poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-01-25 12:35 | Re: Zwrot towaru | jureq |
Dnia Thu, 25 Jan 2007 10:44:20 +0100, Maciekkk napisał(a): > firma Rozumiem, że to dotyczy sprzedawcy. A ty kupiłeś na firmę czy prywatnie? |
2007-01-25 12:38 | Re: Zwrot towaru | Daniel Chlodzinski |
"Angie" news:epa4bl$4e9$1@news.onet.pl... > Użytkownik "Daniel Chlodzinski" > news:epa02u$7e$1@inews.gazeta.pl... >> To teraz masz cale 3 miesiace aby im to plyte oddac. > Mialby gdyby mial towar nieuzywany. A tak to moze sprzedac na allegro:) Towar jest uzywany w "granicach zwyklego zarzadu" czy jakos tak to w ustawie sformuowali. Po to jest 10 dni przy zakupie wysylkowym aby _rozpakowac_ i obejrzec czy zakupiony towar nam pasuje czy nie. Jak inaczej mozemy dokonac przemyslanego zakupu jelsli nie mozna nawet wyjac i sprawdzic dzialania towaru ? Daniel |
||
2007-01-25 12:59 | Re: Zwrot towaru | Marcin Debowski |
Dnia 25.01.2007 Maciekkk > Odpowiedzieli mi ze nie przyjma jesli naruszone sa folie itp. Jeśli naruszenie folii było konieczne do sprawdzenia działania tej płyty to mają obowiązek przyjąć. Odpisz im, że zmiana była konieczna i nie przekracza zakresu zarządu zwykłego. Powołaj się na art.7. u.3. Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) Jeśli dalej będą stawać okoniem to zadzwoń do Inspekcji Handlowej lub Federacji Konsumentów. -- Marcin |
||
2007-01-25 13:03 | Re: Zwrot towaru | gasper |
Użytkownik "Daniel Chlodzinski" news:epa4r8$l3k$1@inews.gazeta.pl... > Jak inaczej mozemy dokonac przemyslanego zakupu jelsli nie mozna nawet wyjac i > sprawdzic dzialania towaru ? przemyślany zakup to taki, że kupujemy płyte, która pasuje do naszego procesora i nie trzeba do tego nawet jej rozpakowywać Pozdrawiam |
||
2007-01-25 13:16 | Re: Zwrot towaru | gasper |
Użytkownik "Maciekkk" news:ep9s7e$6mo$1@news.tcz.vectranet.pl... > Rozpakowalem ja i podlaczylem procesor, okazalo sie ze ta plyta akurat nie > obsluguje tego typu procesora (blad, moja wina, przeoczenie). w takich sytuacjach najlepiej grzecznie poprosić sprzedawce o wymiane na pasujący model - w 95% przypadków to wystarczy Pozdrawiam |
||
2007-01-25 13:20 | Re: Zwrot towaru | Angie |
Użytkownik "Daniel Chlodzinski" news:epa4r8$l3k$1@inews.gazeta.pl... > Towar jest uzywany w "granicach zwyklego zarzadu" czy jakos tak to w > ustawie sformuowali. Po to jest 10 dni przy zakupie wysylkowym aby > _rozpakowac_ i obejrzec czy zakupiony towar nam pasuje czy nie. W przypadku programu/plyty cd tez?:) Jak nie posluchasz to nie bedziesz wiedzial czy ci pasuje czy nie:))) Angie |
||
2007-01-25 13:21 | Re: Zwrot towaru | KrzysiekPP |
> Odpisz im, że zmiana była konieczna i nie przekracza zakresu zarządu > zwykłego. Powołaj się na art.7. u.3. Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o A co ty jako sprzedawca zrobisz z takim własnie towarem ... przychodzi ci pudło, w srodku wszystkie folie porozrywane albo ich nawet nie ma, instrukcje upchane w reklamówkę, albo luzem wrzucone ... i co z tym zrobiłbys ? -- Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl |
||
2007-01-25 13:35 | Re: Zwrot towaru | Daniel Chlodzinski |
"KrzysiekPP" news:MPG.2022beaee9f6542198995e@news.task.gda.pl... >> Odpisz im, że zmiana była konieczna i nie przekracza zakresu zarządu >> zwykłego. Powołaj się na art.7. u.3. Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o > A co ty jako sprzedawca zrobisz z takim własnie towarem ... przychodzi ci > pudło, w srodku wszystkie folie porozrywane albo ich nawet nie ma, > instrukcje upchane w reklamówkę, albo luzem wrzucone ... i co z tym > zrobiłbys ? A co mnie to obchodzi. Jak nie wie co z tym zrobic to niech zwija DG i sie gdzies zatrudni. Daniel |
||
2007-01-25 13:38 | Re: Zwrot towaru | Marcin Debowski |
Dnia 25.01.2007 Angie > > Użytkownik "Daniel Chlodzinski" > news:epa4r8$l3k$1@inews.gazeta.pl... > >> Towar jest uzywany w "granicach zwyklego zarzadu" czy jakos tak to w >> ustawie sformuowali. Po to jest 10 dni przy zakupie wysylkowym aby >> _rozpakowac_ i obejrzec czy zakupiony towar nam pasuje czy nie. > > W przypadku programu/plyty cd tez?:) Jak nie posluchasz to nie bedziesz > wiedzial czy ci pasuje czy nie:))) Proponuję zerknąć do ustawy. -- Marcin |
||
2007-01-25 13:35 | Re: Zwrot towaru | Marcin Debowski |
Dnia 25.01.2007 KrzysiekPP >> Odpisz im, że zmiana była konieczna i nie przekracza zakresu zarządu >> zwykłego. Powołaj się na art.7. u.3. Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o > A co ty jako sprzedawca zrobisz z takim własnie towarem ... przychodzi ci > pudło, w srodku wszystkie folie porozrywane albo ich nawet nie ma, > instrukcje upchane w reklamówkę, albo luzem wrzucone ... i co z tym > zrobiłbys ? Obawiam się, że to problem sprzedawcy i działa tu na zasadzie ryzyka - takie a nie inne są przepisy i powinien się z podobnymi sytuacjami liczyć. Z drugiej strony nie widzę problemu w zafoliowaniu wszystkiego jak należy i posłanie przy kolejnym zakupie mowemu klientowi. Można to zrobić estetycznie, a w końcu sprzęt jest sprawny. -- Marcin |
nowsze | 1 2 3 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Zwrot towaru... |
Poziomka | 2005-11-12 14:48 |
Zwrot zakupionego towaru; |
Q | 2005-12-21 12:02 |
Akwizycja - zwrot towaru |
MaciekP | 2006-01-15 18:47 |
allegro i zwrot towaru |
Sabina Redlarska | 2006-04-02 13:36 |
zwrot towaru |
Adam | 2006-04-21 17:45 |
zwrot towaru |
sd | 2006-07-17 14:52 |
Zwrot towaru w sklepie |
ARO1979 | 2006-07-28 10:01 |
Zwrot towaru |
Qba | 2007-02-01 13:29 |
Zwrot towaru |
piotr.gdg | 2007-02-05 11:26 |
zwrot towaru |
Maaciek | 2007-04-26 09:20 |