poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-01-04 23:04 | reklamacja w Orange | gordom |
Witam serdecznie. Nie wiem czy to odpowiednia grupa - jeśli nie to sorry; powiedzcie proszę gdzie to powinienem wysłać. Przed kilkoma dniami z własnego sieroctwa nie zablokowałem klawiatury telefonu (abonament w Orange). Niestety trzymając go w kieszeni wcisnąłem przypadkowo kilkanaście cyfry. Kilka pierwszych stworzyło nr 070088888889 po czym połączenie to zostało uaktywnione. Koszt tej usługi to ponad 7 PLN /min. Zanim się zorientowałem i rozłączyłem upłynęło ok. 30 min (moje rozmowy zwykle trwają maksymalnie do 4 min). Zadzwoniłem od razu do BOK. Powiedziano mi, że numery zaczynające się na 0700 są na "dzień dobry" zablokowane i takie połączenie nie powinno się samo uaktywnić (trzeba wyrazić zgodę na ich odblokowanie). Ja jednak zgody na odblokowanie nigdy nie wyrażałem. Mimo to mój telefon się połączył. Osoba z BOK-u po chwili stwierdziła, że to dlatego, że połączenia te są blokowane abonentom, którzy są w Orange od 2003 - starszych klientów to nie dotyczy (ja jestem abonentem od stycznia 2002; od tego czasu kilkakrotnie zmieniałem taryfę i odnawiałem umowę 2 lub 3 krotnie). Starzy klienci muszą wyrazić zgodę na zablokowanie połączeń na 0700. Na pytanie, dlaczego odmiennie traktują jednych i drugich klientów odpowiedziano mi, że chciano uniknąć zamieszania ;-(. Czy warto coś takiego reklamować? Może ktoś z Was ma doświadczenia w podobnej sprawie i powie jak powinienem umotywować ewentualne roszczenie. Z góry dziękuję za informacje. Pozdrawiam, -- gordom |
2007-01-05 10:40 | Re: reklamacja w Orange | mazda |
Użytkownik "gordom" news:enjtg8$62k$1@achot.icm.edu.pl... (ciach) Raz: Orange nie odpowiada za gapiostwo klientów. Wiesz, Twoja sytuacja to coś w stylu kierowcy który kupił auto kempingowe i pdoczas jazdy wstał i poszedł zrobić sobie do tyłu kawe. Oczywiście wypadł z szosy, ale pozwał dealera bo w manualu od auta nie było napisane, żeby nie puszczać kierownicy podczas jazdy ;) Dwa: Skoro mówią, że blokują abonentom od 2003 to dlaczego mieli by zablokowac komuś kto jest od 2002? Jeżeli zaczeli blokować z powodu nakazu jakiegoś przepistu, który nakazał im blokowac OD 2003 to musieli działać według tegoż własnie przepisu Z drugiej strony, jeżeli zmieniałeś taryfę/odnawiałeś umowę po 2003 to wydaje mi sie, ze naturalnie powinni zablokować 0-700 ( o ile traktują odnowienie/przedłużenie/zmianę taryfy jako oddzieną umowę ) Aczkolwiek mogę się mylic, podejrzewam, ze mądrzejsi ode mnie znajdą coś co pozwoli Ci się wybronić. Pozdrawiam M |
||
2007-01-05 13:51 | Re: reklamacja w Orange | Andrzej Wróblewski |
*cut* Ja bym sie zorientowal, czy weszlo to na zasadzie zmiany regulaminu (ktory zaakceptowales, nie rozwiazujac umowy z Orange) oraz jak ma sie to do praw nabytych, ktorych oni nie zmienili bez Twojej zgody. Najprawdopodobniej regulamin zawiera zapis, ze "nowi klienci maja blokowane 0700" - w takiej sytuacji operator niestety ma racje. Jezeli natomiast ktorykolwiek z regulaminow "po drodze" zawieral informacje, ze "0700 jest zablokowane chyba ze abonent wyrazi zgode na odblokowanie", nie precyzujac, ze dotyczy to tylko nowych klientow - to moim zdaniem reklamacja moglaby byc uzasadniona. A najlepiej wstukaj w google "070088888889" ;-) Pozdrawiam, Andrzej |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Problem z taryfami Orange |
Grzesio Jastrzębie | 2005-11-29 09:43 |
idea - orange |
Paweł | 2005-12-09 12:31 |
Orange |
Dixi51 | 2006-04-01 21:07 |
Orange |
Dixi51 | 2006-04-01 21:07 |
Wypowiedzenie umowy w Orange |
mgora | 2006-09-06 15:50 |
reklamacja-Orange |
maximus | 2006-09-07 10:55 |
Rozwiązanie umowy z ORANGE |
sotb | 2006-09-08 16:33 |
umowa - Orange |
Harry | 2007-01-22 22:08 |
wypowiedzenie umowy ORANGE |
Rafał | 2007-04-28 10:41 |