poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-03-29 14:02 | problem z dostawca uslug internetowych | rav |
Witam, mam podpisana umowe z firma X na swiadczenie uslugi polegajacej na dostepie do sieci internet. Umowa ta wiazala sie z wplaceniem 500zl w ramach 'oplaty instalacyjnej', w domu zostal zainstalowany router oraz urzadzenie do transmisji bezprzewodowej. Niestety od samego poczatku usluga nie dzialala prawidlowo lub nie dziala wcale. Podczas zglaszania awarii, za kazdym razem firma X oswiadczala, ze wie o awarii. Tlumaczyla, ze awaria jest spowodowana niedostateczna moca ich nadajnika oraz ze nadajnik wymienia w najblizszym czasie i wtedy zwroca zaplacony przeze mnie abonament i zaczna naliczac abonament od chwili kiedy odbiora prawidlowo dzialajaca usluge. Ja jednak, zdecydowalem nie placic za usluge, ktora nie dziala. Trwalo to przez 6 miesiecy, w tym czasie nie szukalem nowego dostawcy, gdyz wplacilem juz 500zl - na poczet instalacji i nie chcialem stracic tej kwoty. Niestety w ostatnich dniach otrzymalem pismo od prawnika w/w firmy, ktory oswiadczyl ze mam 7 dni na uregulowanie naleznosci wobec spolki X, w przypadku nieuregulowania skieruje sprawe do sadu. Jak sie do tego ustosunkowac? Czy jestem na przegranej pozycji ? -- |
2006-03-29 14:02 | problem z dostawca uslug internetowych | rav |
Witam, mam podpisana umowe z firma X na swiadczenie uslugi polegajacej na dostepie do sieci internet. Umowa ta wiazala sie z wplaceniem 500zl w ramach 'oplaty instalacyjnej', w domu zostal zainstalowany router oraz urzadzenie do transmisji bezprzewodowej. Niestety od samego poczatku usluga nie dzialala prawidlowo lub nie dziala wcale. Podczas zglaszania awarii, za kazdym razem firma X oswiadczala, ze wie o awarii. Tlumaczyla, ze awaria jest spowodowana niedostateczna moca ich nadajnika oraz ze nadajnik wymienia w najblizszym czasie i wtedy zwroca zaplacony przeze mnie abonament i zaczna naliczac abonament od chwili kiedy odbiora prawidlowo dzialajaca usluge. Ja jednak, zdecydowalem nie placic za usluge, ktora nie dziala. Trwalo to przez 6 miesiecy, w tym czasie nie szukalem nowego dostawcy, gdyz wplacilem juz 500zl - na poczet instalacji i nie chcialem stracic tej kwoty. Niestety w ostatnich dniach otrzymalem pismo od prawnika w/w firmy, ktory oswiadczyl ze mam 7 dni na uregulowanie naleznosci wobec spolki X, w przypadku nieuregulowania skieruje sprawe do sadu. Jak sie do tego ustosunkowac? Czy jestem na przegranej pozycji ? -- |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Swiadczenie uslug w Belgii |
Wojtek | 2006-03-23 12:30 |
problem z dostawca uslug internetowych |
rav | 2006-03-29 14:02 |
Odszkodowanie za odlaczenie uslug |
Daroot | 2006-04-09 18:54 |
Swiadczenie uslug w Belgii |
Wojtek | 2006-03-23 12:30 |
Odszkodowanie za odlaczenie uslug |
Daroot | 2006-04-09 18:54 |
dostawca internetu |
- | 2006-08-21 18:21 |
Dostawca internetu ? |
Jarod | 2006-10-08 00:01 |
umowa z telekomunikacyjnym dostawca=zlodziejem |
bakerm | 2006-11-22 23:04 |
Dostawca internetowy - ataki na mojego kompa |
el gato | 2006-11-24 15:43 |
Regulamin uslug telekomunikacyjnych - po co? |
Jan Werbinski | 2007-03-08 08:15 |