poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-05-05 23:07 | gwarancja.... | AxAy |
Witam... oddalem Palmtopa ACER na gwarancji do serwisu blasc... i po 2 tygodniach napisalem maila co z statusem naprawy ... 30 .03. 06r dostalem informacje ze czekaja na czesci 14 dni roboczych....dnia 27.04.06r po moim nastepnym mailu dostalem znowu informacje ze czekaja na czesci 14 dni roboczych .... nie wiem co zrobic.... pisalem maila do ACERA ale oni tez to maja gdzies.... w gwarancji ktora oczywiscie nie jest po polsku jest napisane ze naprawia go "jak najszybciej to bedzie mozliwe" w takim wypadku moge czekac rok czasu..... co moge teraz zrobic????? palmtop byl kupiony na firme z ABCDATY na firme...czyli nie moge oddac na niezgodnosci towaru z umowa......... |
2006-05-05 23:36 | Re: gwarancja.... | Krzysztof |
> oddalem Palmtopa ACER na gwarancji do serwisu blasc... i po 2 tygodniach > napisalem maila co z statusem naprawy ... 30 .03. 06r dostalem informacje > ze czekaja na czesci 14 dni roboczych....dnia 27.04.06r po moim nastepnym > mailu dostalem znowu informacje ze czekaja na czesci 14 dni roboczych .... > > nie wiem co zrobic.... pisalem maila do ACERA ale oni tez to maja > gdzies.... > w gwarancji ktora oczywiscie nie jest po polsku jest napisane ze naprawia > go "jak najszybciej to bedzie mozliwe" w takim wypadku moge czekac rok > czasu..... > > co moge teraz zrobic????? > > > palmtop byl kupiony na firme z ABCDATY na firme...czyli nie moge oddac na > niezgodnosci towaru z umowa......... ....i nic nie daloby to - odpowiedz o sposobie zalawienia dostalbys w ciagu 14 dni, a na naprawe czekalbys dalej. To zrobiles POWAZNY blad! Jak kupiony na firme to mogles zadac z rekojmi wymiany na nowy wolny od wad ( rekojma obowiazuje tylko przy zakupie na firme przez 12 miesiecy). Sa plusy i minusy tego rozwiazania: - nowy towar + - nastepne uszkodzenie to zwrot kasy + - 14 dni na kalendarzowych na zalatwienie, max 21 + - termin rekojmi nie odnawia sie, dalej plynie od momentu zakupu [duzy -] Ostrzezenie - jezeli zazadalbys od razu zwrotu kasy to moga sprzet naprawic i oddac - wiec zadac wylacznie wymiany sprzetu na nowy. K. |
||
2006-05-06 08:39 | Re: gwarancja.... | rezist.com |
> To zrobiles POWAZNY blad! Jak kupiony na firme to mogles zadac z rekojmi > wymiany na nowy wolny od wad ( rekojma obowiazuje tylko przy zakupie na Ja rozumiem to tak, ze on to kupil jako firma od hurtowni, do dalszej odsprzedazy. W tym przypadku, normalna procedura polega na zwrocie towaru i wypelnieniu RMA. -- tomek nowak http://rezist.com http://anvilstrike.com |
||
2006-05-06 08:49 | Re: gwarancja.... | Markus Sprungk |
AxAy napisał(a): > Witam... > > oddalem Palmtopa ACER na gwarancji do serwisu blasc... i po 2 tygodniach > napisalem maila co z statusem naprawy ... 30 .03. 06r dostalem informacje ze > czekaja na czesci 14 dni roboczych....dnia 27.04.06r po moim nastepnym mailu > dostalem znowu informacje ze czekaja na czesci 14 dni roboczych .... Normalka. Blasc nie posiada własnego magazynu części zamiennych dlatego tak długo to trwa. Od 1 kwietnia działa w Brnie serwis Acera wraz z własnym magazynem. Czas naprawy nie przekracza 7 dni licząc z wysyłką kurierem > nie wiem co zrobic.... pisalem maila do ACERA ale oni tez to maja gdzies.... > w gwarancji ktora oczywiscie nie jest po polsku jest napisane ze naprawia go > "jak najszybciej to bedzie mozliwe" w takim wypadku moge czekac rok > czasu..... To fakt. Żadna ustawa nie precyzuje terminu naprawy. Ma to się "odbyć w rozsądnym czasie" > co moge teraz zrobic????? Skontaktować się z serwisem Acera w Brnie pod numerem 0 801 080650 Od 1 kwietnia Blasc zajmuje się tylko naprawami pogwarancyjnymi > palmtop byl kupiony na firme z ABCDATY na firme...czyli nie moge oddac na > niezgodnosci towaru z umowa......... ABCDATA zajmuje się sprzedażą resellerom i skoro nim jesteś to obowiązuje Cię standardowy schemat reklamacji dystrybucyjnej -- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098 |
||
2006-05-06 13:06 | Re: gwarancja.... | unknown |
>( rekojma obowiazuje tylko przy zakupie na firme przez 12 miesiecy). Z kad wynika regulacja w zakresie obowiazywania rekojmi tylko dla firm?? A co z konsumentami? Ich nie obejmuje rekojmia? Jak jest tego podstawa prawna? pozdrawiam -- |
||
2006-05-06 18:53 | Re: gwarancja.... | Paweł Sakowski |
unknown wrote: > >( rekojma obowiazuje tylko przy zakupie na firme przez 12 miesiecy). > Z kad wynika regulacja w zakresie obowiazywania rekojmi tylko dla firm? Art. 1 ust. 4 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. -- +----------------------------------------------------------------------+ | Paweł Sakowski | who can count up to 1023 on his fingers. | +----------------------------------------------------------------------+ |
||
2006-05-06 23:59 | Re: gwarancja.... | Krzysztof |
Użytkownik "unknown" news:e3i02v$i5i$1@nemesis.news.tpi.pl... > >( rekojma obowiazuje tylko przy zakupie na firme przez 12 miesiecy). > Z kad wynika regulacja w zakresie obowiazywania rekojmi tylko dla firm?? Art 1. punkt 1 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej "Ustawę stosuje się do dokonywanej w zakresie działalności przedsiębiorstwa sprzedaży rzeczy ruchomej osobie fizycznej, która nabywa tę rzecz w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (towar konsumpcyjny)." Rozumiem ,ze przedmowca kupil go do firmy , aby uzytkowac w celu zarobkowym. Wiec dotyczy go rekojmia ( wynika chyba z KC) > co z konsumentami? Ich nie obejmuje rekojmia? Jak jest tego podstawa > prawna? Nie dotyczy ich - podstawa prawna j/w K. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Gwarancja. |
Lercam | 2005-11-09 13:50 |
Gwarancja |
Wojtek | 2006-07-02 09:42 |
Gwarancja |
Leszek | 2006-07-06 09:26 |
Gwarancja |
dwaka | 2006-07-27 20:48 |
Gwarancja |
dwaka | 2006-07-28 08:11 |
Gwarancja |
Wacław | 2006-08-30 18:00 |
kupiłem, gwarancja, dostałem nowe, gwarancja 2x - moge dostac pieniadze od reki? |
Marx | 2006-09-08 16:29 |
Gwarancja czy gwarancja + rachunek jest podstawą |
Iluminat | 2006-11-07 13:52 |
gwarancja.. |
młody | 2007-01-18 18:34 |
Gwarancja |
wiz | 2007-01-28 17:36 |