poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-05-26 10:13 | Zakup w sklepie internetowym - brak gwarancji i dokumentu zakupu | Nigel |
Witam jakis czas temu kupilem TV w sklepie interneowym (dosyc sporym). TV dotarl bez problemow, jednak w paczce nie bylo gwarancji oraz jakiegokolwiek dokumentu zakupu. Kontaktowalem sie z firma kilkakrtonie. Zapewniali ze przesla brakujace dokumenty. Niestety do dnia dzisiejszego nic nie otrzymalem. Znudzilo mi sie juz proszenie ich o rzecz, ktora w moim mniemaniu bezwzglednie mi sie nalezy. W zwiazku z tym mam pytanie, jakie sa inne drogi rozwiazania tej sprawy ? (mam na mysli jakas federacje konsumentow czy cos w tym stylu, poniewaz nie mam ochoty procesowac sie z nimi przez 2 lata z powody gwarancji). Czy w ogole moge w jakis sposob wywrzec na nich presje ? Z gory dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam Macin |
2006-05-26 18:39 | Re: Zakup w sklepie internetowym - brak gwarancji i dokumentu zakupu | anakonda |
Użytkownik "Nigel" news:1148631236.337905.3350@j73g2000cwa.googlegroups.com > Witam > > jakis czas temu kupilem TV w sklepie interneowym (dosyc sporym). TV > dotarl bez problemow, jednak w paczce nie bylo gwarancji oraz > jakiegokolwiek dokumentu zakupu. Kontaktowalem sie z firma > kilkakrtonie. Zapewniali ze przesla brakujace dokumenty. Niestety do > dnia dzisiejszego nic nie otrzymalem. Znudzilo mi sie juz proszenie > ich o rzecz, ktora w moim mniemaniu bezwzglednie mi sie nalezy. > W zwiazku z tym mam pytanie, jakie sa inne drogi rozwiazania tej > sprawy ? (mam na mysli jakas federacje konsumentow czy cos w tym > stylu, poniewaz nie mam ochoty procesowac sie z nimi przez 2 lata z > powody gwarancji). > Czy w ogole moge w jakis sposob wywrzec na nich presje ? > > Z gory dziekuje za odpowiedz. > Pozdrawiam > Macin Napisz im, że wysyłasz skargę do Urzędu skarbowego - zapewne to będzie właściwa droga. abul |
||
2006-05-26 19:44 | Re: Zakup w sklepie internetowym - brak gwarancji i dokumentu zakupu | scream |
Dnia 26 May 2006 01:13:56 -0700, Nigel napisał(a): > Czy w ogole moge w jakis sposob wywrzec na nich presje ? 1. Udzielenie gwarancji to jedynie ich dobra wola, a nie Twoje święte prawo. 2. Gwarancji udzielił prawdopodobnie producent (prawdopodobnie, ponieważ tez nie musiał) - karta gwarancyjna powinna być w opakowaniu z TV. Jeśli dostałeś sprzęt w rozerwanym/otwartym pudle, lub czegokolwiek brakowało - trzeba było nie przyjmować. 3. Nie bardzo rozumiem tekstu o braku dowodu zakupu... W takim razie na podstawie czego zapłaciłeś za towar? -- best regards, scream (at)w.pl Samobójcy są arystokracją wśród umarłych. |
||
2006-05-26 23:31 | Re: Zakup w sklepie internetowym - brak gwarancji i dokumentu zakupu | |
Użytkownik "Nigel" news:1148631236.337905.3350@j73g2000cwa.googlegroups.com... > jakis czas temu kupilem TV w sklepie interneowym (dosyc sporym). TV > dotarl bez problemow, jednak w paczce nie bylo gwarancji oraz > jakiegokolwiek dokumentu zakupu. Kontaktowalem sie z firma > kilkakrtonie. Zapewniali ze przesla brakujace dokumenty. Niestety do > dnia dzisiejszego nic nie otrzymalem. Znudzilo mi sie juz proszenie ich > o rzecz, ktora w moim mniemaniu bezwzglednie mi sie nalezy. > W zwiazku z tym mam pytanie, jakie sa inne drogi rozwiazania tej sprawy > ? (mam na mysli jakas federacje konsumentow czy cos w tym stylu, > poniewaz nie mam ochoty procesowac sie z nimi przez 2 lata z powody > gwarancji). > Czy w ogole moge w jakis sposob wywrzec na nich presje ? Jak nie dali gwarancji to przeciez i tak masz rekojmie. Ale jakis dowod zakupu miec musisz, chociazby od kuriera pokwitowanie odbioru... inaczej bez sensu odbierac cokolwiek. Pozdrawiam, Talthen |
||
2006-05-26 23:54 | Re: Zakup w sklepie internetowym - brak gwarancji i dokumentu zakupu | krasiek |
Nigel napisał(a): > Witam > > jakis czas temu kupilem TV w sklepie interneowym (dosyc sporym). TV > dotarl bez problemow, jednak w paczce nie bylo gwarancji oraz > jakiegokolwiek dokumentu zakupu. Kontaktowalem sie z firma > kilkakrtonie. Zapewniali ze przesla brakujace dokumenty. Niestety do > dnia dzisiejszego nic nie otrzymalem. Znudzilo mi sie juz proszenie ich > o rzecz, ktora w moim mniemaniu bezwzglednie mi sie nalezy. > W zwiazku z tym mam pytanie, jakie sa inne drogi rozwiazania tej sprawy > ? (mam na mysli jakas federacje konsumentow czy cos w tym stylu, > poniewaz nie mam ochoty procesowac sie z nimi przez 2 lata z powody > gwarancji). > Czy w ogole moge w jakis sposob wywrzec na nich presje ? > > Z gory dziekuje za odpowiedz. > Pozdrawiam > Macin > Jeżeli kupiłeś go od przedsiębiorcy handlującego na allegro to możesz zastosować przepisy z ustawy o ochronie praw konsumentów a ściślej o zawieraniu umów na odległość. Art.7p1 daje Ci 10 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyn a przedsiębiorca ma obowiązek zwrotu zapłaconej ceny. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Data wystawienia dokumentu |
Tomasz Nowak | 2005-10-16 20:10 |
Parodia dokumentu państwowego |
Coach | 2006-01-12 23:01 |
prowadzenie samochodu bez dokumentu |
odi | 2006-04-29 15:12 |
Sprawdzanie dokumentu przez konduktora |
Jacek | 2006-08-06 16:48 |
wglad do dokumentu |
noiman | 2006-08-08 09:32 |
wglad do dokumentu |
noiman | 2006-08-19 10:56 |
zakup w sklepie przez WWW - zanizona cena |
JB | 2006-08-22 21:24 |
Zwrot towaru w sklepie internetowym. |
Robi | 2006-10-05 12:56 |
Zabezpieczenie dokumentu |
matrix | 2006-11-20 19:20 |
towar kupiony w sklepie internetowym, nie dostarczony, rezygnacja |
lisz | 2007-04-13 15:51 |