poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-11-13 08:21 | Prawo telekomunikacyjne | dodi |
Czy możecie mi podać podstawę prawną (paragraf) naruszenia prawa telekomunikacyjnego przez dostawcę internetu polegające na wyłączeniu dostępu do interentu bez wcześniejszczego powiadomienia (nie w przypadku awarii lub przyczyn losowych oczywiście) proszę o pomoc z góry thx dodi |
2006-11-13 11:22 | Re: Prawo telekomunikacyjne | TLZ |
dodi napisał(a): > Czy możecie mi podać podstawę prawną (paragraf) naruszenia prawa > telekomunikacyjnego przez dostawcę internetu polegające na wyłączeniu > dostępu do interentu bez wcześniejszczego powiadomienia (nie w przypadku > awarii lub przyczyn losowych oczywiście) Zacznij płacić w terminie, jeśli masz dowód że zapłaciłeś, idź do dostawcy i zadaj ponownego włączenia. A jak dowodu nie masz, to KAŻDY dostawca usług moze przestać Ci je świadczyć w terminie umownym określonym Umową lub Regulaminem. Ja już np. mam dość tzw. spóźnialskich. Ciekawe że czynsz płacą regularnie i bez spóźnień, bo inaczej wylecieliby z mieszkania... :( -- TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz |
||
2006-11-13 12:03 | Re: Prawo telekomunikacyjne | dodi |
nie znasz problemu i piszesz bzdury dodi |
||
2006-11-13 13:36 | Re: Prawo telekomunikacyjne | czar |
w regulaminie masz powody z jakich operator moze wyłączyć ci dostep moze wirusa masz,moze niepłacisz w terminie podeślij regulamin twojego operatora |
||
2006-11-13 13:39 | Re: Prawo telekomunikacyjne | Andrzej Wróblewski |
Zalozmy sytuacje: - klient jest niezadowolony z uslug, za ktore regularnie placi - regularnie spada jakosc; - klient nie moze dodzwonic sie na infolinie operatora (czeka 30 minut i daje sobie spokoj); - i tak kilkanascie razy... ;-) - w koncu wkurzony pisze mail do e-boku; - otrzymuje w odpowiedzi markietingowe pierdzenie w stylu "zapewniamy, dbamy, wszystko jest w porzadku, o co ci kliencie chodzi"; - pisze ponownie, tlumaczac jak krowie na granicy o co chodzi; - odpowiedz znowu w stylu "panie klient, nie zgadzamy sie z panskim odbiorem rzeczywistosci, dbamy, staramy sie, zapewniamy". - klient zaczyna sie klocic z e-bok, w koncu korespondujacego z nim pracownika wyzywa od czci i wiary w prywatnej korespondencji, oraz wyraza sie w usenecie o calosci firmy, jako o organizmie zlodziejskim, chamskim i pelnym debilnych pracownikow; - regulamin operatora zawiera zapis o mozliwosci karnego odlaczenia m. in. za "uporczywe lamanie netykiety", przy czym zaklada 3 stopnie mozliwych sankcji: ostrzezenie, 24h odciecia, 7dni odciecia. W przypadku tego trzeciego srodka (7 dni odciecia) jest zapis, ze "operator moze zastosowac od razu odciecie na 7 dni w przypadku razacego naruszania postanowien regulaminu mimo wielokrotnych ostrzezen". - operator odcina klienta na 7 dni bez ostrzezenia, po czym uparcie twierdzi, ze mial do tego prawo, powolujac sie na netykiete (nagrane, pismo o odcieciu dochodzi kilka dni pozniej - tez wymienia netykiete jako powod odciecia). Pytanie: czy operator mogl klienta odciac od razu na 7 dni? ;-) Zaznacze, ze podobna sytuacja miala w przypadku tego samego operatora miejsce takze w innych sytuacjach, u innych klientow, np. infekcja wirusowa mimo antywirusow i firewalla softwareowego (jakis nowy wirus), z powodu skanowania portow wlasnego serwera itd... A tak na marginesie i zupelnie bez zwiazku z powyzszym przykladem - po raz kolejny odradzam komukolwiek jakakolwiek stycznosc z Aster City Cable sp. z o.o. ;-) i oferowanym przez nich dostepem do Internetu ;-) Pozdrawiam, Andrzej |
||
2006-11-13 14:30 | Re: Prawo telekomunikacyjne | dodi |
Hey Juz Ci opisze miałem zaległą płatność, wysłałem dwa mejle z prośbą o podanie kwoty zadłużenia ponieważ chciałem uregulować należność, niestety odpowiedzi nie otrzymałem.W dniu X.24 przyszedl mejl ze jak nie zapłace do 31.X to 2.XII wyłączą internet, odpisałem że chce zapłacić i że wysyłałem mejle z prośbą o podanie kwoty i żeby sobie odszukali te mejle, w tym samym dniu 24.X operator wyłączył mi internet i to nie z powodu awarii lub uszkodzeń tylko jak się później dowiedziałem prezes się "zdenerwował". I dlatego chcę rozwiązać z nimi umowe w trybie natychmiastowym i potrzebuje tego paragrafu, poniewaz uważam że wyłączyli mi interenet bez ostrzeżenia 8 dni przed datą jaką podano mi w mejlu. dodi |
||
2006-11-13 15:16 | Re: Prawo telekomunikacyjne | mvoicem |
dodi wrote: > Hey > > Juz Ci opisze miałem zaległą płatność, wysłałem dwa mejle z prośbą o > podanie kwoty zadłużenia ponieważ chciałem uregulować należność, niestety > odpowiedzi nie otrzymałem.W dniu X.24 przyszedl mejl ze jak nie zapłace do > 31.X to 2.XII wyłączą internet, odpisałem że chce zapłacić i że wysyłałem > mejle z prośbą o podanie kwoty i żeby sobie odszukali te mejle, w tym > samym dniu 24.X operator wyłączył mi internet i to nie z powodu awarii lub > uszkodzeń > tylko jak się później dowiedziałem prezes się "zdenerwował". I dlatego > chcę rozwiązać z nimi umowe w trybie natychmiastowym i potrzebuje tego > paragrafu, poniewaz uważam że wyłączyli mi interenet bez ostrzeżenia 8 dni > przed datą jaką podano mi w mejlu. Twoim obowiązkiem jest płacić w terminie, i wiedzieć jaka jest kwota twoich zaległości. p. m. |
||
2006-11-13 15:19 | Re: Prawo telekomunikacyjne | dodi |
> Twoim obowiązkiem jest płacić w terminie, i wiedzieć jaka jest kwota twoich > zaległości. > > p. m. masz cos pojecia o księgowości? bo widać że nie, tak więc proponuje nie zabierać głosu. dodi |
||
2006-11-13 15:34 | Re: Prawo telekomunikacyjne | mvoicem |
dodi wrote: > > >> Twoim obowiązkiem jest płacić w terminie, i wiedzieć jaka jest kwota > twoich >> zaległości. >> >> p. m. > > masz cos pojecia o księgowości? bo widać że nie, tak więc proponuje nie > zabierać głosu. > Jakieś tam pojęcie mam. Za to nie mam pojęcia co ma wspólnego ten problem z księgowością... Masz umowę z dostawcą. W umowie masz określone ile masz mu płacić i w jakim terminie. No to masz płacić. p. m. |
||
2006-11-13 15:41 | Re: Prawo telekomunikacyjne | dodi |
> Jakieś tam pojęcie mam. Za to nie mam pojęcia co ma wspólnego ten problem z > księgowością... no to poczytaj troszkę choćby o uzgodnieni sald > > Masz umowę z dostawcą. W umowie masz określone ile masz mu płacić i w jakim > terminie. No to masz płacić. Przeczytałeś dokładniej mój post? dostałem 24 października mejla i napsiali ze mam zapłacić do 31 października ,jeżeli nie to 2 listopada mi wyłączą net. A tu z niczego w tym samym dniu mnie odłączyli. Czy uważasz to za poważne? a piszesz mi tu o regulaminach ,jeżeli już zdecydowali się na daną datę wpłynięcia środków to niech dotrzymają słowa... dodi |
nowsze | 1 2 3 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
prawo ziemi a prawo krwi |
konrado | 2006-02-20 14:46 |
prawo |
mtrzeb | 2006-04-24 11:51 |
Teoria prawa, a prawo polskie ? czy prawo polskie jest zgodne z prawem ?;] |
Luk | 2006-05-07 01:33 |
prawo cywilne-prawo łasności |
gogol | 2006-05-08 15:15 |
prawo cywilne-prawo łasności |
gogol | 2006-05-08 15:15 |
Prawo telekomunikacyjne - odszkodowanie za okres braku swiadczenia uslugi |
Piotr | 2006-07-14 21:22 |
Prawo telekomunikacyjne a wysylanie SMSow |
Lukasz Rzanek | 2006-07-27 17:25 |
Prawo autorskie, prawo wspólnotowe, a sci |
Chae Kang-Yoon | 2006-11-13 16:05 |
Podwyżka w kablówce a prawo telekomunikacyjne |
Paweł | 2007-02-08 16:00 |
Prawo publiczne a prawo prywatne! |
norman | 2007-06-11 17:02 |