poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-01-15 13:21 | prawo konsumenta, czy jest możliwość.... | Leon |
kupilem 2 lata temu monitor o warosci 1300 pln objety 3 letnia gwarancja producenta (ksiazeczka gwarancyjna philipsa). 2 razy w trakcie trwania gwarancji zepsul sie - serwis philipsa wpisal 2 rozne awarie, choc obie mialy identyczne objawy. w trakcie oddawania sprzetu do naprawy w punkcie makro (oni dostarczaja to do philipsa) podsunieto mi do podpisania kwitek, ze akceptuje warunki naprawy - naprawa miala trwac 3 tyg. przedluzona ew.o tydzien w razie koniecznosci sprowadzenia czesci. odmowilem jego podpisania, bo w ksiazeczce gwarancyjnej jest mowa o 14 dniach i ew. przedluzeniu o 7 dni (powinni udokumentowac, ze np.srubke sprowadzali z chin?). przy pierwszej naprawie nie spojrzałem i podpisalem to - w ksiazeczce gwaranyjnej wpisali oczywiscie, ze monitor byl w naprawie 2 tygodnie, a nie 3. 1. Czy gwarancja zostaje przedłużona o okres naprawy? W moim przypadku juz 4 tygodnie, choc powinno byc 5, bo 1 naprawa byla "czaowo oszukana". 2. Czy rzeczywiście serwis powinien potwierdzić sprowadzenie konkretnej cześci z dalekiego kraju w przypadku przedłużenia czasu naprawy? 3. Najważniejsze pytanie: Monitor zaczyna się zachowywać tak samo jak na krótko przed poprzednią awarią. Czy mam prawo domagać się od sprzedawcy wymiany sprzętu na nowy/zwrotu kasy jeśli znów się zepsuje? Mam na myśli niezgodność towaru z umową - w umowie którą zawarłem nie było mowy o corocznych awariach. Problem polega na tym, że mięly już 2 lata od kupna. A może domagać się od producenta wymiany sprzetu w związku z kolejną awarią? Gwarancja tego nie precyzuje. -- |
2006-01-15 13:34 | Re: prawo konsumenta, czy jest możliwość.... | Marcin Debowski |
Dnia 15.01.2006 Leon > 3. Najważniejsze pytanie: Monitor zaczyna się zachowywać tak samo jak na > krótko przed poprzednią awarią. Czy mam prawo domagać się od sprzedawcy > wymiany sprzętu na nowy/zwrotu kasy jeśli znów się zepsuje? Mam na myśli > niezgodność towaru z umową - w umowie którą zawarłem nie było mowy o > corocznych awariach. Problem polega na tym, że mięly już 2 lata od kupna. > A może domagać się od producenta wymiany sprzetu w związku z kolejną awarią? > Gwarancja tego nie precyzuje. To znaczy, ze pewnie nie mozesz, bo w przypadku gwarancji obowiazuja ustalenia umowy gwarancyjnej. -- Marcin |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Prawo konsumenta - zwrot |
bocio | 2005-12-26 17:28 |
Prawo konsumenta |
artur | 2006-01-07 19:18 |
Czy polskie prawo jest dobre? |
pdemb | 2006-03-11 21:48 |
Czy jest prawo broniące rodzinę osoby c |
poszkodowany | 2006-03-12 10:57 |
Czy polskie prawo jest dobre? |
pdemb | 2006-03-11 21:48 |
Czy jest prawo broniące rodzinę osoby c |
poszkodowany | 2006-03-12 10:57 |
Teoria prawa, a prawo polskie ? czy prawo polskie jest zgodne z prawem ?;] |
Luk | 2006-05-07 01:33 |
prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy |
Zygmunt M. Zarzecki | 2006-10-04 15:28 |
Prawo konsumenta |
Paweł_ | 2006-12-29 15:31 |
Czy istnieje możliwość zrzeczenia się tej drogi na rzecz gminy? |
Bankierek | 2007-01-16 18:47 |