poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-10-12 17:49 | zwrot biletów | Anna Izabella |
Witam, Kupiłam bilet na koncert Rolling Stones na stronie Odyssey. Koncert odwołali i pieniądze oczywiście oddają (choć bez kosztów przesyłki) - tylko, że ustalili do kiedy przyjmują zwroty. A ja wyjechałam w czasie wakacji za granicę i Odyssey nie powiadomił mnie w jakikolwiek sposób, chociażby listownie, e-mailem itp. że zwroty przyjmą tylko do 30 września. Dowiedziałam się o tym, dopiero gdy sama weszłam na ich stronę... i teraz mam kłopot.. ("Prosimy o zwrot biletów najpóźniej do 30 września 2006. Po tym terminie zwroty nie będą uznawane") Moje pytanie brzmi: czy agencja Odyssey ma prawo ustalić termin oddawania biletów, ostateczny? Jakie mam szanse na zwrot biletu teraz? Proszę o pomoc.. Pozdrawiam Ania -- |
2006-10-13 00:33 | Re: zwrot biletów | Przemysław_Płaskowicki |
On 2006-10-12 17:49, Anna Izabella wrote: > Witam, > > Kupiłam bilet na koncert Rolling Stones na stronie Odyssey. Koncert odwołali i > pieniądze oczywiście oddają (choć bez kosztów przesyłki) - tylko, że ustalili > do kiedy przyjmują zwroty. > A ja wyjechałam w czasie wakacji za granicę i Odyssey nie powiadomił mnie w > jakikolwiek sposób, chociażby listownie, e-mailem itp. że zwroty przyjmą tylko > do 30 września. > Dowiedziałam się o tym, dopiero gdy sama weszłam na ich stronę... i teraz mam > kłopot.. > ("Prosimy o zwrot biletów najpóźniej do 30 września 2006. Po tym terminie > zwroty nie będą uznawane") > Moje pytanie brzmi: czy agencja Odyssey ma prawo ustalić termin oddawania > biletów, ostateczny? Nie. > Jakie mam szanse na zwrot biletu teraz? Bardzo duże. Tyle, że pewnie przez sąd. (Nawet jeśli taki termin wynikałby z umowy -- vide treść na odwrocie biletu to i tak jest niezgodny z art. 385[3] pkt 2 kc.) Skontaktuj się z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów i/lub zawiadom prasę. -- Przemysław Płaskowicki What is truth? (Pontius Pilate) |
||
2006-10-14 15:32 | Re: zwrot biletów | Paweł_Sakowski |
Przemysław Płaskowicki wrote: >> ("Prosimy o zwrot biletów najpóźniej do 30 września 2006. Po tym >> terminie zwroty nie będą uznawane") >> Moje pytanie brzmi: czy agencja Odyssey ma prawo ustalić termin >> oddawania biletów, ostateczny? > [...] > >> Jakie mam szanse na zwrot biletu teraz? > > Bardzo duże. Tyle, że pewnie przez sąd. (Nawet jeśli taki termin > wynikałby z umowy -- vide treść na odwrocie biletu to i tak jest > niezgodny z art. 385[3] pkt 2 kc.) Skontaktuj się z Powiatowym > Rzecznikiem Konsumentów i/lub zawiadom prasę. Ja bym zaczął od kontaktu z Odyssey. Jasnym jest, że dla nich wygodniej jest zorganizować zwroty w terminie od-do; pytanie brzmi czy jak ktoś zgłosi się po terminie, zwrócą mu pieniądze. Osobiście nie widzę podstaw, żeby w to wątpić. -- +----------------------------------------------------------------------+ | Paweł Sakowski | who can count up to 1023 on his fingers. | +----------------------------------------------------------------------+ |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
zwrot |
eMeSZ | 2005-11-21 07:38 |
Zwrot komorki |
antek | 2006-02-06 21:01 |
zwrot podatku |
dexth | 2006-08-02 17:12 |
Zwrot kosztów |
Robert | 2006-10-12 11:30 |
Fałszerstwo biletów komunikacji miejskiej. |
Axoneq | 2006-11-09 13:21 |
Zwrot towaru |
Maciekkk | 2007-01-25 10:28 |
zwrot butelek |
Grzesiex | 2007-01-29 07:30 |
Zwrot towaru |
Qba | 2007-02-01 13:29 |
Kontroler Biletów |
Baluu | 2007-02-02 21:14 |
uprawnienie do korzystania z biletów ulgowych |
rav | 2007-03-19 21:36 |