poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-03-07 11:02 | Sklep internetowy nie wyslal towaru[dlugie] | Bialy |
Witam. Mam nastepujacy problem. Zakupilem 13 lutego pewna rzecz w sklepie internetowym, kosztowala mnie prawie 600 zl. Pieniadze wplacilem na wskazany numer konta, przesylka miala zostac wyslana w przeciagu 1-2 dni od wplaty pieniedzy. 25 lutego paczki nie ma, ani u mnie w domu ani na poczcie pomimo ze wyslana zostala priorytetem. Po kilkunastu probach kontaktowania sie ze sprzedajacym w koncu odebral telefon odemnie (zanim wplacilem pieniadze kontakt byl bezproblemowy, po wplacie przestal odpisywac na maile i nie odbiera telefonow). Uzyskałem numer paczki, z ktorym to udalem sie na poczte gdzie potwierdzili ze takowa paczka nie dotarla do urzedu pocztowego. Ponownie dzwonie do sprzedajacego i przedstawiam mu sytuacje, uzyskalem informacje ze sklada reklamacje bo niby to cos u niego na poczcie jest nie tak i oprocz mojej paczki nie dotarlo jeszcze 9 innych. Sprzedajacy powiedzial ze pojdzie mi na reke i ponownie wysle towar firma kurierska. Paczka miala byc u mnie dnia 3 marca do dzisiaj oczywiscie nie dotarla, w firmie kurierskiej po przerwoceniu magazynu do gory nogami tez jej nie znalezli. Pnownie z wielkimi problemami kontaktuje sie ze sprzedajacym i prosze o podanie numeru listu przewozowego- dostaje numer ale okazuje sie on nieprawidłowy... Teraz wogole dodzwonic sie do niego nie moge - nie odbiera telefonu (tylko odemnie bo z tego co sie zorientowalem spod innych numerow telefony odbiera normalnie). Jestem bez zamowionego towaru i 600 zl w plecy. Poradzcie co moge zrobic w takiej sytuacji? Czy mozna jakos prawnie rozstrzygnac ta sprawe? I jaka jest szansa na odzyskanie pieniedzy? pozdrawiam Marcin |
2006-03-07 19:39 | Re: Sklep internetowy nie wyslal towaru[dlugie] | Robert Tomasik |
Biały [###szef_2001@poczta.onet.pl.###] napisał: Złożyć zawiadomienie o oszustwie. Przecież jasnym jest, że on nie ma zamiaru wysłać tego towaru. |
||
2006-03-07 11:02 | Sklep internetowy nie wyslal towaru[dlugie] | Bialy |
Witam. Mam nastepujacy problem. Zakupilem 13 lutego pewna rzecz w sklepie internetowym, kosztowala mnie prawie 600 zl. Pieniadze wplacilem na wskazany numer konta, przesylka miala zostac wyslana w przeciagu 1-2 dni od wplaty pieniedzy. 25 lutego paczki nie ma, ani u mnie w domu ani na poczcie pomimo ze wyslana zostala priorytetem. Po kilkunastu probach kontaktowania sie ze sprzedajacym w koncu odebral telefon odemnie (zanim wplacilem pieniadze kontakt byl bezproblemowy, po wplacie przestal odpisywac na maile i nie odbiera telefonow). Uzyskałem numer paczki, z ktorym to udalem sie na poczte gdzie potwierdzili ze takowa paczka nie dotarla do urzedu pocztowego. Ponownie dzwonie do sprzedajacego i przedstawiam mu sytuacje, uzyskalem informacje ze sklada reklamacje bo niby to cos u niego na poczcie jest nie tak i oprocz mojej paczki nie dotarlo jeszcze 9 innych. Sprzedajacy powiedzial ze pojdzie mi na reke i ponownie wysle towar firma kurierska. Paczka miala byc u mnie dnia 3 marca do dzisiaj oczywiscie nie dotarla, w firmie kurierskiej po przerwoceniu magazynu do gory nogami tez jej nie znalezli. Pnownie z wielkimi problemami kontaktuje sie ze sprzedajacym i prosze o podanie numeru listu przewozowego- dostaje numer ale okazuje sie on nieprawidłowy... Teraz wogole dodzwonic sie do niego nie moge - nie odbiera telefonu (tylko odemnie bo z tego co sie zorientowalem spod innych numerow telefony odbiera normalnie). Jestem bez zamowionego towaru i 600 zl w plecy. Poradzcie co moge zrobic w takiej sytuacji? Czy mozna jakos prawnie rozstrzygnac ta sprawe? I jaka jest szansa na odzyskanie pieniedzy? pozdrawiam Marcin |
||
2006-03-07 19:39 | Re: Sklep internetowy nie wyslal towaru[dlugie] | Robert Tomasik |
Biały [###szef_2001@poczta.onet.pl.###] napisał: Złożyć zawiadomienie o oszustwie. Przecież jasnym jest, że on nie ma zamiaru wysłać tego towaru. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Sklep internetowy i sprzedaż wyłącznie za |
Mariusz | 2005-12-15 11:58 |
zwrot towaru w bricomarche - dlugie |
NukeR | 2006-01-17 17:49 |
sklep internetowy-zamowienie |
Kropelka | 2006-02-07 23:25 |
Sklep internetowy nie wyslal towaru[dlugie] |
Bialy | 2006-03-07 11:02 |
sklep internetowy |
michal_cobra | 2006-05-31 20:29 |
GIODO a Sklep Internetowy |
mf | 2006-06-08 16:16 |
Sklep internetowy |
picom | 2006-06-20 11:43 |
sklep internetowy a paragon/faktura |
Papkin | 2007-03-27 15:35 |
Proszę o poradę - sklep internetowy. |
Marcin Kowalski | 2007-04-05 19:03 |
niezgodnosc towaru z opisem - co dalej? (dlugie) |
nrs | 2007-06-13 13:09 |