poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2015-02-09 17:32 | Reklamacja obuwia - ile mogę czekać na | Mateusz Bogusz |
Witam, W listopadzie zeszłego roku zostały zakupione buty trekkingowe, które po pierwszym całodniowym użyciu doznały odkształcenia uniemożliwiającego ich dalsze użytkowanie. 30 grudnia zeszłego roku, zostały oddane na gwarancji. 13 stycznia tego roku zostaliśmy przez sklep poinformowani, że producent nie uznał reklamacji. Chcemy zasięgnąć opinii biegłego i jeżeli potwierdzała by naszą wersję, złożyć jeszcze raz reklamacje dołączając opinię. Tylko że jest 9 lutego, a sklep nadal nie ma naszych butów. Uzyskaliśmy odpowiedź, że musimy czekać aż producent je odeślę. Jak długo to może trwać? -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
2015-02-10 00:03 | Re: Reklamacja obuwia - ile mogę czekać na zwr | animka |
W dniu 2015-02-09 17:32, Mateusz Bogusz pisze: > Witam, > > W listopadzie zeszłego roku zostały zakupione buty trekkingowe, które po > pierwszym całodniowym użyciu doznały odkształcenia uniemożliwiającego > ich dalsze użytkowanie. 30 grudnia zeszłego roku, zostały oddane na > gwarancji. 13 stycznia tego roku zostaliśmy przez sklep poinformowani, > że producent nie uznał reklamacji. > > Chcemy zasięgnąć opinii biegłego i jeżeli potwierdzała by naszą wersję, > złożyć jeszcze raz reklamacje dołączając opinię. > > Tylko że jest 9 lutego, a sklep nadal nie ma naszych butów. Uzyskaliśmy > odpowiedź, że musimy czekać aż producent je odeślę. Jak długo to może > trwać? Mnie w sklepie oszukali (że reklamacja odrzucona), a ktoś ze sklepu w tym czasie chodził w moich butach. Zadzwoniłam do Biura związanego z reklamacjami i miły pan poinformowal mnie, że reklamacja jest przecież uwzględniona. Zadzwonil do sklepu i nakazal wyplacenie pieniędzy za buty. -- animka |
||
2015-02-10 10:11 | Re: Reklamacja obuwia - ile mogę czekać na | Gotfryd Smolik news |
On Mon, 9 Feb 2015, Mateusz Bogusz wrote: > Tylko że jest 9 lutego, a sklep nadal nie ma naszych butów. Uzyskaliśmy > odpowiedź, że musimy czekać aż producent je odeślę. Jak długo to może trwać? Nie odniosę się do meritum, ale "z przezorności procesowej" skomentuję, że jak już zechcą zwrócić, to niech podpiszą pismo z datą zwrotu. Obojętnie czy "nieuznanie reklamacji" (bo tego jak rozumiem będziesz pilnował plus mogą wyskoczyć ze standardowym tekstem "nasz formularz nie przewiduje") czy osobno, na kopii protokołu zwrotu. Datowanego :) pzdr, Gotfryd |
||
2015-02-13 18:07 | Re: Reklamacja obuwia - ile mogę czekać | Mateusz Bogusz |
> Nie odniosę się do meritum, ale "z przezorności procesowej" skomentuję, > że jak już zechcą zwrócić, to niech podpiszą pismo z datą zwrotu. > Obojętnie czy "nieuznanie reklamacji" (bo tego jak rozumiem będziesz > pilnował plus mogą wyskoczyć ze standardowym tekstem "nasz formularz > nie przewiduje") czy osobno, na kopii protokołu zwrotu. Stało się, skontaktowałem się ze sklepem i ani sprzedawca ani producent nie wiedzą na chwilę obecną gdzie są moje buty. Sprzedawca telefonicznie przekazał że "Jeszczę muszę poczekać". -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
||
2015-02-14 14:44 | Re: Reklamacja obuwia - ile mogę | Wiwo |
UĹźytkownik "Mateusz Bogusz" news:mblb05$qjj$1@node1.news.atman.pl... >> Nie odniosÄ siÄ do meritum, ale "z przezornoĹci procesowej" skomentujÄ, >> Ĺźe jak juĹź zechcÄ zwrĂłciÄ, to niech podpiszÄ pismo z datÄ zwrotu. >> ObojÄtnie czy "nieuznanie reklamacji" (bo tego jak rozumiem bÄdziesz >> pilnowaĹ plus mogÄ wyskoczyÄ ze standardowym tekstem "nasz formularz >> nie przewiduje") czy osobno, na kopii protokoĹu zwrotu. > > StaĹo siÄ, skontaktowaĹem siÄ ze sklepem i ani sprzedawca ani producent > nie wiedzÄ na chwilÄ obecnÄ gdzie sÄ moje buty. Sprzedawca telefonicznie > przekazaĹ Ĺźe "JeszczÄ muszÄ poczekaÄ". A tak z ciekowoĹci, masz jakiĹ "dowĂłd", Ĺźe odrzucili reklmacjÄ? Czy wszystko na telefon zaĹatwiasz? Wiwo |
||
2015-02-17 18:41 | Re: Reklamacja obuwia - ile mogę czekać | Mateusz Bogusz |
> A tak z ciekowości, masz jakiś "dowód", że odrzucili reklmację? Czy > wszystko na telefon załatwiasz? Byłem w sklepie dzisiaj i dowiedziałem się, że buty zaginęły. Ponoć producent wysłał do sklepu nową parę, którą gdy dojdzie do sprzedawcy mam otrzymać. Co do reklamacji na papierze nic do tej pory nie dostałem. W sklepie tłumaczyli, że producent po prostu do nich nic jeszcze nie wysłał (poza tym że telefonicznie powiadomił o nie przyjęciu reklamacji). Czy ja mogę nie chcieć tej nowej pary, a zamiast tego zwrot pieniędzy? Bo wolałbym w takim razie innego producenta kupić. Sklep to HiMountain w pasażu w Łodzi, a producent obuwia to Zamberlan. Buty kosztowały 499zł dlatego nie chce tego odpuścić. -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
||
2015-02-19 16:34 | Re: Re: Reklamacja obuwia - ile mogę czekać | Gotfryd Smolik news |
On Tue, 17 Feb 2015, Mateusz Bogusz wrote: > Czy ja mogę nie chcieć tej nowej pary, a zamiast tego zwrot pieniędzy? Trochę powątpiewam. pzdr, Gotfryd |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
reklamacja obuwia |
Leon | 2005-11-08 16:33 |
Reklamacja obuwia |
MZ | 2006-06-09 13:01 |
reklamacja obuwia jak? |
Janek | 2007-03-18 09:38 |
ile czasu czekać na odp. dot. reklamację? |
x | 2007-09-11 18:26 |
Era - ile można czekać na aktywację? |
autor | 2008-09-12 10:40 |
Reklamacja obuwia |
tadek | 2010-02-26 11:05 |
reklamacja obuwia zmiana żądania z wymiany na naprawę |
lukeskyobi | 2010-05-27 11:02 |
reklamacja ile dni? |
Heniutek | 2011-11-09 17:35 |
odrzucona reklamacja obuwia |
robiq | 2011-11-25 18:58 |