazowe i wychodzę. Jeszcze nie przeszłam przez bramkę, a bramka wyje. Zbliża się tej przygłup z urzdzonkiem w futerale i trzyma paluch na jakimś guziczku na tym urzdzonku. Wylazł za mną i chce kontroli. Nie oglądając się powiedziałam mu, że zaraz wezwę na niego policję i poszłam dalej. Pomyślałam sobie, ze wreszcie coś trzeba z tym typem zrobić, bo człowiek się stresuje już jak ma wejść na teren sklepu i widzi mordę tego ochroniarza. Kto go tam zatrudnił, przecież ten typek powiniem trotuary czyścić. Muszę się skontaktować z jakimś dyrektorem sklepów Euro AGD i wyłuszczyć całą sprawę, jak to nie pomoże, to gdzieś wyżej. -- animka |
||
2014-02-09 19:28 | Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO K | gosc |
jureq napisaĹ: >> PROSZÄ POKAZAÄ SIATKI I PARAGON MONITORING ZAUWAĹťYĹ, ĹťE PAN/PANI KRADNIE > Przede wszystkim zaĹźÄ daÄ okazania legitymacji ochroniarza. 99,9% to > nie ochroniarze. Im moĹźesz pokazaÄ, moĹźesz nie - zaleĹźy od tego ile > chcesz poĹwiÄciÄ czasu na tÄ sprawÄ. Ja bym siÄ nawet nie bawiĹ w okazywanie legitymacji, tylko od razu dzwoniĹ na policjiÄ, bo jakaĹ obca osoba mnie zaczepia i oskarĹźa o kradzieĹź, oraz chce dokonaÄ czynnoĹci do ktĂłrych nie ma prawa. Policja przyjedzie, spisze was oboje, zabezpieczy dowody, pojedziecie na komendÄ i potem goĹcia przynajmniej moĹźesz oskarĹźyÄ o publiczne pomĂłwienia i faĹszywe oskarĹźenia o kradzieĹź i oczywiĹcie odszkodowanie od supermarketu. Tak to trzeba zaĹatwiaÄ. >> CZY ZGADZA SIÄ PAN/PANI PĂJĹÄ Z NAMI NA ZAPLECZE? > Nigdy!!!!!!!! Na zapleczu nie ma monitoringu wiÄc tam moĹźe siÄ zdarzyÄ > wszystko i nigdy nie udowodnisz, Ĺźe oni kĹamiÄ . DokĹadnie, mogÄ ciÄ pobiÄ, coĹ podrzuciÄ a nawet okraĹÄ, wiÄc pierwszÄ rzeczÄ w takiej sytuacji to telefon na policjÄ. |
||
2014-02-10 01:43 | Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w hiperm | BartekK |
W dniu 2014-02-08 20:38, trzytrzytrzy@gmail.com pisze: > PYTANIE: jakie prawa ma osoba podejrzana (niesłusznie) kiedy obsługa chce skontrolować i zrewidować? Ma prawo całkowicie zignorować tą obsługę. -- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
||
2014-02-11 11:21 | Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w hipermarkecie? | gof |
BartekK >> PYTANIE: jakie prawa ma osoba podejrzana (niesłusznie) kiedy obsługa chce skontrolować i zrewidować? > Ma prawo całkowicie zignorować tą obsługę. Ok, powie że nie będzie z nimi dyskutował, oddali się, oni użyją siły - co dalej? -- "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce" http://www.chmurka.net/ |
||
2014-02-11 21:35 | Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w h | witek |
Adam Wysocki wrote: > BartekK > >>> PYTANIE: jakie prawa ma osoba podejrzana (niesłusznie) kiedy obsługa chce skontrolować i zrewidować? >> Ma prawo całkowicie zignorować tą obsługę. > > Ok, powie że nie będzie z nimi dyskutował, oddali się, oni użyją siły - co > dalej? > Nie oddalać się. Wezwać policję. |
||
2014-02-12 01:51 | Re: PRAWA KLIENTA PODEJRZANEGO KRADZIEŻ w | Gotfryd Smolik news |
On Tue, 11 Feb 2014, Adam Wysocki wrote: > BartekK > >>> PYTANIE: jakie prawa ma osoba podejrzana (niesłusznie) kiedy obsługa chce skontrolować i zrewidować? >> Ma prawo całkowicie zignorować tą obsługę. > > Ok, powie że nie będzie z nimi dyskutował, oddali się, oni użyją siły - co > dalej? Po przybyciu policji wyjdzie, czy miało miejsce "zatrzymanie obywatelskie", czy przeciwnie, naruszenie wolności :> pzdr, Gotfryd |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Pomylka banku a prawa klienta |
KiF | 2005-10-19 11:28 |
Prawa klienta |
MarBad | 2005-12-14 09:13 |
prawa sprzedawcy a prawa klienta |
bbl | 2006-10-27 08:16 |
Prawa klienta |
Maciek | 2007-01-26 11:56 |
Sad Grodzki - brak podejrzanego |
JarY | 2007-03-20 08:42 |
Wezwanie telefoniczne prokuratury dla podejrzanego |
rejsowy | 2008-03-29 12:40 |
ujawnianie nazwiska podejrzanego w komentarzach na www |
ja | 2008-09-17 18:53 |
(pr.) Poseł poręczył za podejrzanego o rozbój |
Robert Tomasik | 2008-10-03 21:27 |
prawa klienta |
gargamel | 2009-03-14 19:46 |
pkp - 3 godziny spoznienia, jakie prawa klienta |
eg | 2009-06-07 00:05 |