poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-05-12 16:40 | Nieodebrany sprzęt z naprawy... | Maciek C |
Witam, mam tego rodzaju pytanie. Klient zlecił mi naprawę urządzenia elektronicznego w styczniu, po wykonaniu ekspertyzy okazało się, że naprawa będzie nieopłacalna, gdyż wartość części zamiennych i robocizny przekroczy rynową wartość sprzętu. Poinformowałem o tym klienta, zgodził się pokryć koszty ekspertyzy. Na tym jednak koniec, minęły prawie 4 miesiące, sprzęt u mnie leży , klienta nie ma, pieniędzy za ekspertyzę nie ma... Próbowałem nawiązać kontakt z tym człowiekiem, jednak bezskutecznie... \ Szczerze mówiąc to leżeć sobie u mnie może, nie zginie, ale pytanie jak wygląda taka sytuacja od strony prawnej? Czy mogę np zutylizować taki sprzęt? :) Pytam czysto teoretycznie. Czy np zapis taki w warunkach naprawy dołączonych na odwrocie pokwitowania dawałby mi takie prawo, że po jakimś czasie nieodebrany sprzęt podlega utylizacji, lub przechodzi na własność serwisu? -- Pozdrawiam Maciej C |
2007-05-12 17:03 | Re: Nieodebrany sprzęt z naprawy... | leon |
> Pytam czysto teoretycznie. Czy np zapis taki w warunkach naprawy > dołączonych na odwrocie pokwitowania dawałby mi takie prawo, że po > jakimś czasie nieodebrany sprzęt podlega utylizacji, lub przechodzi na > własność serwisu? napisz , ze nieodebranie sprzetu mozesz pobierac oplate za skladowanie. jak wysoka bedzie ta oplata to juz osobna kwestia. Najlepiej tak , zeby po miesiacu od terminu odebrania sprzet przechodzil na wlasnosc zakladu. leon -- Bog Bogiem, Budda budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy. |
||
2007-05-12 20:24 | Re: Nieodebrany sprzęt z naprawy... | Janek |
Użytkownik "leon" news:op.tr7yrboh895wyf@wu4ry9wqw4gwv8p.telgam.pl... >> Pytam czysto teoretycznie. Czy np zapis taki w warunkach naprawy >> dołączonych na odwrocie pokwitowania dawałby mi takie prawo, że po >> jakimś czasie nieodebrany sprzęt podlega utylizacji, lub przechodzi na >> własność serwisu? > napisz , ze nieodebranie sprzetu mozesz pobierac oplate za skladowanie. > jak wysoka bedzie ta oplata to juz osobna kwestia. Najlepiej tak , zeby po > miesiacu od terminu odebrania sprzet przechodzil na wlasnosc zakladu. > > leon > -- > Bog Bogiem, Budda budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy. Ja oddałem telefon do naprawy do serwisu Nokii i na kartce mam taki coś: Nieodebranie sprzętu w ciągu trzech miesięcy od daty przyjęcia do naprawy, zgodnie z art. 180 K.C. w związku z art. 60 K.C., Autoryzowany Serwis Nokia potraktuje jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony. Sprawdź co kryje się pod tymi artykułami i może dołączaj taki sam tekst ;) |
||
2007-05-13 01:55 | Re: Nieodebrany sprzęt z naprawy... | Marcin Debowski |
Dnia 12.05.2007 Janek > Ja oddałem telefon do naprawy do serwisu Nokii i na kartce mam taki coś: > Nieodebranie sprzętu w ciągu trzech miesięcy od daty przyjęcia do naprawy, > zgodnie z art. 180 K.C. w związku z art. 60 K.C., Autoryzowany Serwis Nokia > potraktuje jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za > porzucony. > Sprawdź co kryje się pod tymi artykułami i może dołączaj taki sam tekst ;) Może i dołączać, będzie to tak samo prawnie nieskuteczne jak w przypadku nokii. -- Marcin |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Stolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta. |
allbi | 2005-10-26 22:36 |
Zalegający sprzęt - nie odbierany z naprawy .... |
Marsjusz | 2005-11-10 09:54 |
Przekroczenie terminu naprawy gwarancyjnej |
Rysio29 | 2005-12-21 11:08 |
Gwarancja/Rękojma naprawy pogwaranyjnej |
Loncula | 2006-06-15 14:16 |
Termin naprawy gwarancyjnej. |
Sławek \(onet\) | 2006-08-23 14:21 |
sprzedany a nieodebrany przedmiot |
gardziej | 2006-09-28 23:05 |
Nieodebrany sprzet z serwisu |
art409 | 2006-10-22 16:59 |
Komp. oddany do naprawy gwrancyjnej - 2 miesiące - |
wlo | 2006-12-07 15:39 |
[pilne]odmowa naprawy co dalej? |
xyz | 2007-01-15 22:05 |
reklamacja naprawy a inne uszkodzenie z tego powodu |
Michał Trych | 2007-05-15 17:26 |