poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-04-10 10:38 | problem z numerem telefonu | pctrener |
Witam Prosze o radę znawców prawa. Firma miala numer telefoniczny (w orange - pop) od kilku lat, byl to numer platynowy. Gość w firmie zapomnial doladowac, a orange natychmiast mu zablokowalo numer i nie chce go oddac. Nie otrzymal wczesniej zadnego powiadominiea, nawet w formie smsa. Ten numer jest bardzo istotny - to infolinia w firmie a na dodatek wszystkie reklamy, banery, ulotki, gadzety sa z tym numerem, ktory od wczoraj jest nieaktywny. Co byście zrobili w tej sprawie, kazdy dzien bez tego telefonu, to duze straty w firmie. Prosilbym też o jakąs podstawę prawną. Dziękuję i pozdrawiam Paweł |
2008-04-10 10:42 | Re: problem z numerem telefonu | Liwiusz |
pctrener@gmail.com pisze: > Prosilbym też o jakąs podstawę prawną. Podstawy prawnej nie ma, jeśli faktycznie numer nie był doładowywany i został odłączony zgodnie z ustaleniami regulaminu. Można tylko prosić, ewentualnie przekupywać. -- Pozdrawiam! Liwiusz www.liwiusz.republika.pl Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej egzekucji => http://www.kwm.net.pl |
||
2008-04-10 10:46 | Re: problem z numerem telefonu | Tapatik |
Użytkownik pctrener@gmail.com napisał: > Witam > Prosze o radę znawców prawa. > > Firma miala numer telefoniczny (w orange - pop) od kilku lat, byl to > numer platynowy. Gość w firmie zapomnial doladowac, a orange > natychmiast mu > zablokowalo numer i nie chce go oddac. Nie otrzymal wczesniej zadnego > powiadominiea, nawet w formie smsa. Ten numer jest bardzo istotny - to > infolinia w firmie a na dodatek wszystkie reklamy, banery, ulotki, > gadzety sa z tym numerem, ktory od wczoraj jest nieaktywny. > > Co byście zrobili w tej sprawie, kazdy dzien bez tego telefonu, to > duze > straty w firmie. > > Prosilbym też o jakąs podstawę prawną. > Ja bym przerobił na abonament. Skoro ten telefon jest tak ważny, to nie ma sensu trzymac go jako pre-paida i ryzykować, że ktoś zapomni doładować. Nie wiem jak w przypadku kradzieży, czy można wtedy iść do operatora i prosić o nową kartę ze starym numerem. -- Pozdrawiam, Tapatik |
||
2008-04-10 10:50 | Re: problem z numerem telefonu | Tristan |
W odpowiedzi na pismo z czwartek, 10 kwiecień 2008 10:46 (autor Tapatik publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: > Ja bym przerobił na abonament. Usługi abonamentowe ostatnio dość mało opłacalne są. Ja miałem przez ponad 10 lat abonament w Polkomtelu, ale teraz przechodzę na usługi przedpłacane, bo one są po prostu tańsze. > Skoro ten telefon jest tak ważny, to nie ma sensu trzymac go jako > pre-paida i ryzykować, że ktoś zapomni doładować. Ale to jest dość dziwne, bo u mnie w Polkomtelu, a dokładniej mówiąc w usłudze Sami Swoi dostaję esesmana z ostrzeżeniem, ze czas się kończy, potem esesmana z ostrzeżeniem, że czas się skończył, potem jeszcze miesiąc działa odbieranie i znów esesman z ostrzeżeniem, że koniec. Co dalej -- nie próbowałem :D Tak więc, jak ktoś się nie wpędzi w szemrane usługi typu Orange to nie jest źle. > Nie wiem jak w > przypadku kradzieży, czy można wtedy iść do operatora i prosić o nową > kartę ze starym numerem. Mi skradziono i dostałem za 50zł nową kartę. W końcu w systemie mają moje dane... No chyba że ktoś używa anonimowo, to może być trudniej. -- Tristan Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie a złośliwie spamować, napisz tu: informacje@karima.com.pl konfekcja@gmail.com forex@eforex.pl biedugnis@vip.interia.pl |
||
2008-04-10 13:17 | Re: problem z numerem telefonu | SzalonyKapelusznik |
On 10 Kwi, 10:50, Tristan > Ale to jest dość dziwne, bo u mnie w Polkomtelu, a dokładniej mówiąc w > usłudze Sami Swoi dostaję esesmana z ostrzeżeniem, ze czas się kończy, > potem esesmana z ostrzeżeniem, że czas się skończył, potem jeszcze miesiąc > działa odbieranie i znów esesman z ostrzeżeniem, że koniec. Co dalej -- nie > próbowałem :D > > -- > Tristan U mnie w orange-pop jest tak samo, Tydzien wczesniej, trzy dni i 24 godziny przed wylaczeniem. A odbieranie jest zawsze dwa razy dluzsze niz wykonywanie wiec nawet doladowanie za 25 zl miesiac temu przedluza zycie numeru o dwa. |
||
2008-04-10 17:38 | Re: problem z numerem telefonu | mvoicem |
SzalonyKapelusznik wrote: > On 10 Kwi, 10:50, Tristan > >> Ale to jest dość dziwne, bo u mnie w Polkomtelu, a dokładniej mówiąc w >> usłudze Sami Swoi dostaję esesmana z ostrzeżeniem, ze czas się kończy, >> potem esesmana z ostrzeżeniem, że czas się skończył, potem jeszcze >> miesiąc działa odbieranie i znów esesman z ostrzeżeniem, że koniec. Co >> dalej -- nie próbowałem :D [...] > > U mnie w orange-pop jest tak samo, Tydzien wczesniej, trzy dni i 24 > godziny przed wylaczeniem. A odbieranie jest zawsze dwa razy dluzsze > niz wykonywanie wiec nawet doladowanie za 25 zl miesiac temu przedluza > zycie numeru o dwa. Ale wy nie macie złotego numeru :) p. m. |
||
2008-04-10 18:05 | Re: problem z numerem telefonu | Maddy |
Tristan pisze: > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 10 kwiecień 2008 10:46 > (autor Tapatik > publikowane na pl.soc.prawo, > wasz znak: > >> Ja bym przerobił na abonament. > > Usługi abonamentowe ostatnio dość mało opłacalne są. Ja miałem przez ponad > 10 lat abonament w Polkomtelu, ale teraz przechodzę na usługi przedpłacane, > bo one są po prostu tańsze. > To się nazywa ubezpieczenie, Panie Tristanie. Płaci się dziś trochę ekstra żeby w przyszłości nie stracić dużo więcej. Jeżeli ten numer jest taki cenny to może warto było zapłacić abonament żeby ograniczyć do minimum możliwość jego utraty? Może ja mam spaczone poczucie wartości, ale skoro to jest platynowy numer i jego utrata przynosi takie wielkie szkody firmie to albo ktoś był wybitnie prepaid jest wpisana możliwość potencjalnego wyekspirowania numeru jak się go odpowiednio często nie ładuje, albo wybitnie skąpy. A za jedno i drugi zwykle się słono płaci. No chyba że te wielkie szkody są mniejsze niż potencjalny abonament za telefon. A patrząc na ceny abonamentów to lepiej zamknąć taki biznes i zostać nocnym stróżem. Maddy -- *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność *** Magdalena "Maddy" Wołoszyk JID maddy@esi.com.pl GG: 5303813 |
||
2008-04-12 12:25 | Re: problem z numerem telefonu | 666 |
No wsadzili w bramke i kto by się esesmanami przejmował ;-) JaC ----- > Ale wy nie macie złotego numeru :) |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Zakup Telefonu |
Darth Vader | 2005-11-28 07:53 |
Kupno mieszkania - wypowiedzenie telefonu |
el gato | 2006-01-23 11:53 |
blokada telefonu - "usluga" |
lkuziem | 2006-01-24 15:07 |
zakup telefonu.. i maly problem |
sarbin | 2006-01-30 07:33 |
Zastrzeżony nr telefonu |
flagor | 2006-02-17 09:57 |
legalność telefonu ?? |
Konrad Rokicki | 2006-05-12 10:48 |
kradziez telefonu |
bombardier | 2006-07-12 20:19 |
Reklamacja telefonu |
BlastoZ | 2006-12-20 19:33 |
nr telefonu, dane osobowe |
tede | 2007-01-30 22:29 |
Naprawa gwarancyjna telefonu i wymiana telefonu |
pit | 2007-12-13 01:45 |