Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

Re: zwrot towaru a platnosc karta

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2010-05-08 10:20 Re: zwrot towaru a platnosc karta
> W jaki sposob z takim chamstwem walczyc?

Najlepiej takich klientów rozstrzelac. Zachowuja sie jak dzieci, kupuja, a
dopiero potem ogladaja, co kupili.
2010-05-08 10:23 Re: zwrot towaru a platnosc karta
> anulowanie paragonu z kasy fiskalnej to raz,
>
> wycofanie transakcji z terminala płatniczego - to dwa...
>
> są takie opcje i w jednym i w drugim urządzeniu, jak nie umieją, to przed
> snem instrukcję poczytać lub na infolinie zadzwonić...

Podaj choć jeden przykład urządzenia fiskalnego, w którym można anulwoać
wystawiony paragon. Nie ma. Dlaczego? Bo tak chciał minister. Koniec, kropka.
Anulować możesz jedynie drogą "papierkologii".
2010-05-08 10:58 Re: zwrot towaru a platnosc karta spp
W dniu 2010-05-08 10:07, Andrzej Lawa pisze:

> Którą i tak przegrasz. Towar kupiłeś w sklepie, mogłeś go sobie obejrzeć
> i z punktu widzenia ogólnych przepisów sprzedawca może ci zwyczajnie
> powiedzieć "spadaj na drzewo banany prostować".
>
> Te 10 dni, o których słyszałeś piąte przez dziesiąte, dotyczą sprzedaży
> poza placówką firmy - czyli np. wysyłkowej albo przez domokrążców.

Przecież wyraźnie napisał, że w tym sklepie powiedziano mu że też
obowiązuje 10 dniowy termin na zwrot.

--
spp
2010-05-08 11:04 Re: zwrot towaru a platnosc karta Andrzej Lawa
spp pisze:

>> Te 10 dni, o których słyszałeś piąte przez dziesiąte, dotyczą sprzedaży
>> poza placówką firmy - czyli np. wysyłkowej albo przez domokrążców.
>
> Przecież wyraźnie napisał, że w tym sklepie powiedziano mu że też
> obowiązuje 10 dniowy termin na zwrot.

Nagrał to? Przedstawił transkrypcję tego nagrania, z której moglibyśmy
ocenić, co dokładnie mu ZAOFEROWANO? (bo takie sklepowe zwroty to
najwyżej dobrowolna oferta sklepu)

2010-05-08 11:10 Re: zwrot towaru a platnosc karta spp
W dniu 2010-05-08 11:04, Andrzej Lawa pisze:

>>> Te 10 dni, o których słyszałeś piąte przez dziesiąte, dotyczą sprzedaży
>>> poza placówką firmy - czyli np. wysyłkowej albo przez domokrążców.
>>
>> Przecież wyraźnie napisał, że w tym sklepie powiedziano mu że też
>> obowiązuje 10 dniowy termin na zwrot.
>
> Nagrał to? Przedstawił transkrypcję tego nagrania, z której moglibyśmy
> ocenić, co dokładnie mu ZAOFEROWANO? (bo takie sklepowe zwroty to
> najwyżej dobrowolna oferta sklepu)

Wiem, że dobrowolna oferta dlatego spytałem skąd ma informację.
Odpowiedział, że ze sklepu więc sprawa jest jasna. :)

--
spp
2010-05-08 11:19 Re: zwrot towaru a platnosc karta Andrzej Lawa
spp pisze:

> Wiem, że dobrowolna oferta dlatego spytałem skąd ma informację.
> Odpowiedział, że ze sklepu więc sprawa jest jasna. :)

Aha. Jasna jak sprawa rozdawania samochodów na Placu Czerwonym.
2010-05-08 11:24 Re: zwrot towaru a platnosc karta spp
W dniu 2010-05-08 11:19, Andrzej Lawa pisze:

>> Wiem, że dobrowolna oferta dlatego spytałem skąd ma informację.
>> Odpowiedział, że ze sklepu więc sprawa jest jasna. :)
>
> Aha. Jasna jak sprawa rozdawania samochodów na Placu Czerwonym.

Oj, mam wrażenie że Ty tu trollować przyszedłeś ... :(

--
spp
2010-05-08 11:35 Re: zwrot towaru a platnosc karta Andrzej Lawa
spp pisze:
> W dniu 2010-05-08 11:19, Andrzej Lawa pisze:
>
>>> Wiem, że dobrowolna oferta dlatego spytałem skąd ma informację.
>>> Odpowiedział, że ze sklepu więc sprawa jest jasna. :)
>>
>> Aha. Jasna jak sprawa rozdawania samochodów na Placu Czerwonym.
>
> Oj, mam wrażenie że Ty tu trollować przyszedłeś ... :(
>

To weź te wrażenie i wsadź je sobie... w nos.

Ktoś coś mu rzekomo powiedział - nie jest w stanie nawet dokładnie,
dosłownie powtórzyć co ten ktoś powiedział. Nie wspominając o udowodnieniu.

I ty chcesz to potraktować jako obowiązującą ofertę?
2010-05-08 12:36 Re: zwrot towaru a platnosc karta Sergiusz Rozanski
Dnia 07.05.2010 Jarek * napisał/a:
>>
>> Może sprzedawca nie wie o możliwości anulowania transakcji i zwrotu
>> prowizji.
>
> Dzieki za info.
> W sumie nie poinformowano mnie, o braku mozliwosci zwrotu w przypadku
> platnoscia karta.
> Jest mozliwosc zwrotu w ciagu 10 dni, byc moze cos zle zrozumialem z
> tym prawem.

Nawet gdy Ciebie dotyczy zwrot w ciągu 10 dni, to i tak pokrywasz koszty
transportu itd. Nie wiem jak z prowizją za płatność, ale w sumie to są
koszty na które narażasz sprzedawcę, możliwe że ze swojego widzimisie -
bo tak zwrot 10 dniowy może wyglądać.

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie?
Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest
coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".
Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę.
2010-05-08 16:16 Re: zwrot towaru a platnosc karta Konrad

Użytkownik napisał w wiadomości
news:hs372p$vgi$1@news.onet.pl...

> Podaj choć jeden przykład urządzenia fiskalnego, w którym można anulwoać
> wystawiony paragon. Nie ma.

Dokładnie tak jest - a mnie zawsze zastanawia dlaczego wypowiadają się osoby
bez pojęcia o temacie. Żeby sobie kompleksy leczyć?


K..
1 2 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Zwrot towaru...

Poziomka 2005-11-12 14:48

zwrot towaru

sd 2006-07-17 14:52

Zwrot towaru

Qba 2007-02-01 13:29

Zwrot towaru

piotr.gdg 2007-02-05 11:26

zwrot towaru

Maaciek 2007-04-26 09:20

Zwrot towaru

MS. 2007-10-15 17:03

zwrot towaru

michal.b 2008-04-11 00:00

zwrot towaru - zwrot zapłaty

sebek 2008-09-06 11:28

brak towaru - zwrot pieniędzy - zwrot kosztów przelewu?

mirek 2008-12-05 11:27

Re: brak towaru - zwrot pieniędzy - zwrot kosztów przelewu?

mirek 2008-12-05 12:31