poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-08-22 08:56 | Re: reklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ? | maximus |
> Sluze - przeczytaj pkt 1 tegoz paragrafu. Stanowi on co operator Orenge > uznaje za reklamacje - wyraznie zdefinowal. A Ty nie reklamujesz uslugi > - tylko sam rachunek. Wlasnie na tym sie opieralem jak sie z nimi bilem. > Przecież wyraźnie jest napisane " W PRZYPADKU REKLAMACJI RACHUNKU TELEFONICZNEGO". > nie - wpadasz do salonu, wyciagasz kierownika z brode, pokazujesz > palcem i po chwili telefon dziala. Owszem upierdliwe, ale skuteczne. Dla > wzmocnienia efektu, szczegolnie jak trafiasz na oporna materie - mozesz > zaproponowac ze pojdziesz na sale obslugi i zaczniesz glosno mowic > kliento ze jak podpisza umowe to moga zostac oszukani - to dziala;-) > Dziekuję za pomoc na razie sytuacja jest taka że w telefonie wszystko działa częsci faktury nie zapłaciłem i czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji. |
2006-08-22 09:34 | Re: reklamacja - jak to właściwie jest | Piotr Biegała |
W dniu wto, 22 sie 2006 o 08:56 GMT maximus napisał na grupę: >> Sluze - przeczytaj pkt 1 tegoz paragrafu. Stanowi on co operator Orenge >> uznaje za reklamacje - wyraznie zdefinowal. A Ty nie reklamujesz uslugi >> - tylko sam rachunek. Wlasnie na tym sie opieralem jak sie z nimi bilem. >> >Przecież wyraźnie jest napisane " W PRZYPADKU REKLAMACJI RACHUNKU >TELEFONICZNEGO". Napisalem wyraznie - pkt. pierwszy - tam masz okreslona pojkemnosc slowa RELAMACJA dla potrzeb tegoz regulaminu. WYraznie stanowi co jest REKLAMACJA a co nia nie jest. I ZASTTRZEZENIA do rachunku telefonicznego zgodnie z definicja slowa REKLAMACJA - reklamacja nie sa. Oni sami sobie przecza. Przeczytaj to na spokojnie wlasnie w ich regulaminie - co jest raklamacja. A pozniej sami uzywaja slowa reklamacja w dziale o rachunku. >> nie - wpadasz do salonu, wyciagasz kierownika z brode, pokazujesz >> palcem i po chwili telefon dziala. Owszem upierdliwe, ale skuteczne. Dla >> wzmocnienia efektu, szczegolnie jak trafiasz na oporna materie - mozesz >> zaproponowac ze pojdziesz na sale obslugi i zaczniesz glosno mowic >> kliento ze jak podpisza umowe to moga zostac oszukani - to dziala;-) >> >Dziekuję za pomoc na razie sytuacja jest taka że w telefonie wszystko działa >częsci faktury nie zapłaciłem i czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji. i slusznie - nie placisz co sie nie nalezy. -- Pozdrawiam piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała |
||
2006-08-22 13:33 | Re: reklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ? | Tiger |
Orange moze do woli sobie mantyczyc, co wedlug nich jest reklamacja a co nie jest. Klient ma prawo reklamowac to, co wedlug niego jest nieuczciwe a operator ma obowiazek sie ustosunkowac i rozpatrzyc REKLAMACJE. Bo czy to jest reklamacja czy nie - to juz zalezy od faktow, a nie widzimisie operatora. Niedozwolony zapis w umowie, na moje oko. Pozdrawiam, Tiger |
||
2006-08-22 14:12 | Re: reklamacja - jak to właściwie jest | Piotr Biegała |
W dniu wto, 22 sie 2006 o 13:33 GMT Tiger napisał na grupę: >Orange moze do woli sobie mantyczyc, co wedlug nich jest reklamacja a co nie >jest. Klient ma prawo reklamowac to, co wedlug niego jest nieuczciwe a >operator ma obowiazek sie ustosunkowac i rozpatrzyc REKLAMACJE. Bo czy to >jest reklamacja czy nie - to juz zalezy od faktow, a nie widzimisie >operatora. Niedozwolony zapis w umowie, na moje oko. Nie zrozumiales tego calego dowcipu w ich regulaminie - wiec zacytuje stosowne punkty: ROZDZIAŁ IV REKLAMACJE § 32 1. Reklamacją jest zgłoszenie przez Abonenta lub Użytkownika niezadowolenia lub roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług telekomunikacyjnych przez Operatora. Jak widac - wyraznie okreslili co to jest REKLAMACJA. A teraz : § 32 5. W przypadku reklamacji dotyczącej rachunku telefonicznego Abonent zobowiązany jest wymienić kwestionowaną pozycję i kwotę. Złożenie reklamacji nie zwalnia Abonenta z obowiązku zapłaty w całości rachunku telefonicznego. W przypadku REKLAMACJI - a reklamacja jest to co w pkt. 1 - zas wystawienie faktury nie jest usluga telekomunikacyjna. WObec czego nie mozemy zlozyc REKLAMACJI a np. Zażalenie;-)) Bowiem reklamacja nie obejmuje wystawienia faktury;-))) I o to mi chodzilo i na tej podstawie odblokowywali mi telefony w podskokach. A ja placilem tyle ile sie nalezalo a nie ile chcieli. -- Pozdrawiam piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała |
||
2006-08-22 14:33 | Re: reklamacja - jak to właściwie jestprosz | Maciej Bebenek |
Piotr Biegała napisał(a): > Nie zrozumiales tego calego dowcipu w ich regulaminie - wiec zacytuje > stosowne punkty: > > ROZDZIAŁ IV REKLAMACJE > > § 32 1. Reklamacją jest zgłoszenie przez Abonenta > lub Użytkownika niezadowolenia lub roszczeń z tytułu niewykonania lub > nienależytego wykonania usług telekomunikacyjnych przez Operatora. > > > Jak widac - wyraznie okreslili co to jest REKLAMACJA. > > A teraz : > > § 32 5. W przypadku reklamacji dotyczącej rachunku telefonicznego Abonent > zobowiązany jest wymienić kwestionowaną pozycję i kwotę. Złożenie > reklamacji nie zwalnia Abonenta z obowiązku zapłaty w całości rachunku > telefonicznego. > > W przypadku REKLAMACJI - a reklamacja jest to co w pkt. 1 - zas > wystawienie faktury nie jest usluga telekomunikacyjna. WObec czego nie > mozemy zlozyc REKLAMACJI a np. Zażalenie;-)) Bowiem reklamacja nie > obejmuje wystawienia faktury;-))) > Nie, Piotrze. Reklamacja w rozumieniu PT znaczy dużo więcej. Szczegółowy tryb rozpatrywania reklamacji m.in. z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej lub nieprawidłowego obliczenie należności z tytułu świadczenia usługi telekomunikacyjnej reguluje rozporządzenie MI ((Dz. U. z dnia 18 października 2004 r. poz. 2291). Ustawa dorzuca parę innych spraw. Wystawienie faktury NIE JEST usługą telekomunikacyjna, natomiast nieprawidłowe obliczenie należność za te usługi już mieści się w kategorii reklamacji, stąd chociażby zastosowanie art. 106 ust. 3 - 30dniowy czas rozpatrywania reklamacji zagrożony sankcją ;-) > > I o to mi chodzilo i na tej podstawie odblokowywali mi telefony w > podskokach. A ja placilem tyle ile sie nalezalo a nie ile chcieli. A tego to już PT ani rozporządzenie nie reguluje. W tym miejscu regulamin można potraktować jako wiążący ;-( M. |
||
2006-08-22 15:01 | Re: reklamacja - jak to właściwie jestproszę | Piotr Biegała |
W dniu wto, 22 sie 2006 o 14:33 GMT Maciej Bebenek napisał na grupę: >Nie, Piotrze. Reklamacja w rozumieniu PT znaczy dużo więcej. Szczegółowy owszem - w rozumieniu PT - tak. A tutaj Ornage samo sobie zaklada kaganiec na paszcze;-) >> I o to mi chodzilo i na tej podstawie odblokowywali mi telefony w >> podskokach. A ja placilem tyle ile sie nalezalo a nie ile chcieli. >A tego to już PT ani rozporządzenie nie reguluje. W tym miejscu >regulamin można potraktować jako wiążący ;-( bo ich regulamin jasno okreslil co jest rklamacja i na tej podstawie ich kopałem, a nie na podstaiwe PT ktore w tym konkretnym przypadku jest niekorzystne dla abonenta;-) -- Pozdrawiam piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Meldunek bez zgody - jak to właściwie jest |
Funkcyjny | 2005-12-15 04:58 |
[reklamacja]Proszę o pomoc w reklamacji butów |
Mateusz | 2005-12-19 20:52 |
proszę o pomoc |
kica | 2006-02-17 18:17 |
Proszę o pomoc. |
Bogusław | 2006-03-01 21:00 |
Pomoc adwokata - jak to jest? |
Bogdan | 2006-04-12 09:13 |
Pomoc adwokata - jak to jest? |
Bogdan | 2006-04-12 09:13 |
Pomoc de minimis - co to jest??? Czy szkolenia z EFS to jest pomoc |
fReLuZ | 2006-10-02 21:58 |
Sprawa dotyczy Umowy Ustnej jak walczyć. Proszę o POMOC!!!! |
Evunia | 2006-10-22 15:48 |
Proszę o pomoc prawną dla samotnej matki |
ewa | 2006-11-16 17:44 |
Znaki towarowe Adidas, Nike itd jak to właściwie |
kasiamach1 | 2007-06-17 20:57 |