poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-03-24 10:10 | Problem z wymianą sprzętu | Tomasz Maleski |
Witam, W poniedziałek dokonałem zakupu nagrywarki DVD w sklepie Auchan w Bydgoszczy. Nie podbijałem gwarancji aby w domu sprawdzić czy sprzęt działa. Niestety sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go wymienić a miły Pan z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może tylko i wyłącznie przyjąc sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest zgodne z prawem?. Jestem lekko tym faktem zdenerwowany. Czy i w jaki sposób mogę wymusić wymiane sprzętu. Dziękuję za wszelkie odpowiedzi. -- Pozdrawiam Tomasz Maleski |
2006-03-24 10:29 | Re: Problem z wymianą sprzętu | januszek |
Tomasz Maleski napisał(a): > Czy i w jaki sposób mogę wymusić wymiane sprzętu. AK-47 i kominiarka powinny pomóc... ;P j. -- Za wszelkie moje błędy odpowiada imć Chochlik Newsowy ;) http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi) |
||
2006-03-24 10:41 | Re: Problem z wymianą sprzętu | badzio |
Patrze, patrze a tu Tomasz Maleski porozsypywal nastepujace haczki: > W poniedziałek dokonałem zakupu nagrywarki DVD w sklepie Auchan w > Bydgoszczy. Nie podbijałem gwarancji aby w domu sprawdzić czy sprzęt działa. > Niestety sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go wymienić > a miły Pan z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może tylko i > wyłącznie przyjąc sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest zgodne z > prawem?. Jestem lekko tym faktem zdenerwowany. Czy i w jaki sposób mogę > wymusić wymiane sprzętu. Dziękuję za wszelkie odpowiedzi. IHMO nie mozesz. Przyjmowanie zwrotow/wymiana sprzetu z niepodbita gwarancja w ciagu kilku dni od zakupu to tylko i wylacznie dobra wola sklepu. -- Michal "badzio" Kijewski JID: badzio(at)chrome(dot)pl GG: 296884, ICQ: 76259763 Skype: badzio |
||
2006-03-24 11:05 | Re: Problem z wymianą sprzętu | Andrzej Lawa |
Tomasz Maleski wrote: > Niestety sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go wymienić > a miły Pan z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może tylko i > wyłącznie przyjąc sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest zgodne z > prawem?. Jestem lekko tym faktem zdenerwowany. Czy i w jaki sposób mogę To niezgodność towaru w umową. Gwarancja jest w tym przypadku mniej korzystną formą rozwiązania problemu. |
||
2006-03-24 12:14 | Re: Problem z wymianą sprzętu | gasper |
Użytkownik "Tomasz Maleski" news:e00d2a$1c5$1@atlantis.news.tpi.pl... > W poniedziałek dokonałem zakupu nagrywarki DVD w sklepie Auchan w Bydgoszczy. > Nie podbijałem gwarancji aby w domu sprawdzić czy sprzęt działa. Niestety > sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go wymienić a miły Pan > z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może tylko i wyłącznie przyjąc > sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest zgodne z prawem?. Jestem lekko tym > faktem zdenerwowany. Czy i w jaki sposób mogę wymusić wymiane sprzętu. > Dziękuję za wszelkie odpowiedzi. > mają 14 dni na ustosunkowanie sie do Twojej reklamacji Pozdrawiam |
||
2006-03-24 11:11 | Re: Problem z wymianą sprzętu | Tomasz Maleski |
Użytkownik "Andrzej Lawa" wiadomości news:4423c44c$1@news.home.net.pl... > Tomasz Maleski wrote: > >> Niestety sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go >> wymienić a miły Pan z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może >> tylko i wyłącznie przyjąc sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest >> zgodne z prawem?. Jestem lekko tym faktem zdenerwowany. Czy i w jaki >> sposób mogę > > To niezgodność towaru w umową. > > Gwarancja jest w tym przypadku mniej korzystną formą rozwiązania problemu. Czyli powinni wymienić sprzęt?. Dodam że nie ma możliwości sprawdzenia tego sprzętu w sklepie bezpośrednio po zakupie. |
||
2006-03-24 10:10 | Problem z wymianą sprzętu | Tomasz Maleski |
Witam, W poniedziałek dokonałem zakupu nagrywarki DVD w sklepie Auchan w Bydgoszczy. Nie podbijałem gwarancji aby w domu sprawdzić czy sprzęt działa. Niestety sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go wymienić a miły Pan z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może tylko i wyłącznie przyjąc sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest zgodne z prawem?. Jestem lekko tym faktem zdenerwowany. Czy i w jaki sposób mogę wymusić wymiane sprzętu. Dziękuję za wszelkie odpowiedzi. -- Pozdrawiam Tomasz Maleski |
||
2006-03-24 10:29 | Re: Problem z wymianą sprzętu | januszek |
Tomasz Maleski napisał(a): > Czy i w jaki sposób mogę wymusić wymiane sprzętu. AK-47 i kominiarka powinny pomóc... ;P j. -- Za wszelkie moje błędy odpowiada imć Chochlik Newsowy ;) http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi) |
||
2006-03-24 10:41 | Re: Problem z wymianą sprzętu | badzio |
Patrze, patrze a tu Tomasz Maleski porozsypywal nastepujace haczki: > W poniedziałek dokonałem zakupu nagrywarki DVD w sklepie Auchan w > Bydgoszczy. Nie podbijałem gwarancji aby w domu sprawdzić czy sprzęt działa. > Niestety sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go wymienić > a miły Pan z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może tylko i > wyłącznie przyjąc sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest zgodne z > prawem?. Jestem lekko tym faktem zdenerwowany. Czy i w jaki sposób mogę > wymusić wymiane sprzętu. Dziękuję za wszelkie odpowiedzi. IHMO nie mozesz. Przyjmowanie zwrotow/wymiana sprzetu z niepodbita gwarancja w ciagu kilku dni od zakupu to tylko i wylacznie dobra wola sklepu. -- Michal "badzio" Kijewski JID: badzio(at)chrome(dot)pl GG: 296884, ICQ: 76259763 Skype: badzio |
||
2006-03-24 11:05 | Re: Problem z wymianą sprzętu | Andrzej Lawa |
Tomasz Maleski wrote: > Niestety sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go wymienić > a miły Pan z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może tylko i > wyłącznie przyjąc sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest zgodne z > prawem?. Jestem lekko tym faktem zdenerwowany. Czy i w jaki sposób mogę To niezgodność towaru w umową. Gwarancja jest w tym przypadku mniej korzystną formą rozwiązania problemu. |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
zwrot sprzętu kupionego na raty |
morfi | 2006-01-31 18:28 |
Problem z wymianą sprzętu |
Tomasz Maleski | 2006-03-24 10:10 |
prawo konsumenckie - zakup wadliwego sprzętu |
rosak | 2006-05-17 10:34 |
Umowa kredytowa na zakup ratalny sprzętu RTV. |
Mizar | 2006-06-15 18:39 |
Trefny zakup sprzętu komputerowego |
Jakub Klama | 2006-06-17 18:01 |
legalność sprzętu |
2000s | 2006-06-28 14:32 |
Wymiana sprzętu |
Dariusz Mazur | 2006-11-26 15:20 |
Kupno sprzętu RTV i zwrot |
Raf | 2007-03-09 22:06 |
allegro i kupno nowergo sprzętu ale okazuje się bez gwarancji |
milutki | 2007-05-13 21:49 |
Kto pokryje kosz odesłania wadliwego sprzętu? |
Paweł Kulesza | 2007-05-28 15:02 |