poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-06-12 22:01 | Rozwiązanie umowy z "n" | Xorock |
Witam. 4 zamówiłem telefonicznie zestaw od iti wliczając zestaw antenowy. Tydzien potrwało dostarczenie przez kuriera (z olbrzymimi problemami po drodze, nie ważne tutaj), w końcu dostałem, zestaw podłączony, aktywacja przez telefon, kilka godzin minęło, zestaw nie został aktywowany. Kilka telefonów, już robią, zaraz zacznie działać. W końcu trafiłem na kogoś kto miał o tym pojęcie i okazało się że zestaw został źle zapakowany, został wysłany nie przypisany do mnie, nie mogą tego zdalnie zmienić itp. Muszę iść do sklepu i sobie wymienić na inny. Po wcześniejszych perypetiach mocno wkurzony powiedziałem że rezygnuję (znowu zaczęło się ściemnianie że nie mogę, obowiązuje mnie umowa, kilka razy rzucił słowem "regulamin"). Biorąc pod uwagę że umowa była zawierana zdalnie i nie minęło 10 dni mogą mnie cmoknąć i bajeczki opowiadać naiwnym. W każdym bądź razie pytanie o zestaw antenowy bo regulamin jest sprzeczny. Pełna treść: http://slimak.onet.pl/_m/specjalne/n/REGULAMIN_SWIADCZENIA_USLUG_070531a.pdf Roz dział VIII. pkt 15: Dekoder, Karta dekodujaca, udostepniony Abonentowi Zestaw antenowy nie sa własnoscia Abonenta. W razie rozwiazania, wygasniecia lub zakonczenia w inny sposób Umowy, ITI Neovision przenosi na Abonenta własnosc udostepnionego Zestawu antenowego na warunkach okreslonych w Cenniku. (czyli 1,22zł) Natomiast pkt 2.:ITI Neovision przysługuje prawo odstapienia od Umowy w sytuacji, gdy z powodu braku polecenia Aktywacji ze strony Abonenta nie mogła aktywowac usługi badz w przypadku braku mozliwosci swiadczenia usług spowodowanego brakiem warunków do prawidłowej Instalacji. W przypadku odstapienia od Umowy uwazana jest ona za niezawarta. Abonent zas ma obowiazek niezwłocznego zwrotu (z zastrzezeniem, iz nie moze nastapic to pózniej niz w terminie 14 dni od daty odstapienia od Umowy) na rzecz ITI Neovision Dekodera wraz z Karta dekodujaca i udostepnionym Zestawem antenowym. Czy mogą w takim razie żadać ode mnie zwrotu zestawu antenowego? Nie bardzo mi to odpowiada jako że musiałbym od nowa montować całość. I jeszcze jedno. Czy mają jakiekolwiek podstawy do nie zwrócenia opłaty aktywacyjnej? Sam początek (definicje).Opłata Aktywacyjna - bezzwrotna płatnosc uiszczana przez Abonenta przy zawieraniu Umowy, której wysokosc okreslona jest w Cenniku; Skoro odstąpiłem od umowy powinni zwrot wykonać. Inna sprawa że Aktywacja - uruchomienie sygnału *umozliwiajace* odbiór usług swiadczonych przez ITI Neovision; Mimo dopełnienia obowązków z mojej strony nie umożliwili mi odbioru usług błędnie wydając towar. Czy mogę ich zmusić ich własnym regulaminem do ewentualnego zwrotu wszystkich kosztów z powodu nienależytego wykonania usług? (R. 11 - odpowiedzialność) Tak na marginesie ta firma jest g warta. Monter mówił że np. przysłali klientowi 2 razy walnięty dekoder + 3 raz poprawny i za każde takie przysłanie domagali się opłaty aktywacyjnej. Ostatecznie skończyło się w sądzie bo uznali że to nie ich wina. Mieszają paczki i zwalają oczywiście winę na abonenta (to z czym ja mam problem) i wiele innych. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
rozwiązanie umowy o pracę ?? |
onasis | 2005-11-19 11:06 |
Rozwiązanie umowy najmu |
Killer | 2006-04-10 23:14 |
Rozwiązanie umowy najmu |
Killer | 2006-04-10 23:14 |
Rozwiązanie umowy o prace |
Outsider25 | 2006-05-07 20:55 |
Rozwiązanie umowy o pracę. |
DOMin | 2006-06-06 23:22 |
rozwiązanie umowy |
Tomasz Gębala | 2006-06-28 23:19 |
Rozwiązanie umowy z ORANGE |
sotb | 2006-09-08 16:33 |
rozwiązanie umowy przedwstępnej a odszkodowanie? |
gg | 2006-10-30 22:26 |
Rozwiązanie umowy |
Arkadiusz | 2006-11-16 12:23 |
prawo pracy - rozwiązanie umowy |
KBA | 2007-03-13 08:24 |