poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-11-07 14:03 | Re: pomocy- serwis notebooka | arekmx |
Przemyslaw Osmanski wrote: > Dwie kreski pionowe nie zrobia sie same z siebie. IMHO to faktycznie > wyglada na uszkodzenie mechaniczne. Niemniej zeby byc pewnym nalezaloby > to sprawdzic wiec nie wyrokuje w tej sprawie. I słusznie bo u mnie takie paski właśnie się wzieły z kosmosu :-) Pewnego dnia po prostu się ujawniły. Prawdopodobnie coś nie stykało bo przy ściśnięciu obudowy LCD na dole tuż pod paskami... paski znikały. Serwis maxdaty naprawił usterkę (zdaje się wymiana LCD) bez problemu ale trwało to _2_ miesiące. Nie polecam tym samym sprzętu maxdaty choćby przez ich serwis... > pozdrawiam, > Przemek O. -- Arek, arekmx|gazeta.pl |
2006-11-07 16:25 | Re: pomocy- serwis notebooka | |
arekmx >> Serwis maxdaty naprawił usterkę (zdaje się wymiana LCD) bez problemu ale > trwało to _2_ miesiące. Nie polecam tym samym sprzętu maxdaty choćby przez > ich serwis... hej, no to miales szczescie mi wmawiaja uszkodzenie mechaniczne,co nie jest prawda i odmowili naprawy z gwarancji, odwoluje sie dalej ... -- |
||
2006-11-08 13:09 | Re: pomocy- serwis notebooka | Piotr M |
hmmmm..... Naprawdę szczerze współczuję Ci całego zamieszania, ale najlepiej jest załatwic sprawę korzystając z doświadczenia innych. Oto kilka sposobów: Alebo trza ładnie poskamleć: " jestem biedną studentką a laptopa dostałam od chorej babci....", "musze napisać pracę do piątku bo jak nie to mnie wyleją....", "Panowie, wierzę , że umiecie załatwic naprawdę WSZYSTKO", "znajomy polecił mi Was, bo jesteście cudowni".... Albo podstępem: "załatwcie to szybko a każdy dostanie po stówie do kieszeni" (przypadkiem wszytsko nagrać i pokazać właścicielowi serwisu lub skarbówce jak to się zarabia na lewo).... Albo półprawdą : dajesz laptopa martwego (np nieudany upgread biosu - załatwia ekran tak by świecił czarnym kolorem) a przy odbiorze w żywe oczy mówisz : Matryca była ok -coście zrobili???!!!!! Albo metodą na krzykacza: "spotkamy sie w Sądzie!!!" , "Krętacze i partacze", "ukradliście mi dane z dysku" , baterię mi uszkodziliście (najlepsza metoda na zapalniczkę), (naturalnie całe przedstawienie robisz w salonie sprzedarzy, BOK-u i najważniejsze - musi być dużo ludzi). No i metodę na krzykacza możesz wypróbować w miejscu gdzie kupiłaś laptopa - to przecież przez sprzedawcę możesz reklamować sprzęt a jemu zalezy na sprzedaniu kolejnych - dobry moment przed świetami. Osobiście preferuję metodę skamlenia - najskuteczniejsza gdy tembr głosu jest błagalny bez zabarwienia rozkazująco - roszczeniowego. Podstęp - stosujemy w ostatecznosci, a krzykacz po nieudanym skamleniu. A tak wogóle to powodzenia:-) Użytkownik " luna" news:eipmar$j3h$1@inews.gazeta.pl... > nakazałam im odesłac laptopa, za dwa dni bede miała oficjalna stanowisko > kierownika (oczywiście odmowne). Zanim napisze do producenta pojde po opinie > do innego serwisanta. Mam nagrane to jak kierownik stwierdza ze nie ma > uszkodzen z zewnatrz.Ale sprawa bedzie trudna do wygrania :( Jeszcze > powiedzcie mi jaki krok podjac jak producent odmowi naprawy? Czy jak pozwe > ich przed sad konsumencki to z jakimi kosztami musze sie liczyc? > I jakich argumentow uzyc do producenta ,zeby nie straszyc go roznymi > instytucjami ale chcialabym napisac ze w razie jego odmowy podejme dalsze > kroki prawne. > > -- > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
sprowadzanie notebooka za posrednictwem sklepu |
Yawn | 2005-12-01 21:37 |
uszkodzenie przez serwis |
Tomek | 2005-12-25 21:34 |
serwis - przetrzymywanie sprzetu |
maniek | 2006-02-07 09:20 |
POMOCY - potrzebuję pomocy w napisaniu pisma. PILNE!!! |
Mariusz | 2006-02-08 23:05 |
serwis samochodowy i pytanie... |
Pietrek_Kr | 2006-03-01 19:18 |
Pytanie o serwis internetowy |
kropka | 2006-03-23 19:20 |
serwis prawniczy Jurysta |
Jurysta.eu | 2006-10-18 14:27 |
S E J M I S J A . P L - Serwis Obywatelski |
Marcin Miotk | 2006-11-21 11:55 |
serwis zepsul sprzet |
tu-i-tam | 2007-03-13 13:15 |
Serwis gwarancyjny |
Wojtek | 2007-06-11 16:16 |