poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-10-18 12:58 | dokumenty do biura rachunkowego | blanka |
Jestem podatnikiem Vat. zasady opodatkowania ogolne. KPiR.Oddaję dokumenty do biura rachunkowego. Wiem, że w siedzibie firmy muszę prowadzić dodatkowo rejestr sprzedaży. Jak powinien wyglądać, czy może być okrojony do podstawowych wiadomości dot.numeru strony rejestru, numeru wpisu, daty i kwoty przychodu. Czy poza rejestrem sprzedaży mam obowiązek prowadzić jeszcze inne rejestry? -- Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO -> http://usenet.pomocprawna.info |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Zaginione dokumenty... |
bd | 2005-10-16 12:35 |
dokumenty do pozwu |
Xena | 2005-11-03 21:09 |
zgubilem dokumenty w anglii |
muchabzz | 2006-03-08 15:39 |
Prawo autorskie, a dokumenty |
Boombastic | 2006-04-24 15:10 |
puste dokumenty |
wizard~! | 2006-05-03 14:37 |
Dokumenty szkolne |
D.P. | 2006-06-20 10:18 |
dokumenty w jez. angielskim |
grisza | 2006-06-26 10:20 |
BIURA PRAWNE-JAK DZIAŁAJĄ? |
Jurek | 2006-08-23 07:02 |
dokumenty OT MT i in. |
marek | 2006-10-02 13:53 |
zasiłek opiekuńczy - dokumenty |
marek_k | 2006-12-11 16:43 |