poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-04-10 23:18 | Re: Prawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowe | Marcin Narzynski |
>> Nie > Tak, w przypadku gdy ma jeszcze na gwarancji, a tego modelu juz nie > produkuja bedzie mial do wyboru zwrot kasy, tyle ile zaplacil ani grosza > mniej lub wiecej, lub wymiane na inny model z doplata/zwrotem pieniedzy, > przerabialem to juz nieraz. > >> Tak > Nie, ma dostac taki sam model lub zwrot pieniedzy, chyba ze zdecyduje sie > na wymiane na inny jak pisalem wyzej. Bardzo budujące te odpowiedzi. Czy mogę jeszcze prosić o podstawą prawną, na którą mogę powołac się w sklepie? MN |
2006-04-11 00:05 | Re: Prawa konsumenta przy reklamacji sprzętu komputerowego | Marian Stopa |
Dnia Mon, 10 Apr 2006 23:18:35 +0200, Marcin Narzynski napisał(a): > Bardzo budujące te odpowiedzi. Czy mogę jeszcze prosić o podstawą prawną, na > którą mogę powołac się w sklepie? Podstawa prawna nazywa sie kupiles towar za 250 o parametrach x, wiec masz miec towar za 250 o parametrach x, a nie innych ;) tak na powazne to nie wiem, u mnie sam sprzedawca wyszedl z taka inicjatywa, jedynie twierdzil ze poniewaz nie mialem rachunku ani faktury to nie moze mi oddac pieniedzy, a tylko wymienic na inny sprzet za doplata/zwrotem, wzialem wtedy najbardziej wypasiony sprzet jaki mieli i doplacilem 9zl... -- stopczyk |
||
2006-04-11 00:40 | Re: Prawa konsumenta przy reklamacji sprzętu | Marcin Debowski |
Dnia 10.04.2006 Marcin Narzynski > Na gwarancji mam naprawiany napęd DVD (do komputera). Nie jest on już [..] > Zapłaciłem ponad 250 zł za napęd rok temu. Czy teraz będzie mi przysługiwał > inny w podobnej cenie, czy może mogę oczekiwać zwrotu peniędzy, czy mogą mi > wcisnąć najtańszy model z obecnie produkowanych (który ma podobne parametry > jak mój - ale mój, gdy go kupowałem, był najdroższy w sklepie)? Prawa w ramach naprawy gwarancyjnej reguluje dokument gwarancyjny, a ten może być bardzo różny. Innymi słowy, sprawdź co napisano w umowie gwarancyjnej. -- Marcin |
||
2006-04-13 14:21 | Re: Prawa konsumenta przy reklamacji sprzętu | Art |
Ja spotkałem się już parę razy z praktyką, gdzie wymieniany był twardy dysk na nowy, czy karta graficzna i klientowi zmieniano tylko numery na karcie gwarancyjnej. CZyli jak na stary dysk miał 3 tyg. gwarancji go końca, to na nowy też. Czy to normalna praktyka? Art |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Prawo konsumenta |
artur | 2006-01-07 19:18 |
legalność sprzętu |
2000s | 2006-06-28 14:32 |
prawa konsumenta |
a&B | 2006-07-22 13:00 |
Program PayBack a prawa konsumenta |
Marcin_Lubojański | 2006-08-03 13:49 |
gwarancja i prawa konsumenta |
tHe mRuWa | 2006-08-28 16:54 |
Prawa konsumenta - zwrot towaru |
Baobam | 2006-08-29 19:08 |
Kto ponosi koszty przesyłki przy reklamacji? |
Magda | 2006-10-09 10:07 |
Gwarancja a prawa konsumenta?? |
Kris | 2007-01-16 16:32 |
Prawa przy zakupie towaru do prowadzenia DG |
Ernst | 2007-03-10 20:04 |
Prawa e-konsumenta - czy rowniez na aukcjach "kup teraz"? |
Sz | 2007-05-08 21:04 |