poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2010-05-08 10:20 | Re: zwrot towaru a platnosc karta | |
> W jaki sposob z takim chamstwem walczyc? Najlepiej takich klientów rozstrzelac. Zachowuja sie jak dzieci, kupuja, a dopiero potem ogladaja, co kupili. |
2010-05-08 10:23 | Re: zwrot towaru a platnosc karta | |
> anulowanie paragonu z kasy fiskalnej to raz, > > wycofanie transakcji z terminala płatniczego - to dwa... > > są takie opcje i w jednym i w drugim urządzeniu, jak nie umieją, to przed > snem instrukcję poczytać lub na infolinie zadzwonić... Podaj choć jeden przykład urządzenia fiskalnego, w którym można anulwoać wystawiony paragon. Nie ma. Dlaczego? Bo tak chciał minister. Koniec, kropka. Anulować możesz jedynie drogą "papierkologii". |
||
2010-05-08 10:58 | Re: zwrot towaru a platnosc karta | spp |
W dniu 2010-05-08 10:07, Andrzej Lawa pisze: > Którą i tak przegrasz. Towar kupiłeś w sklepie, mogłeś go sobie obejrzeć > i z punktu widzenia ogólnych przepisów sprzedawca może ci zwyczajnie > powiedzieć "spadaj na drzewo banany prostować". > > Te 10 dni, o których słyszałeś piąte przez dziesiąte, dotyczą sprzedaży > poza placówką firmy - czyli np. wysyłkowej albo przez domokrążców. Przecież wyraźnie napisał, że w tym sklepie powiedziano mu że też obowiązuje 10 dniowy termin na zwrot. -- spp |
||
2010-05-08 11:04 | Re: zwrot towaru a platnosc karta | Andrzej Lawa |
spp pisze: >> Te 10 dni, o których słyszałeś piąte przez dziesiąte, dotyczą sprzedaży >> poza placówką firmy - czyli np. wysyłkowej albo przez domokrążców. > > Przecież wyraźnie napisał, że w tym sklepie powiedziano mu że też > obowiązuje 10 dniowy termin na zwrot. Nagrał to? Przedstawił transkrypcję tego nagrania, z której moglibyśmy ocenić, co dokładnie mu ZAOFEROWANO? (bo takie sklepowe zwroty to najwyżej dobrowolna oferta sklepu) |
||
2010-05-08 11:10 | Re: zwrot towaru a platnosc karta | spp |
W dniu 2010-05-08 11:04, Andrzej Lawa pisze: >>> Te 10 dni, o których słyszałeś piąte przez dziesiąte, dotyczą sprzedaży >>> poza placówką firmy - czyli np. wysyłkowej albo przez domokrążców. >> >> Przecież wyraźnie napisał, że w tym sklepie powiedziano mu że też >> obowiązuje 10 dniowy termin na zwrot. > > Nagrał to? Przedstawił transkrypcję tego nagrania, z której moglibyśmy > ocenić, co dokładnie mu ZAOFEROWANO? (bo takie sklepowe zwroty to > najwyżej dobrowolna oferta sklepu) Wiem, że dobrowolna oferta dlatego spytałem skąd ma informację. Odpowiedział, że ze sklepu więc sprawa jest jasna. :) -- spp |
||
2010-05-08 11:19 | Re: zwrot towaru a platnosc karta | Andrzej Lawa |
spp pisze: > Wiem, że dobrowolna oferta dlatego spytałem skąd ma informację. > Odpowiedział, że ze sklepu więc sprawa jest jasna. :) Aha. Jasna jak sprawa rozdawania samochodów na Placu Czerwonym. |
||
2010-05-08 11:24 | Re: zwrot towaru a platnosc karta | spp |
W dniu 2010-05-08 11:19, Andrzej Lawa pisze: >> Wiem, że dobrowolna oferta dlatego spytałem skąd ma informację. >> Odpowiedział, że ze sklepu więc sprawa jest jasna. :) > > Aha. Jasna jak sprawa rozdawania samochodów na Placu Czerwonym. Oj, mam wrażenie że Ty tu trollować przyszedłeś ... :( -- spp |
||
2010-05-08 11:35 | Re: zwrot towaru a platnosc karta | Andrzej Lawa |
spp pisze: > W dniu 2010-05-08 11:19, Andrzej Lawa pisze: > >>> Wiem, że dobrowolna oferta dlatego spytałem skąd ma informację. >>> Odpowiedział, że ze sklepu więc sprawa jest jasna. :) >> >> Aha. Jasna jak sprawa rozdawania samochodów na Placu Czerwonym. > > Oj, mam wrażenie że Ty tu trollować przyszedłeś ... :( > To weź te wrażenie i wsadź je sobie... w nos. Ktoś coś mu rzekomo powiedział - nie jest w stanie nawet dokładnie, dosłownie powtórzyć co ten ktoś powiedział. Nie wspominając o udowodnieniu. I ty chcesz to potraktować jako obowiązującą ofertę? |
||
2010-05-08 12:36 | Re: zwrot towaru a platnosc karta | Sergiusz Rozanski |
Dnia 07.05.2010 Jarek * >> >> Może sprzedawca nie wie o możliwości anulowania transakcji i zwrotu >> prowizji. > > Dzieki za info. > W sumie nie poinformowano mnie, o braku mozliwosci zwrotu w przypadku > platnoscia karta. > Jest mozliwosc zwrotu w ciagu 10 dni, byc moze cos zle zrozumialem z > tym prawem. Nawet gdy Ciebie dotyczy zwrot w ciągu 10 dni, to i tak pokrywasz koszty transportu itd. Nie wiem jak z prowizją za płatność, ale w sumie to są koszty na które narażasz sprzedawcę, możliwe że ze swojego widzimisie - bo tak zwrot 10 dniowy może wyglądać. -- "A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie? Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu". Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę. |
||
2010-05-08 16:16 | Re: zwrot towaru a platnosc karta | Konrad |
Użytkownik news:hs372p$vgi$1@news.onet.pl... > Podaj choć jeden przykład urządzenia fiskalnego, w którym można anulwoać > wystawiony paragon. Nie ma. Dokładnie tak jest - a mnie zawsze zastanawia dlaczego wypowiadają się osoby bez pojęcia o temacie. Żeby sobie kompleksy leczyć? K.. |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Zwrot towaru... |
Poziomka | 2005-11-12 14:48 |
zwrot towaru |
sd | 2006-07-17 14:52 |
Zwrot towaru |
Qba | 2007-02-01 13:29 |
Zwrot towaru |
piotr.gdg | 2007-02-05 11:26 |
zwrot towaru |
Maaciek | 2007-04-26 09:20 |
Zwrot towaru |
MS. | 2007-10-15 17:03 |
zwrot towaru |
michal.b | 2008-04-11 00:00 |
zwrot towaru - zwrot zapłaty |
sebek | 2008-09-06 11:28 |
brak towaru - zwrot pieniędzy - zwrot kosztów przelewu? |
mirek | 2008-12-05 11:27 |
Re: brak towaru - zwrot pieniędzy - zwrot kosztów przelewu? |
mirek | 2008-12-05 12:31 |