poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-03-06 23:44 | reklamacja drzwi | FOX31 |
Witam, złożyłam reklamację na drzwi Porta, na których (po około 11 miesiącach od daty zakupu i montażu) pojawiło się spuchnięcie / zgrubienie na rumiaku. Reklamacja została złożona u sprzedawcy tych drzwi (firma Bel-Pol), czyli u autoryzowanego przedstawiciela Porty. Po kilku dniach przyjechała Pani (przedstawicielka sprzedawcy), porobiła kilka zdjęć i powiedziała, że mamy czekać na opinię, ale ona i tak tego nie uzna. Odpowiedz przyszła już po dwóch godzinach na maila, że takie rodzaje wad mogły wystąpić tylko przed montażem i że mieliśmy odstąpić od montażu tych drzwi w przypadku widocznych wad. Stwierdzono również, że wada niewątpliwie jest/była widoczna przed montażem i nie ma możliwości, aby powstała w trakcie użytkowania. Napisano również, że producent nie podjął się weryfikacji przesłanych zdjęć. Dodam tylko, że posiadam zdjęcia, na których wada ta nie występowała, więc twierdzenie sprzedawcy jest błędne. Poinformowano nas, że mamy na własny koszt (jakieś 50zł) wysłać drzwi do producenta - a w razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt transportu zostanie nam zwrócony. czy sprzedawca ma prawo obciążać mnie kosztami wysyłki do producenta? jak pozytywnie dla nas załatwić tą sprawę? chcielibyśmy mieć wymienione drzwi. PS. reklamację składaliśmy z tytułu gwarancji. czy mimo jej niekorzystnego rozpatrzenia mogę nadal dochodzić swoich praw korzystając z tytułu niezgodności towaru z umową. |
2008-03-07 08:37 | Re: reklamacja drzwi | Kazik |
"FOX31" news:fqps4j$jss$1@news.onet.pl... > Witam, > złożyłam reklamację na drzwi Porta, na których (po około 11 miesiącach od > daty zakupu i montażu) pojawiło się spuchnięcie / zgrubienie na rumiaku. > Reklamacja została złożona u sprzedawcy tych drzwi (firma Bel-Pol), czyli u > autoryzowanego przedstawiciela Porty. > Po kilku dniach przyjechała Pani (przedstawicielka sprzedawcy), porobiła > kilka zdjęć i powiedziała, że mamy czekać na opinię, ale ona i tak tego nie > uzna. > Odpowiedz przyszła już po dwóch godzinach na maila, że takie rodzaje wad > mogły wystąpić tylko przed montażem i że mieliśmy odstąpić od montażu tych > drzwi w przypadku widocznych wad. Stwierdzono również, że wada niewątpliwie > jest/była widoczna przed montażem i nie ma możliwości, aby powstała w > trakcie użytkowania. > Napisano również, że producent nie podjął się weryfikacji przesłanych zdjęć. > Dodam tylko, że posiadam zdjęcia, na których wada ta nie występowała, więc > twierdzenie sprzedawcy jest błędne. > Poinformowano nas, że mamy na własny koszt (jakieś 50zł) wysłać drzwi do > producenta - a w razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt transportu > zostanie nam zwrócony. > > czy sprzedawca ma prawo obciążać mnie kosztami wysyłki do producenta? > jak pozytywnie dla nas załatwić tą sprawę? chcielibyśmy mieć wymienione > drzwi. > > PS. reklamację składaliśmy z tytułu gwarancji. czy mimo jej niekorzystnego > rozpatrzenia mogę nadal dochodzić swoich praw korzystając z tytułu > niezgodności towaru z umową. > Ja miałem z Portą trochę inną sytuację. Po 3 latach od zakupu (montaż samodzielny więc gwarancja 1 rok) na skrzydłach drzwiowych od łazienki i ubikacji okleina zaczęła odklejać się. Próbowałem samodzielnie podklejać ale nie miałem dobrego kleju. Wysłałem email do fabryki z prośbą o poradę, oni poprosili o zdjęcia, a po obejrzeniu ich zaproponowali że jeśli prześlę drzwi do fabryki rozpatrzą reklamację tak jak gwarancyjną. Wydrukowałem odpowiedź i poszedłem z nią do sprzedawcy (Białystok), ten nie robił problemów, nawet odebrał skrzydła z mieszkania, musiałem je jedynie zabezpieczyć do transportu. Po kilku tygodniach dostałem nowe drzwi. Pozdrawiam Kazik |
||
2008-03-10 22:10 | Re: reklamacja drzwi | kamadlu |
Witam wszystkich. Niedawno ruszyła stronka www.alewtopa.pl gdzie każdy użytkownik może wypowiedzieć się o swoich przypadkach związanych z usługami lub zakupionym towarem. Zapraszam wszystkich do umieszczania swoich komentarzy |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
w którą stronę otwarcie drzwi??? |
fart | 2005-10-26 08:31 |
Czy spółdzielnia ma prawo "wkładać" w drzwi rachunki dla mnie? |
kubakj | 2005-12-01 22:44 |
reklamacja |
Tomek | 2005-12-25 21:30 |
Dodatkowe drzwi na klatce schodowej |
dwr | 2006-02-06 12:33 |
reklamacja |
sg | 2006-02-10 23:11 |
Reklamacja? |
Michał_Komorowski | 2006-02-16 20:52 |
reklamacja |
smint | 2006-04-12 18:41 |
drzwi ewakuacyjne |
Archibald | 2006-11-07 13:05 |
oklejenie drzwi |
jarek | 2007-10-21 19:35 |
Kucie drzwi na klatke schodowa |
catalyst | 2008-02-25 19:58 |