poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-03-05 02:08 | Re: Wypowiedzenie umowy - Polkomtel | Arek |
Użytkownik Przemek napisał: > Czy tak określona kara miałaby zastosowanie jako udzielona klientowi Nie ma czegoś takiego jak kara umowna płacona przez klienta telekomowi, bo kara umowna może być tylko od niewykonania zlecenia i to jeszcze jak zamwiający potrafiłby wykazać poniesione przez siebie straty z tytułu niewykonania tego zlecenia. A to klient jest zleceniodawcą. > ulga czy poprostu kara umowna, która w wypadku zerwania umowy w związku > ze zmianą cennika bądź regulaminu nie miałaby zastosowania. Zmiana umowy, regulaminu i cennika upoważnia do zerwania umowy bez żadnych konsekwencji dla klienta. > § 5 ZOBOWIĄZANIA ABONENTA I KARY UMOWNE > > 1. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji zobowiązuje się, że w > ciągu 24 miesięcy od dnia jej zawarcia: > 1. nie rozwiąże Umowy, > 2. swoim działaniem nie spowoduje rozwiązania Umowy przez > Polkomtel S.A. lub zaprzestania świadczenia przez Polkomtel usług w > ramach Umowy. > 2. W związku z ulgami przyznawanymi Abonentowi przez Polkomtel S.A. w > przypadku niewykonania przez Abonenta zobowiązań, o których mowa w § 5 > pkt. 1 a)-b) powyżej Abonent zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz > Polkomtel SA kary umownej w wysokości 840,00 zł. Wysokość kary umownej > będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia > Umowy według zasad określonych w § 5 pkt.3. Heh. Widzę, że Polkomtel dalej ma genialnych prawników skoro bredzą o karach umownych. Heh... ubawiony Arek -- www.eteria.net |
2006-03-06 11:25 | Re: Wypowiedzenie umowy - Polkomtel | Przemek |
Maciej Bebenek napisał(a): > Przemek napisał(a): > >> >> Czy w takim wypadku, jeżeli zerwę umowę przed upływem 24 miesięcy ze >> względu na zmianę cennika bądź regulaminu będę musiał zapłacić karę >> umowną? >> > > Nadal nie wiem, jaką umowę zawarłeś i dlaczego (i kiedy) chcesz zerwać. > > M. Pytam się hipotetycznie czy jeżeli zmieniliby regulamin mógłbym zerwać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez okresem 24 miesięcy bez ponoszenia kary umownej. -- Pozdrawiam Przemek |
||
2006-03-06 11:28 | Re: Wypowiedzenie umowy - Polkomtel | Maciej Bebenek |
Użytkownik Przemek napisał: > Pytam się hipotetycznie czy jeżeli zmieniliby regulamin mógłbym zerwać > umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez okresem 24 miesięcy > bez ponoszenia kary umownej. > Poczytaj archiwum, mniej więcej sprzed 12-14 miesięcy M. |
||
2006-03-05 02:08 | Re: Wypowiedzenie umowy - Polkomtel | Arek |
Użytkownik Przemek napisał: > Czy tak określona kara miałaby zastosowanie jako udzielona klientowi Nie ma czegoś takiego jak kara umowna płacona przez klienta telekomowi, bo kara umowna może być tylko od niewykonania zlecenia i to jeszcze jak zamwiający potrafiłby wykazać poniesione przez siebie straty z tytułu niewykonania tego zlecenia. A to klient jest zleceniodawcą. > ulga czy poprostu kara umowna, która w wypadku zerwania umowy w związku > ze zmianą cennika bądź regulaminu nie miałaby zastosowania. Zmiana umowy, regulaminu i cennika upoważnia do zerwania umowy bez żadnych konsekwencji dla klienta. > § 5 ZOBOWIĄZANIA ABONENTA I KARY UMOWNE > > 1. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji zobowiązuje się, że w > ciągu 24 miesięcy od dnia jej zawarcia: > 1. nie rozwiąże Umowy, > 2. swoim działaniem nie spowoduje rozwiązania Umowy przez > Polkomtel S.A. lub zaprzestania świadczenia przez Polkomtel usług w > ramach Umowy. > 2. W związku z ulgami przyznawanymi Abonentowi przez Polkomtel S.A. w > przypadku niewykonania przez Abonenta zobowiązań, o których mowa w § 5 > pkt. 1 a)-b) powyżej Abonent zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz > Polkomtel SA kary umownej w wysokości 840,00 zł. Wysokość kary umownej > będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia > Umowy według zasad określonych w § 5 pkt.3. Heh. Widzę, że Polkomtel dalej ma genialnych prawników skoro bredzą o karach umownych. Heh... ubawiony Arek -- www.eteria.net |
||
2006-03-06 11:25 | Re: Wypowiedzenie umowy - Polkomtel | Przemek |
Maciej Bebenek napisał(a): > Przemek napisał(a): > >> >> Czy w takim wypadku, jeżeli zerwę umowę przed upływem 24 miesięcy ze >> względu na zmianę cennika bądź regulaminu będę musiał zapłacić karę >> umowną? >> > > Nadal nie wiem, jaką umowę zawarłeś i dlaczego (i kiedy) chcesz zerwać. > > M. Pytam się hipotetycznie czy jeżeli zmieniliby regulamin mógłbym zerwać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez okresem 24 miesięcy bez ponoszenia kary umownej. -- Pozdrawiam Przemek |
||
2006-03-06 11:28 | Re: Wypowiedzenie umowy - Polkomtel | Maciej Bebenek |
Użytkownik Przemek napisał: > Pytam się hipotetycznie czy jeżeli zmieniliby regulamin mógłbym zerwać > umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez okresem 24 miesięcy > bez ponoszenia kary umownej. > Poczytaj archiwum, mniej więcej sprzed 12-14 miesięcy M. |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
wypowiedzenie umowy |
kaek | 2005-11-08 19:02 |
Polkomtel - rozwiazanie umowy cd. |
JFK | 2005-12-27 00:56 |
wypowiedzenie umowy |
ala | 2006-01-30 11:31 |
wypowiedzenie umowy |
ROBSON | 2006-03-08 03:08 |
wypowiedzenie umowy |
ROBSON | 2006-03-08 12:18 |
Wypowiedzenie umowy |
Marcus | 2006-03-12 20:14 |
Wypowiedzenie umowy OC |
Jacek | 2006-08-21 20:33 |
wypowiedzenie umowy najmu - problem z przedluzeniem umowy najmu |
x-c | 2006-12-28 18:30 |
wypowiedzenie umowy |
jdk: | 2007-05-27 23:38 |
wypowiedzenie umowy przez pracownika kontra wypowiedzenie przez pracodawce |
lopeziasty | 2007-06-25 21:53 |