Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

reklamacja w Orange

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2007-01-04 23:04 reklamacja w Orange gordom
Witam serdecznie.
Nie wiem czy to odpowiednia grupa - jeśli nie to sorry; powiedzcie proszę
gdzie to powinienem wysłać.
Przed kilkoma dniami z własnego sieroctwa nie zablokowałem klawiatury
telefonu (abonament w Orange). Niestety trzymając go w kieszeni wcisnąłem
przypadkowo kilkanaście cyfry. Kilka pierwszych stworzyło nr 070088888889 po
czym połączenie to zostało uaktywnione. Koszt tej usługi to ponad 7 PLN
/min. Zanim się zorientowałem i rozłączyłem upłynęło ok. 30 min (moje
rozmowy zwykle trwają maksymalnie do 4 min). Zadzwoniłem od razu do BOK.
Powiedziano mi, że numery zaczynające się na 0700 są na "dzień dobry"
zablokowane i takie połączenie nie powinno się samo uaktywnić (trzeba
wyrazić zgodę na ich odblokowanie). Ja jednak zgody na odblokowanie nigdy
nie wyrażałem. Mimo to mój telefon się połączył. Osoba z BOK-u po chwili
stwierdziła, że to dlatego, że połączenia te są blokowane abonentom, którzy
są w Orange od 2003 - starszych klientów to nie dotyczy (ja jestem abonentem
od stycznia 2002; od tego czasu kilkakrotnie zmieniałem taryfę i odnawiałem
umowę 2 lub 3 krotnie). Starzy klienci muszą wyrazić zgodę na zablokowanie
połączeń na 0700. Na pytanie, dlaczego odmiennie traktują jednych i drugich
klientów odpowiedziano mi, że chciano uniknąć zamieszania ;-(. Czy warto coś
takiego reklamować? Może ktoś z Was ma doświadczenia w podobnej sprawie i
powie jak powinienem umotywować ewentualne roszczenie. Z góry dziękuję za
informacje.
Pozdrawiam,

--
gordom
2007-01-05 10:40 Re: reklamacja w Orange mazda

Użytkownik "gordom" napisał w wiadomości
news:enjtg8$62k$1@achot.icm.edu.pl...

(ciach)

Raz:
Orange nie odpowiada za gapiostwo klientów.
Wiesz, Twoja sytuacja to coś w stylu kierowcy który kupił auto kempingowe i
pdoczas jazdy wstał i poszedł zrobić sobie do tyłu kawe. Oczywiście wypadł z
szosy, ale pozwał dealera bo w manualu od auta nie było napisane, żeby nie
puszczać kierownicy podczas jazdy ;)
Dwa:
Skoro mówią, że blokują abonentom od 2003 to dlaczego mieli by zablokowac
komuś kto jest od 2002?
Jeżeli zaczeli blokować z powodu nakazu jakiegoś przepistu, który nakazał im
blokowac OD 2003 to musieli działać według tegoż własnie przepisu
Z drugiej strony, jeżeli zmieniałeś taryfę/odnawiałeś umowę po 2003 to
wydaje mi sie, ze naturalnie powinni zablokować 0-700 ( o ile traktują
odnowienie/przedłużenie/zmianę taryfy jako oddzieną umowę )

Aczkolwiek mogę się mylic, podejrzewam, ze mądrzejsi ode mnie znajdą coś co
pozwoli Ci się wybronić.

Pozdrawiam
M

2007-01-05 13:51 Re: reklamacja w Orange Andrzej Wróblewski
*cut*

Ja bym sie zorientowal, czy weszlo to na zasadzie zmiany regulaminu (ktory
zaakceptowales, nie rozwiazujac umowy z Orange) oraz jak ma sie to do praw
nabytych, ktorych oni nie zmienili bez Twojej zgody. Najprawdopodobniej
regulamin zawiera zapis, ze "nowi klienci maja blokowane 0700" - w takiej
sytuacji operator niestety ma racje. Jezeli natomiast ktorykolwiek z
regulaminow "po drodze" zawieral informacje, ze "0700 jest zablokowane chyba
ze abonent wyrazi zgode na odblokowanie", nie precyzujac, ze dotyczy to
tylko nowych klientow - to moim zdaniem reklamacja moglaby byc uzasadniona.

A najlepiej wstukaj w google "070088888889" ;-)

Pozdrawiam,

Andrzej

nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Problem z taryfami Orange

Grzesio Jastrzębie 2005-11-29 09:43

idea - orange

Paweł 2005-12-09 12:31

Orange

Dixi51 2006-04-01 21:07

Orange

Dixi51 2006-04-01 21:07

Wypowiedzenie umowy w Orange

mgora 2006-09-06 15:50

reklamacja-Orange

maximus 2006-09-07 10:55

Rozwiązanie umowy z ORANGE

sotb 2006-09-08 16:33

umowa - Orange

Harry 2007-01-22 22:08

wypowiedzenie umowy ORANGE

Rafał 2007-04-28 10:41